Hans

Beste lezers,

Na al die jaren neem ik definitief afscheid van jullie,hieronder de reden hiervan.

Hoop dat dit blijft staan en niet na gisteren direct verwijderd wordt.

Heb verzoek ingediend om mijn account te verwijderen,thevens alle topics die ik heb aangemaakt.

Het gaat jullie goed,

Hans.

verwijderde prive-mail tussen Hans en de redactie

Ik weet niet wat er aan de hand is, en wil dit ook niet weten. Wel vind ik het hoogst ongepast dat je een PM zomaar op het forum zet. PM is PRIVATE message, maar van privé is weinig spraken op deze manier…

Beste Jenny,op die manier weten jullie wat er achter schermen gebeurt…hoe het werkt tussen redactie en moderators.

Ga geen moddergooien,dat ben ik moe,heb vanavond afscheid genomen van alle moderators van het eerste uur en hoop dat het forum blijft’'draaien"
Het is een openbaar forum,iedereen mag zeggen/verwijzen;zodat dat niet meer kan;dan kun je spreken van censuur.

Zeker een aanhanger van Geert Wilders?

Er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting, laster, schending van de privacy en discriminatie.

@Jenny: Vind jou beschuldiging om Hans met geert wilders te vergelijken niet bepaald door de beugel kunnen. Hetgeen waar je over viel is door Beps weggehaald, blijf dan niet natrappen en zeker als je niet waar het over gaat. Hans geeft je op een normale manier antwoord

@Jenny: Laten we iedereen in zn waarde laten

@Toos: laten we het afscheid van Hans het afscheid laten en niet meer op dit soort reakties reageren

@Hans: Heel veel geluk in de toekomst, we zien niet altijd alles hetzelfde, maar een verleden is er
Nogmaals Heel veel succes en geluk in de toekomst!!

Stop, dat heb ik niet gezegd!

Ik heb alleen gezegd dat sommige mensen in het kader van vrijheid van meningsuiting denken dat ze alles mogen. Dat is geen natrappen.

DAMES!!! Klaar nu, deze discussie gaat nergens over, en anders ben ik genoodzaakt jullie reakties te verwijderen, zodat het afscheid van Hans niet overschaduwd met nare reakties…

Hans: hierbij een groet vanuit Thailand :dag:

Ben overigens wel benieuwd wanneer je weer opduikt?!

Beste lezers,

Na ontvangst van een e-mail van mijn steun en toeverlaat vanaf het begin Franka heb ik besloten verwijdering van mijn account in te trekken,plus het opkomen van Beps voor mij.

We zijn een landen-forum die bezoekers helpen en daar zetten we ons voor in gedurende 7 jaar.

Dit werd overschaduwd door interne onenigheden,waar ik mede aan deel aan heb gehad;dit past niet bij het grootste Turkije-forum binnen Nederland/Belgie.

Beppie verdiend de kans om alles te leiden,met Bloem op de achtergrond,mijn steun heeft ze.

Het was een hectische week,hoort bij een community die uniek is in Nederland,maar wat betekend dit woord?
We communiseren alleen via internet dagelijks,we kennen elkaar alleen via het toetsenboard.

Ok,via de meeting in Rotterdam heb ik de mens gezien achter dat toetsenboard,maar andere niet en dat geeft dan communicatie-stoornissen.

Ik ga me samen met Franka inzetten op Wonen en Werken,onze wissel/samenwerking werkt enorm,veel reacties,PB;bezoekers zijn zeer tevreden qua antwoord.

Medische zorg:ik ga dat opnieuw evalueren wat betreft prijzen/grondstofnaam/specialite-naam.

Nieuws:Wat ik tegenkom,zal het plaatsen.

Reiscafe:zal het dagelijks bekijken en evt.reageren.

Drukke maanden komen eraan,

Let’s go for it!!

sorry hoor Hans, maar weet je eigenlijk wel nog wat je wil ? Verder bemoei ik er me niet mee …
Wens je in elk geval veel succes met alles wat je doet.

Bedankt Hans,
Ik ben blij dat je toch besloten heeft te blijven. We zijn jaren vrienden en kennen elkaar persoonlijk,dus weten we wat we aan elkaar hebben.We hebben de eerste jaren van wereldwijzer groot gemaakt. Dus zeker, terug welkom.

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi Hans,

Ik begrijp het ook allemaal niet zo goed meer. Ik denk dat u nu niet meer forum beheerder bent van het Turkije forum maar wel nog andere dingen doet op deze website?
In ieder geval wens ik u veel succes en hoop u nog wel hier te zien!
Groetjes Stacey