Hoi
Ik zou graag in 2011 (jaja het is nog ver weg maar dit jaar zijn de vakantieplannen al gemaakt) vrijwilligers werk gaan doen bij een wildlife organisatie. Met name lijkt het me leuk om ergens te komen waar het om (mens) apen draait. Ik ben gek op Orangutans en Chimpansees!
Maar nu heb ik een beetje ron zitten snuffelen op internet en het valt me op dat verschillende organisaties echt extreem veel geld vragen. Zo is 1800-2000 euro niets en dan moet er nog een ticket bij, eten en soms ook nog het verblijf.
Dit wordt me allemaal te duur en ik zie het nut er niet van in om er zoveel geld aan te spenderen. Natuurlijk heb ik er wel geld voor over en maak ik graag kosten voor een ticket, eten en verblijf (ik zie dit niet als goedkope vakantie) maar 1800 euro daar bovenop kan ik gewoon niet betalen.
wie heeft ervaring met organisaties en kan mij er meer over vertellen. Of misschien zijn er mensen die via via op eigen houtje iets hebben gevonden.
De gebieden waarin ik iets zoek zijn Midden Afrika of Maleisie (borneo). Ik heb ervaring met reizen in Maleisie en ben ook op Borneo geweest maar verder dan Marokko ben ik in Afrika nog nooit gekomen.
Wie o wie kan mij er wat dingen over vertellen.
groetjes Lotte
Kijk op www.ecoteer.com, goedkoop vrijwilligerswerk, ook wildlifeprojecten, ik ben er ook mee weggeweest en zelf betaald werk aangeboden gekregen puur mn cv
Hee bedankt voor de link. Ik zal er eens op rond snuffelen.
even later: ik heb al wat interessante projecten gezien… echt een goede site zo op het eerste zicht. Mag ik vragen wat voor project jij hebt gedaan?*
groetjes Lotte
Hi, ik heb op de safari guest farm in Namibië gewerkt.