Had me auto vandaag weggebracht voor de keuring,ben ik een deel van het kentekenbewijs kwijt,kan die dus niet gekeurd worden,nu een vervangend bewijs aangevraagd,nog ff wachten dus,maar was ruim op tijd voor 8 december moet die gekeurd zijn…
Goedemiddag dames, zit ff bij te lezen en wordt er hier zomaar bevallen.
Proficiat allemaal met nieuw deeltje.
Trl : ging je prima af hoor meis, als dat een voorbode is…:kus:
Dames en Heer : meeting gisteren was weer zeeeer gezellig, bedankt allemaal.Heerlijk gegeten ook !!! Ben prima thuis gekomen, ik zet alleen de compu of lappie nooit meer aan he, dat is bekend:lol:
Vanmorgen meteen een vergadering dus had nu weer ff tijd…om te :dag:
Sluit me maar aan bij alle prima updates van deze morgen
hieperdepiep weer een nieuw deeltje…tja ik draai me even om en floeps daar is het nieuwe deel weer…
Tja zo’n bevalling wil iedereen, nou Tlr. we gaan er voor duimen dat het voor jou ook zo snel en gemakkelijk gaat.
Hallo allemaal
Ik ben ook weer thuis sinds een uurtje of twee. Zo leuk om jullie allemaal een keer gezien te hebben!
Heb welgeteld 1 foto gemaakt, en daar staat ook nog bijna niemand op. Maar toch een bewijsje van de meeting:
JAAAA ik heb een super blije hubbie… hij liep nog een btje onwerklijk in huis rond, en na de fysio(ja heb 2 paar sokken/kousen) meteen door naar de MM… Hij is zo blij
Hij heeft er 1, nu een broodje eten en dan gaat hij klunsen!!!
Gefeliciteerd trouwens maar ach, ik heb ze bijna allemaal meegemaakt(dus alleen die niet als ik op vakantie was…) dus voor mij is t een EITJE!!!
@Judith: Leuk dat je ook weer even reageerd. Ik vond het ook leuk om jou te ontmoeten hoor. Iemand van een ander forum, die toch even (nouja, even?) de moeite neemt om vanaf Maastricht te komen, om dit eens mee te kunnen maken. Super!!! Oh, ik sta er ook op!!! :lol:
@Hans: Het was denk ik wel wederzijds hoor. We hebben ons goed vermaakt. :dag: En ja leuk nu he, een gezicht bij de soms vreemde namen?
Oh Beps, ik lees het al. Een superblije hubbie. Wat een bofkont is hij toch maar weer, met zo’n vrouwtje als jij. :lol: En jij ook nog de (steun) kousen. Toe maar. Doe maar ruig! :lol:
Nou, ik had mijn schoen/laars ook al diverse malen gezet hier, maar nada, nothing, niks erin. :tear:
@meetingfoto’s
Ik heb een hele reportage, januari-februari-maart, maar die is eigenlijk niet voor op het net maar voor ergens op toilet (of zo) :lol:
@Roanna
Ja als je haar maar goed zit, had er ook echt mijn best op gedaan, geloof dat het in een minuut of 10 gedaan moest zijn. Had een strak schema gisteren
Beste Jeroen. Ik zeg heel eerlijk, dat ik weinig of geen verstand heb van lay-outs, maar vind deze, als er niet teveel gaat veranderen, best heel duidelijk.