@ Beppie : zeker weten…moet ook aan het kindje zelf denken…wat voor leven het zal krijgen… in een situatie van afscheid nemen en elkaar zien…
bedankt voor je lieve reactie… echt waar…!! het zijn woorden… maar dat doet echt heeel goed…dan dat je alleen maar negatieve reacties hoort…!!!
Ik wil niet al teveel in details treden, maar ik kan me jou gevoel op dit moment heel goed voorstellen en wens je ook alle sterkte toe met het nemen van deze beslissing. Jij moet doen, wat jou op dit moment het beste lijkt voor iedereen. Heel knap van je dat je dit ook even hier hebt willen schrijven, want oordelen en vooroordelen zul je al genoeg hebben gehad of alsnog krijgen. Lucht gerust hier je hart.
@ brennej
lieve meis, zo jong en zoveel te verstouwen al… moedig van je dat je deze keuze durft te maken, bewust…
ik hoop dat je dit een plaatsje kunt gaan geven in de toekomst en ik hoop dat jij en de mensen die je liefhebt er sterker uitkomen…
heel veel kracht, liefde en sterkte de komende tijd… er zullen nog heel veel moeilijke momenten komen, dat zal waarschijnlijk nooit overgaan…
of dit het beste is?
ik persoonlijk denk van wel, maar dat is maar 'n mening, (de mijne)
of dit de makkelijkste keuze is?
denk het absoluut niet, en daarom mijn waardering voor je besluit…
heel veel sterkte voor de komende tijd, niet alleen om met je gevoel om te gaan,
maar ook voor het rechtvaardigen van je keuze naar anderen toe…
hopelijk kunnen jij en je mannetje snel samen zijn om dit samen te verwerken, en wie weet als de tijd er wel rijp voor is, wat voor moois er op jullie ligt te wachten
Brenniej, wat goed en sterk dat je zo snel een beslissing hebt kunnen en durven nemen. Je hebt samen met de mensen die je lief zijn het aangekund. Dat neemt niet weg dat het een zware tijd gaat worden voor jou, Gokhan en je familie. Maar ja je hebt nog een heel leven voor je.
Veel sterkte gewenst hoor. Zet hem op.
Ik vind het knap van je dat je op deze leeftijd zo’n belangrijke maar o zo moeilijke beslissing durft te nemen! Ook ik denk dat dit het beste is voor het kindje… Jullie zijn nog jong, en om dan al een kind te hebben zou erg moeilijk zijn, ook omdat Gokhan in Turkije woont. Dus naar mijn mening een verstandige beslissing!!
Ik vind het een hele moedige beslissing van je, maar ook ik denk dat het de beste is voor dit moment. Hij in Turkije, jij hier, dat is niet de ideale situatie voor een kindje (vind ik) Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd, want het zal zeker niet makkelijk zijn, maar jullie komen er vast sterker uit samen.
Ik lees nu net het hele verhaal, maar wat een moeilijk situatie zeg. Aan de ene kant wil je het kindje natuurlijk houden en aan de andere kant weet je dat het beter is van niet. Je bent nog zo jong, Gokhan is zo ver weg en alleen opvoeden, dat is heel zwaar hoor.
Ik denk dat je de beste beslissing hebt genomen. Het zal niet makkelijk zijn en straks zal je zeker je moeilijke momenten hebben. Ik hoop dat je er goed uitkomt en ik wens jou en Gokhan een goede toekomst toe.
ja ik voel me nu ook wel goed bij deze beslissing!..
Morgen gaat het gebeuren…
dan ben ik over me 5 dagen bedenktijd heen!..
en langzamerhand heb ik er wel vrede mee…
Tuurlijk doet het heel erg pijn… maar jullie reacties helpen me ook wel…
en ik zal morgen zeker een klap krijgen…
Maar ik moet sterk zijn…
en er goed uitkomen!!
Gokhan en ik komen er samen wel uit… We hebben al veel samen meegemaakt…!
dus dit moeten we ook redden…
Het is misschien gek,… maar zo een situatie brengt je wel dichter bij elkaar…
Niet dat dit had mogen gebeuren… maar het is wel zo!..
Moet maar aan die dingen blijven denken…anders red ik het niet!!..