Ook ik weet niet waarover dit gaat en heb nog niet echt de hoeveelheid posts om me daarover uit te spreken, maar het enige wat ik kan zeggen is dat heel wat post van Hans toch een mooie inbreng hadden in het forum en ze veel mensen hebben geholpen. Toch een verlies voor het forum… Veel succes met eventuele andere “projecten” Hans.
Het ging om een akkefietje,door PC storing kon ik niet voor gewenste datum aanpassingen doen wat betreft affliate gericht op het Griekenland-forum.
Hier werd niet naar geluisterd en de afliates werden gewoon verwijderd,dat was voor de bekende druppel.
Komt daarbij dat het forum studenten inzet als redactie,ze hebben totaal
geen verleden/feeling met beheerders die al jaren meedraaien.
Er zullen na mij meerdere beheerders volgen,het vetrouwen in de redactie is weg.
[rey;533773]Ook ik weet niet waarover dit gaat en heb nog niet echt de hoeveelheid posts om me daarover uit te spreken, maar het enige wat ik kan zeggen is dat heel wat post van Hans toch een mooie inbreng hadden in het forum en ze veel mensen hebben geholpen. Toch een verlies voor het forum… Veel succes met eventuele andere “projecten” Hans.
[/quote]