wil hij mij of een visum

Hey iedereen,
ik ken al 2 jaar en half een tunesier en sinds deze zomer hebben we een relatie voor april hebben we een appartementje gehuurd en een auto om samen leuke dingen te doen en elkaar beter te leren kennen maar hoe weet ik nu of hij uit is op een visum of hij nu echt mij wil, hij sprak in het begin wel over naar belgië te komen maar nu toch al een tijd niet meer, hij is ongelooflijk lief en in somige dingetjes heb ik wel gemerkt dat hij respect heeft voor wat ik wil, toch voel ik mij onzeker hierover… Wel heb ik 1 keer met zijn moeder gesproken aan de telefoon, is dit iets positief? alvast bedankt !! groetjes meroïke

Als je contact krijgt met de familie en ze vragen je geen geld, of die jongen blijft niet zagen om een visum is hij mischien toch echt verliefd en niet uit op een visum. Je hebt er goed aan gedaan een appartementje te huren en eens langere tijd samen te verblijven,dan pas kom je er echt achter welke bedoelingen hij heeft. Als je nu in Tunesie bij de ganse familie op bezoek kan en ziet hoe ze met je handelen zal je alles stukken duidelijker worden.
Je moet juist opletten als hij begint om geld te vragen ook al is het met de reden van mijn moeder of vader is ziek, ligt in het ziekenhuis en we kunnen de rekening niet betalen enz…DAN opgepast, doet hij dit niet dan is hij niet achter je aan voor visum of geld. Want een turk is net als een tunesier,als ze om geld vragen dan pas oppassen. Ik maak het hier in turkije elke dag mee, woon hier in Turkije, maar voordien ben ik heel lang naar tunesie op verlof geweest. ze spreken er frans ,en als belg toch makkelijker praten dan met en turk. Ik hoop dat je na je verlof een beeje meer ervaring hebt opgedaan en dan een beslissing kan nemen.
Succes,
Groetjess uit Turkije,
Franka

Hey Franka,
heel erg bedankt voor je reactie!! Hij vraagt mij inderdaad niet om geld, 1 keer hebben we hem geld geleend maar dat heeft hij ondertussen al weer verrekend. Als ik hem iets geef zegt hij ook telkens van je weet dat dit niet hoeft, als je dat wil geven graag maar het hoeft niet.
In die week hoop ik in ieder geval meer zekerheid te krijgen over ons en hem beter te leren kennen! groetjes

Pas op…
Ik weet heel goed hoe dat gaat…
Zeg hem dat je in Tunesie wilt wonen stel dat het wat wordt en kijk naar zijn reactie dat kan al een eerste aanwijzing zijn…
Ik ben zelf geboren uit een belgische-tunesich huwelijk en weet wel hoe zo’n relaties gaan aangezien ik de vrucht ben van zo’n liefde.

Nu ik wens je alle succes toe en wie weet is hij wel de ware maar hou toch je ogen open .

Sami

idd hou ckr je ogen open!!