Neeee...Wat nu..??

Hee meiden…

Ik moet echt even me verhaal kwijt…!!
Misschien een verhaal wat je niet zomaar op internet zal zetten… maar dat moet dan maar…!
Verder kan ik er ook niet met zoveel mensen over praten…
zonder alleen de negatieve reacties te horen!..

Ik ben nu 2 weken terug uit turkije…na een super tijd met askim.!!! en dan nu dit!!!
En ben er gister achtergekomen…dat ik zwanger ben…wat eigenlijk niet niet kon, maar toch is gebeurt…!

Ik weet gewoon niet wat ik kan moet en mag voelen…
Ene kant ben ik blij… omdat ik zwanger ben van mij grote liefde…en er iets van hem in mijn buik zit al is het nog zo klein…
Aan de andere kant ben ik bang…dat het allemaal niet gaat lukken!!..
Ik ben boos omdat hij niet hier kan zijn…!!

Gokhan weet het ook… Hij staat achter mijn keuze, maar heeft het ook moeilijk omdat hij toch ook heel graag wilt houden…

Mijn ouders weten het ook,… hebben alles maar even op een rijtje voor me gezet alsof ik dat zelf nog niet wist maar goed…
maar ja als je dat hoort wordt je er ook niet echt vrolijk van…
maar het is wel de waarheid…

en er Zeker van zijn dat gokhan hier in een korte tijd is , zijn we gewoon niet… en kan ik het alleen…??
voor hoelang???
Wil ik mijn kind misschien laten opgroeien, in een situatie van elkaar zien en weer afscheid nemen…

Sorry dat ik heel erg in de war overkom… maar ik ben het ook… :(:frowning:
Ik weet echt niet hoe ik nu een keuze moet maken…
met gevoelens en je hoofd erbij houden…
Wat tegen elkaar vecht als een gek…
wat is nu goed?, en wat niet…???

hey brenniej, wat een moeilijke situatie…
en om voor een tijdje naar turkije te gaan?of vind je dat niks?
kan je vriend niet naar nederland komen?
iedereen heeft zeker zijn negatief oordeel al voor je klaar?
laat je niet gek maken he!, je moet zelf beslissen wat je er mee wilt…:wink:

okey zal ff mn hoe-kun-je-nou-zwanger-raken vooroordeel voor me houden, want het feit is er nu eenmaal: je bent zwanger

wat ik uit je verhaaltje begrijp is, dat je vraagt: wat nu?

helaas… de antwoorden liggen idd niet voor het oprapen, alleen JIJ kunt bepalen wat goed is of wat je moet.
de enige juiste keuze is de keuze waar je 100% achter staat en die echt volledig bewust maakt.
ik geloof niet dat je nu al een keuze MOET maken, dus laat het eens eventjes rustig bezinken…

hoe oud ben je? woon je op jezelf? heb je een baan…

je moet je af vragen wat jij wilt
-sta je negatief vanwege geloof of morele bezwaren tegenover abortus? dan is dat al uitgesloten
-loopt je hart over van liefde voor dit nog niet geboren kindje en word je al boos bij de gedachte aan het niet houden: dan moet je het houden en moet je kijken in welke situatie je het geboren wilt laten worden

hoe sterk is jullie relatie, hou oud is je vriend, wat voor soort werk heeft hij… afgezien van dit kindje, hebben jullie al vaker gepraat over een toekomst samen? in turkije? in NL?
wil hij naar NL komen, wil jij hem in NL hebben?
zo ja, kun je hem onderhouden, wat zijn je kansen bij de ind voor een permanente verblijfsvergunning? trouwen? huisje? werk?

wil jij naar turkije emigreren en wil hij dat ook?
zo ja, kun je alles in Nl achterlaten, waar zouden jullie dan wonen, zou je werken, hoe staat zijn familie ertegenover?

staan je ouders hoe dan ook achter je beslissing of dwingen ze je een keuze te maken?

een hoop vragen en minder antwoorden…
laat het eventjes op je inwerken, maar struin het net af naar andere verhalen, lees, informeer naar je keuzes en opties
en kijk wat er met je hart gebeurd als je iets leesd
meteen afkeer, tranen, geluk, afgunst? luister naar jezelf en je eigen gevoel… dit is jouw leven en je staat voor de allergrootste beslissing in je leven en welke keuze je ook maakt, het zal vanaf nu heel je leven op zn kop zetten, dus laat het eventjes rustig bezinken

heel veel succes, sterkte en kracht met je emotie’s en je gevoelens en de keuzes die je moet gaan maken!

