@Marion: Hij liet gister iets zien bij de MM, stond bij ons voor op t foldertje…een Ac*r… en ik had een bedrag gespaard, en dat was precies wat dat ding koste zeg maar… Eigenlijk had ik voor nieuwe trouwringen willen kijken, omdat de onze zoekgeraakt zijn. Nu we zoveel moeten afvallen leek me dat geen slim idee…dus…IK ben nu DE BOVENSTE BESTE VROUW :lol: :lol: :lol:
Daarom snap ik ook niet, waarom jij nog niets in de schoen/laars hebt gehad, maar mss komt dat nog. :idea:
Ik ga eten. Laterssssss :dag:
Geniet er maar van Beps, kan zo maar weer voorbij zijn!
Kerst komt dichterbij en dan is erg sfeervol in het tuincentrum :lol:
Heb trouwens ook een A**r.
Beps,jij bent goed…En straks als jullie je streef gewicht hebben gehaald dan kunnen jullie de perfecte trouwringen nemen,en wie weet zien jullie wel mooie in Thailand…
En de Sint is nog niet weg,dus wie weet wat je nog te wachten staat
Beps: Ac*r top!!!
En wat een lieverd ben je toch!! :kus: En misschien komt Sinterklaas nog wel langs hoor ![]()
Ik zo naar huis… 2 dagen vrij… even bijkomen van migraine-aanval… Pfff is heel vermoeiend… ![]()
:dag: tot snel!!!
:kus: voor iedereen!!
Zo weer gegeten,witlof met spek en kaas en straks nog ff trussen…Vandaag het wiegje bij me tante opgehaald en klaar gezet is dat ook weer gebeurt. Zal straks een fotootje plaatsen als jullie dat leuk vinden…
Cyn,fijne dagen en rustig aan he
Nog vergeten … en het mag best gezegd vind ik.
@Hans
Wat leuk dat Murat nog informeerde of alles naar wens was. En dat was het … zeker weten. Ik vond tenminste het eten veel beter dan in Utrecht, ik weet niet hoe de anderen daarover denken. Meer keus naar mijn idee, of kwam dat omdat ik meer van mijn favoriete gerechten op de kaart stonden? Ik heb er in ieder geval 45 minuten langer treinen voor over.
Volgende keer weer R’dam dan maar??
En dan hoop ik er wel bij te zijn… Want dan heb ik er ook wel 20 minuten langer voor over… ![]()
Ja,leuk…sluit een deel af nooit een geopend…
Ok,trek mijn jasje weer aan en weer die kamer in met dat peertje…ik zet nu een deel weg waar ik goede herinneringen aan heb…jullie meiden,kanjers…stuk voor stuk…
Een nieuwe lay-out,ik kan me er wel in vinden…was er eerst naar zoeken,maar toch…
De’‘toos’'kleuren…hiermee de winter in?
Wat mij betreft mag het hoor. Heel verleidelijk ook, want iedere zondag koopzondag, dus volgen de keer ietsje vroeger van huis en dan eerst ff lekker shoppen. :idea:
@Cynthia…fijne avond en en geniet van je vrije dagen :dag:
Hoor ik shoppen??? Ik moet nog ff kijken wanneer ik vrij ben…maar anders gewoon januarie??
@Marion: Ikke ben er niet met kerst!!! Geen echte kerst bij ons!!!(maar ohhh ga ik het inhalen met het voorjaar hahahaha)
Alweer gefeliciteerd met een nieuw deeltje !!!
Lees dat het gisteren leuk was ? Lekker gesmuld en gelachen ??
@Beps: Ik heb net ff op de internet MM folder gekeken. Ziet er goed en compleet uit. Ook wel iets voor mij, denk ik. Voor in de schoen ofzo b.v.:lol:
@Kaylo: :dag: Ja, het was echt gezellig en natuurlijk heel veel bijgepraat, soms zefs diepgaande gesprekken en natuurlijk ook veel gelachen en werkelijk, mmmm… heerlijk gegeten.
Zetten jullie nu al een schoen ? Is toch pas op 6 december ? (bij ons toch … :()
Ik hoop er de volgende keer ook weer bij te zijn,maar rotjeknor lag gisteren niet echt op de route en om eerlijk te zijn denk ik ook niet dat ik het volgehouden had.
Kaylo,hier op 5 december…Maar zodra de Sint in het land is mogen de kinderen de schoen al zetten.
Roanna : zou er ook eens graag willen bijzijn hoor, maar zondag is voor mij te moeilijk. Zou graag wel de meesten hier eens persoonlijk willen ontmoeten BELGIE - NEDERLAND ! Zal het onderspit moeten delven vrees ik. Haha !!! :drugged:
@Kaylo: Ja eigenlijk hier ook hoor, maar de Sint is hier al aangekomen zaterdag j.l. Dan mag je nu ook je schoen al zetten voor de kleine cadootjes en/of snoepgoed en dan op 5 december is het echt “Sinterklaas”. Dan krijg je de grotere kado’s. Alleen… ik waarschijnlijk niet! :lol: