Hee jjs87,
Ik doe op het moment 3 maanden vrijwilligerwerk bij de organisatie Elephants World in Thailand. Dit is mijn eerste week op Elephants world en het is geweldig! Hier onder zet ik even een stukje tekst met wat informatie voor je neer, mocht het je leuk lijken:
Elephants World is een opvang voor Olifanten die bejaard, ziek en/of gehandicapt zijn.
Tussen de bergen van Kanchanaburi heeft Elephants World een groot stuk grond waar de olifanten verblijven totdat ze hun laatste adem uitblazen.
Wat ga je doen.
Als vrijwilliger van Elephants World zal jij voor de duur van minimaal 1 maand (Max 1 jr.)
• Toeristen en groepen gaan rondleiden, maar bijvoorbeeld ook zorgen voor het eten voor de toeristen die een nacht blijven slapen op het terrein van Elephants World
• Olifanten observeren, voeden, wassen, mee zwemmen en verzorgen
• Slapen op het terrein van Elephants World
Natuurlijk doe je dit allemaal in samenwerking met de vaste medewerkers van Elephants World.
Beheers je de Engelse Taal, houd je van dieren en heb jij altijd al eens olifanten echt willen leren kennen?
Neem dan contact met ons op om je interesse kenbaar te maken, mocht je eerst nog meer informatie willen ook dan kan je contact met ons opnemen.
We zijn een jong project, en dus groeien we. Er is veel te doen en daarom zoeken wij vrijwilligers voor lange termijn. Ben jij op zoek naar uitdagend vrijwilligers werk (voor 1 maand) en houd je van de natuur en deze prachtige dikhuiden, mail meteen!
Team Elephants World,
[EMAIL=“elephantsworld@hotmail.com”]elephantsworld@hotmail.com
Elephants World heeft ook een website: www.elephantsworld.org
En om een beetje een indruk te krijgen van het werk is het ook wel leuk dit filmpje te bekijken, (Dit heb ik gemaakt voor Elephants World):
[ame=“Elephants World, Kanchanaburi Thailand - Dutch version - YouTube”]YouTube - Elephants World, Kanchanaburi Thailand - Dutch version[/ame]
Succes, misschien heb je er wat aan!
Groetjes Ydwine