Ja ik moet het eerst allemaal even laten bezinken…
en even rustig kunnen nadenken…

Ik woon wel op mezelf… dus dat maakt het ook al wel iets makkelijker… ik ben bijna 21… en heb een vaste baan…
Kijk dat zijn de problemen niet…

Mijn relatie met Gokhan is zeker weten goed… we zijn tot nu toe overal samen uitgekomen…

maar in ieder geval bedankt voor je berichtje!.. zijn toch wel dingen die het even allemaal duidelijk maken!..

Gokhan wil ik zeker in NL hebben,… daarom zijn we ook al bezig met hem hierheen halen…Gokhan gaat naar NL les voor ze examen over 3 maanden in Ankara…
maar ja zeker weten of het allemaal lukt…dat weet je gewoon niet!

Dus maar even goed nadenken,…

xxx

zo te horen heb je aardig op een rijtje wat je wilt, nu allemaal maar duimen, bidden en regelen dat het ook kan zoals jullie willen…

maar onthoud: gaat het niet zoals jij wilt, dan gaat het maar zoals het kan!

als de liefde maar goed zit! veel sterkte en succes

brenniej,
veel succes met alles!
en hoop dat gokhan zo snel mogelijk naar nederland kan komen!

Dankjewel,… en ja dat hoop ik ook…:!!!

heb net ook op je site gekeken van Civan!!!
Wat een schatje zeg!!!..

xxx

Brenniej, las je noodkreet. Wat een moeilijke situatie.
Je moet nu hele lastige keuzes maken, maar volg hierin altijd de weg van je hart en niet van wat anderen zeggen of denken.
Je zult door een moeilijke tijd heen moeten, maar daarop volgt meestal wat goeds. Blijf vertrouwen houden in het feit dat jij en Gokhan op een dag samen zullen zijn en jullie liefde sterk is.

Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt. Sterkte. Zal voor je duimen.

dankjewel!..
Het is alleen allemaal zo raar…!!
en niet te beseffen dat er een klein wezentje in me buik groeit…!
en het gekke is dat ik ergens voel dat gokhan een stuk dichterbij is…misschien heel stom hoor…!!

Maar wat ik doe ben ik nog niet echt helemaal uit…!
Ik wilde nog zoveel doen…
volgend jaar hele seizoen naar turkije… en noem maar op…
Hmmzz dat gaat dan echt niet door als je met zo een kleintje zit…

Ik moet gewoon nog even heel goed nadenken…al maak ik het daar niet makkelijker op!
Maar zoiets is niet wat je in een uurtje hebt beslist!..

xxxx

Betrekt Gokhan ook overal bij, zodat hij goed op de hoogte is. Zo kunnen jullie misschien samen beslissingen nemen. Ik weet niet hoe zijn familie tegenover jullie relatie staat en of je mogelijkheden ziet om voorgoed daar heen te gaan?
Neem vooral de tijd om alle voors en tegens af te wegen. Dit gaat weken duren en veel tranen kosten, maar dat moet je er even bij nemen. Het is zooooooo iets belangrijks. Dit heeft invloed op de rest van je leven. Wat ook jullie beslissing mag zijn.
Je moet ook naar de mogelijkheden op termijn kijken. Er zijn vaak meer openingen dan je denkt.

Dikke knuffel.

Brenniej,kan alleen maar zeggen,denk er goed over na wat je wilt en bespreek het ook met Gokhan ,hoe ziet hij het allemaal?
Je toekomst plannen zullen er wel doorveranderen,maar samen een kindje hebben is ook heel mooi.Ik wens je veel sterkte bij je besluit.

Hey Brenniej,

ik merk aan je eigen reacties, dat je een kindje wilt, anders kijk je natuurlijk niet zo verliefd naar t kindje van mede forum gebruikers.
Zou goed met Gokhan praten, maar als ik eerlijk mag zijn, zonder af te kraken of negatief te praten, laat dit voorop staan. Kinderen worden nog altijd grotendeels door de vrouwen opgevoed. Je zult t toch zelf moeten doen, en als je al een geliefde in een ander land hebt, dan heb je toch al kracht getoond, dan lukt t met een kindje ook wel!!

