TTT 106 alweer!!!

TRL : begint nu echt wel dichter te komen hé ?

Sorry dat ik er de laatste tijd niet zo met mijn hoofd bij was, maar zie het ooievaartje dichter komen ! Hou je het een beetje ? Dikke :kus:

Kaylo,nog steeds ups & downs,en van mij mag het wel komen hoor,pfff buik gaat nu wel echt in de weg zitten,bukken,schoenen,sokken enzo aantrekken is niet echt makkelijk meer.
heb vanmiddag hier al gezegd dat de 25ste wel een mooie dag zou zijn,dan zou mijn opa 100 jaar zijn geworden,denk dat me oma dat wel heel leuk zal vinden,ze had al aan me ma gevraagd dat als het een jongetje mag worden of ik het dan naar me vader en me opa wilde noemen hahaha

TRL: Heb je ook weer nieuwe foto’s met je buik laten maken???
Anders moet je me die maar ffies naar mn mail adres sturen als je die niet openbaar wilt neerzetten. Ben toch erg nieuwsgierig hoe je er nu uitziet…zie je alleen nog als verleden jaar in utrecht zeg maar…

@Kaylo
Zou je op een zaterdag wel kunnen dan? Daar valt over te praten toch?

Ik eigenlijk ook wel TRL.

Beps,ik was ze niet kwijt en heb wel buikfoto’s maar daar staat me hoofd niet op.Wil ze je wel toesturen,maar dan zie je dus alleen me buik.

Maakt voor mij niet veel uit, alleen ik kan op 2 zondagen maar maar op 1 zaterdag…dus dan moeten we het heel goed plannen!!!

TRL : nog even op de tanden bijten zou ik zeggen ! (gemakkelijker gezegd dan gedaan zeker ?)

Nu ja : ik kan er niet over meepraten. Heb de kinderen van mijn man opgevoed, maar nooit zelf een bevalling meegemaakt.

TRL: heb je mn mailadres gestuurd, graag. Kom maar op met buiken!!!
:lol:

Zo ga nu eerst ff verder met truusen dat doe ik nu in etappes en anders komt er niks meer van…

Beps,ze komen eraan…Even geduld

EEN ZATERDAG ZOU WEL EENS LEUK ZIJN !!! Al vraagt het voor de meesten wel een planning. Maak ik er gelijk een weekendje van ! Haha !!!

Nu ja, nog tijd genoeg voor de volgende meeting toch ? Is niet voor meteen veronderstel ik ?

En ikke ga lekker mijn goulash klaarmaken voor morgen, ben ik daar dan ook weer vanaf. :dag: en :kus:

@Kaylo: Ik denk in januarie.

Wij hadden broodje hamburger, nee broodje gezond met hamburger hahaha…veel verse groenten, geen vette smur, en veel verse uien!!!

Breda was vorig jaar ook leuk en is voor Kaylo ook wel goed te doen denk ik.

@Kaylo
Als je er graag bij wil zijn moet dat toch te plannen zijn. Zou je ook wel eens ‘live’ willen zien. En … de dag erop kunnen de meesten uitslapen, dan is het ook niet zo erg als het wat later wordt.

en verder …
TRL is aan het truusen
Bovenste beste vrouw wacht vol spanning op de buikenfoto’s en Roanna wil de buik ook wel zien

O … lekker goulash!!! Kan ik deze week ook wel eens maken. Staat trouwens ook een keer mercimek corbasi op de kaart hier deze week. Weet alleen nog niet wannneer.

Marion,ben er al mee klaar,is nooit zoveel he…

Hier dan een fotootje van het wiegje

Maar wel behoorlijk duur!!!
Ach we zien wel toch…

Ikke mag nadenken over kadootjes…(denk ik altijd aan…geen ideeeeeeeeeeeeee…) Hij moet me verrassen!!!

@Kaylo: Dan komen wij toch een paar dagen naar Belgie??? Ik ben er wel voorin hoor hahaha

@TRL
Ziet er mooi uit!! Grappige knuffel trouwens!!

@Beps
Koopt ie straks vast nieuwe trouwringen voor jullie