wijziging berichten

Beste forumbeheerders,

Sinds enige weken is het niet meer mogelijk om eenmaal geplaatste berichten te wijzigen. Ik heb hierover op verschillende plekken aan de bel getrokken, maar niemand kan me antwoord geven op de vraag of deze irritante wijziging weer teruggedraaid kan worden. Ik overigens niet de enige die me hier aan stoort. :mad:

De oplossing om Premium Member te worden omdat die nergens last van hebben zie ik niet als een oplossing.

Is het de bedoeling dat niet-betalende leden voor elke typfout op het alarm-knopje gaan duwen? Is het de bedoeling dat het forum vervuild wordt met onvolledige of slordige posts?

Jenny

Ik sluit me helemaal aan bij jullie opmerkingen en verontwaardiging over het niet kunnen wijzigingen van posts, en het niet kunnen reageren op bepaalde topics - als in de helpdesk.

Dan maar een nieuw draadje :smiley:

Jammer trouwens dat de commercie op dit forum meer en meer de overhand lijkt te nemen.

Hallo Jenny,

Zoals ik al een keer heb geschreven in een PB, is het (bij mijn weten) een fout in de forumsoftware. De redactie onderzoekt het probleem, want ook normale leden horen binnen 1,5 uur na plaatsing eigen berichten te kunnen wijzigen. Dit is in ieder geval geen nieuwe maatregel om mensen over te halen Premiumlid te worden.

Daarnaast kunnen de forumbeheerders er weinig aan doen. Wij kunnen niet in de foruminstellingen, enkel de leden van de redactie (met Administrator-rechten) kunnen dit. In een speciaal forum waar alleen de beheerders toegang tot hebben, is dit onderwerp ook al ter sprake gekomen en zijn de namen van de leden die hier per PB melding van hebben gemaakt doorgegeven. Vandaag heeft Leontien (administrator op de redactie) bevestigd dat ze nog steeds naar een oplossing zoeken.

Hoewel ik snap dat je dit liever gisteren dan morgen gecorrigeerd ziet, is het kennelijk niet iets dat versneld kan gebeuren. Zoals ik al zei: de redactie probeert deze fout terug te draaien.

Tot die tijd is het helaas extra opletten voor spel- en taalfouten. Bij ernstige fouten kun je vragen of een forumbeheerder of supermoderator een wijziging voor je kan doorvoeren. Een overzicht van alle forumbeheerders en moderators kun je hier vinden.

Namens de redactie: sorry dat het zo lang duurt.

Over het reageren in de Helpdesk: de redactie heeft er bewust voor gekozen niet iedereen de optie te geven om op elkaar te reageren. Ook dit heb ik je al eens uitgebreider uitgelegd in een PB.

Met vriendelijke groet,
Jurjen

P.S. Jouw twee topics samengevoegd om de helpdesk overzichtelijk te houden.

I won’t shoot the messanger… Maar waarom heeft niemand van de mensen die wel iets kunnen veranderen het fatsoen om te reageren? Ik voel me niet echt serieus genomen, alle goede bedoelingen van Jurgen en Raoul ten spijt.

Typo: ik bedoel jurjen

Op dit moment zitten we ook met het probleem dat Yvonne weg is als sitemanager, wat een parttime baan voor haar was op de redactie. (Gelukkig is ze nog wel in haar vrije tijd forumbeheerder van het Zuid-Koreaforum.) Doordat ik regelmatig bijsprong in de Helpdesk, hebben ze mij gevraagd om supermoderator te worden, zodat ik over het hele forum kan bijspringen. Hiermee heb ik echter geen rechten om in de foruminstellingen naar fouten te zoeken.

Doordat Yvonne niet meer op de redactie zit, gaat de werkdruk voor de andere mensen omhoog en is het begrijpelijk dat ze minder tijd hebben voor bepaalde zaken. Berichten typen kost ook tijd, dus dat ze niet reageren wil niet zeggen dat ze het niet hebben gelezen. Ik heb echter zojuist gevraagd of iemand hier op z’n minst een reactie wil geven op de vier aangemaakte topics om te laten weten dat ze er wel mee bezig zijn. Morgenochtendvroeg zitten ze in Nijmegen weer op het kantoor!

Groetjes,
Jurjen

Beste Jenny en Neyana,moesten er eventueel typfouten zijn in jullie berichten of iets anders op het Thaiforum, dan wil ik dit met alle plezier corrigeren of iemand anders van het Thailandteam.gegroet:Georgessiam(Thailandteam)

1 like

Dat fouten niet meteen te herstellen zijn, is te begrijpen. Dat ‘men’ niet de moeite neemt om gehoor te geven aan jouw/ons verzoek om te laten weten dat men er mee bezig is, snap ik niet. En wat ik al helemaal niet snap is dat er berichten ‘verdwijnen’ waarin ik hierna refereer! :mad::mad::mad:

Bedankt!

(George, Jurjen, Dave, Raoul, dit is GEEN aanval naar jullie.)

Hoop ook dat WW het snel opgelost heeft…duurt al een tijdje en ik krijg ook regelmatig PB’tjes van gebruikers die hier vragen over hebben.
Snap dat WW-redactie misschien beetje onderbezet is nu Yvonne ook weg is, maar zou een kleine moeite zijn als ze in ieder geval even een reactie zouden plaatsen dat ze er mee bezig zijn zodat gebruikers kunnen zien dat eraan gewerkt wordt.
Kleine moeite, groot plezier…toch ?

Als het goed is is de knop weer terug!

1 like

hij staat er weer! en nu niet meer kwijtmaken :slight_smile:

bedankt.

Hallo Jenny,

Ik heb het even nagekeken en er zijn geen berichten van jou gewist.

Groet,
Jeroen

Heeeee, goed om te horen dat het opgelost is !!! Dank u !!

Mss is er dan iets misgegaan met het opslaan… Zal beter opletten of dingen ook wel daadwerkelijk geplaats worden wanneer ik op de ‘antwoord verwerken’ knop duw.

Gelukkig is het allemaal goedgekomen. Hopelijk ook bij alle andere leden…

Als er nog iets is, laat maar weten!