Sterkte, hoop dat je buiten alle stress niet te beroerd bent!!!

groetjes Carine

Brenniej…heel veel succes met je keuze…
Alles is hier al zo’n beetje gezegd, het is jou keuze…en die van jou alleen.
De baby komt wel groot hoe dan ook, en vooroordelen zijn er altijd en overal. Als je de baby houd, krijg je het om je oren, als je het weg laat halen ook en laat de mensen maar praten.
Zet alle voor en tegens tegen elkaar af en neem een beslissing.
Heel veel succes met deze moeilijke beslissing, maar denk alleen aan jezelf, dat is het belangrijkste.

Ook ik heb er eigenlijk niks mee aan toe te voegen… Het zal een zware en moeilijk keus worden… Maar zorg ervoor dat je de juiste neemt! Is het eenmaal weg, dan blijft het ook weg! En tuurlijk kan je later opnieuw zwanger raken, maar het lijkt mij dat het voelt als iets wat van jullie is…

Denk er heel goed overna, en neem geen snelle beslissing! Praat er veel over met Gokhan, maar ook met je ouders!!

Succes!

:kus:

Alles is al gezegd meis… Sterkte en kracht om je beslissingen te nemen…

Toch een kleine persoonlijke noot:
Je woont op jezelf, vast baan. En dan… Jij fulltime werken kind in een creche? Jij te moe, moet nog huishouden ed doen, en kind wil aandacht voor je het een uurtje later naar bed brengt…???

Denk goed na. Want het is niet alleen jouw leven. Er van uitgaand dat dit kind geboren word, leeft het nu dus… En dus nog een leven om over na te denken… Want wat is goed voor het kind???

Heel veel sterkte kracht en inzicht
HEEEEL DIKKKKKKEEE KNUFFFFF

De meiden voor mij hebben het overgrote deel al gezegd en ik kan het er alleen maar mee eens zijn. Praten, praten en nog eens praten met zowel je vriend, maar natuurlijk ook met je ouders. De uiteindelijke keus ligt bij jou, alleen jij kan beslissen of je hier klaar voor bent of niet. Het lijkt me een vreselijk moeilijke beslissing. Ik kan alleen maar zeggen: Maak de juiste, maar niet te overhaast en degene waar jij 100% achter staat.

Veel succes in deze moeilijke situatie…Weet zeker dat de keuze die je maakt de goede is…

hoi meiden…

ik heb heel veel gepraat met gokhan,…
met me ouders en de mensen die niet gelijk vooroordelen hebben!..
We hebben een keuze gemaakt…

En dat is toch om het weg te laten halen…
het zal heel moeilijk worden…
Maar als ik het zou houden…kom ik nog voor veel moeilijkere situaties te staan…
me verstand zegt gewoon dat dit de beste keuze is voor ons…
Gokhan staat achter me wat ik ook doe…
Het doet verschrikkelijk veel pijn, maar hier valt nog overheen te komen…
als ik het laat komen is de rest van mijn leven ingevult…
zulle ook hele mooie tijden zijn… maar vooral hele moeilijke…

Ik heb alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen…
en het zijn tog heel veel nadelen…
waar ik nu nog helemaal niet aan toe ben…

Dus ik denk dat dit de beste keuze is…

het zal even zwaar worden…heel zwaar…en zal er heel veel verdriet van hebben… maar ik kan er overheen komen…

Vooral maar aan de leuke dingen denken die nog gaan komen… en die nog zo graag wil…dat moet toch een klein steuntje zijn!!

Meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties…zonder mij te veroordelen…
doet me echt goed…

Liefs,…xxx

Lieverd
Sterkte de komende tijd… Ik begrijp je keuze, hoe moeilijk ook. Een keuze die getuigd van kracht en liefde(hoe sommige mensen dit niet met me eens zullen zijn) voor een kind… Al mocht dit niet nu zijn…

Ik denk aan je de komende tijd
Knuffff

Brenniej…sterkte meis…het zal niet makkelijk zijn, maar voor jou nu de beste keuze die je samen met de mensen die van je houden hebt gemaakt…ik leef met je mee…

Hou je haaks.

kus Viva