@Iedereen: voor een weekendje Breda ben ik ook voor hoor!!!
Waar is iedereen…allemaal aan het bankhangen???
Mn ouders zijn weg, wij ff nietsen, tenminste hubbie is aan het instaleren he…zn nieuwe speeltje
In elk geval : iedereen is hier altijd welkom hoor ! Zetten we lekker een grote tent in de tuin en direct gratis overnachting ! :slapen::slapen::slapen:
En januari is nog een tijdje hé ? Gaat zo al vlug genoeg, pfffff!!!
Maar IKKE HOEF VOOR HET EERST IN 12 JAAR OF ZO LEKKER EENS NIET TE KOKEN OP KERST !!!
Alhoewel : ![]()
Kom morgen wel wat verder uitleg geven, maar vind het toch niet heel lief van de schoonzus. Maar ja…
Wens iedereen nog een leuke avond en tot morgen
Dikke :kus: en :dag: slaap :slapen: lekker !
Ik kom nog even aanwaaien, moet zo de nachtdienst in. Gelukkig maar 2 nachten, is wel te overleven. Vandaag de toko rechtgetrokken, vouwgordijnen gewassen, moest de draden er weer doorheen halen. Wat een ktklus. Vanavond voorgeslapen, zomaar 2 uur liggen knorren.
@Beps: Lief dat hub een compie heeft gehad. Ik heb ook een acer, vind het een prima ding
@Trl: Wat een schattig wiegje! Ik kan me aan maar aansluiten met wat er vandaag door Beps en Viva gezegd is. Dikke :kus:, het zal heus goedkomen
Ik vond het eten en de bediening veel beter dan in utrecht, dus wat mij betreft de volgende keer weer in Rotjeknor
Ok ben benieuwd… volgende keer zie ik het wel,…
@Toos: hihi, eigenbelang die klepdoos voor hubbie, want dan houd ik de vaste hier haha…anders wil hij erbij!!!
Zo maar eens naar bed, morgen vroeg op!
@Hans: Leuke reactie over gisteren, toppie!!!
Ik ga er weer vandoor, welterusten voor straks en tot morgen
Helemaal mee eens en vind dat al ver genoeg en ook nog betaalbaar. Ik wil wel verder weg, maar dan maak ik er een weekendje van en dan neem ik m’n kokkie mee en ik denk niet dat iemand daar op zit te wachten.
Ik vond het deze keer keer ook prima in R’dam en heel belangrijk… betaalbaar!! Mocht de meeting daar weer plaats vinden, ga ik wat eerder van huis om nog lekker even te shoppen. Oh, maar dat had ik al gezegd. :lol:
@Beps:Hubs nog steeds zoet met zijn “dingetje”?
@Toos: Werkse zo hoor en doe het wel een bietje kallum aan he? :kus:
Vond het ook leuk je hubs weer even gezien te hebben.
@Roanna: hij heeft nu 2 ‘dingetjes’ en de klepdoos, en een hometrainer… Hij moet nl fietsen van de fysio. Mn ouders hadden nog zo een ding staan, maar daar moest ff naar gekeken worden…dus en instaleren…en repareren… Handig zo een hubbie hoor…
@Toos: werk ze, ik mag het weekend!!!
En nu zo echt laapielaap doen
@Beps: Oh Beps, ik zie het helemaal voor me. Zo’n ding staat hier ook op de slaapkamer en daar zit mien kokkie ook iedere dag een paar minuten op. Het houd ze wel jong. :lol: Ha, ha.
Weltrusten voor zo hoor en werkse morgen weer. :dag:
Ik ga ook maar afsluiten. D’r is toch niemand meer hier. ![]()
Weltrusten allen en tot morgen weer. :dag: :slapen:
@Roanna: De mijne moet zn beenspieren aansterken ivm de slijtage en ophande zijnde operatie(haha wilde reparatie typen haha) Fietsen werkt daarvoor het beste … maar … wij hebben geen fiets :lol:!!! Dan maar zo dus… En ik dacht nou zo…als hij op die fiets nu een accu aansluit…dan kan hij zich eerst het klebbie fietsen en dan zn klepdoos erop aanzetten… Niet fietsen, geen klepdoos
Trusten allen
Voor iedereen welterusten…ikke moe.
Voor iedereen : welterusten:slapen: mijn oogjes zijn moe, heb bij zitten lezen in de nieuwe lay-out. Maarre kan ook de leeftijd zijn he:lol:
Trl : wilde toch ff zeggen : wat een schattig wiegje en lieve knuffel, jij bent er klaar voor om de kleine met liefde te ontvangen:thumbsup:
Beps : Hubs weer verwend met een laptoppie
Judith : was ook leuk om jou gisteren te ontmoeten en je zet meteen mijn liefde op de foto : Turks eten:hihi: wat trouwens errug lekker was en idd de bediening ook zeer vriendelijk en over de prijs zullen we het maar niet hebben…
Toos : veel sterkte met de, als jij dit leest, nachtdienst. Het is er dan gelukkig nog maar een he
Volgende meeting maar proberen de rest ook te mobiliseren, zou wel leuk zijn, alleen is voor Trl januari misschien een beetje vroeg en die moet er toch ook weer bij zijn he
Zeker weten dat TRL erbij moet zijn de volgende keer!!! Dan wachten we toch gewoon wat langer?
In ieder geval ga ik ook het bed in, mijn oogjes zijn nog wel niet moe maar misschien dat dat gaat komen dan. Ik kan op mijn leeftijd niet iedere avond meer de nachtbraker uithangen, of wel :lol: ?
Marion : wij zouden toch naar bed gaan, of???:lol:
Goede morgen iedereen, nog ff snel bijlezen en dan naar kantoor.
Ik zie dat ik niets gepost heb haha!!!
Goedenmorgen allen!!
Ik was er al om 7 uur(nou ja bijna half acht)!
Hubbie is te werk, en we gaan weer voor een dagje. Vanaaf werken, dus mn ‘krachten’ sparen maar…![]()
goedemorgen ik ook al weer op kantoor, door de miezerregen blehhh…hier weer genoeg te doen…
enne tot aan het nieuwe jaar
dus de laatste 5 weken maar anderhalve dag per week, en dan 2 weken vrij…jippie
dus vanmiddag begint mijn weekend…hihihihihi…wat vervelend nu
Goeiemorgen,
Eerste nachtje zit erop, nog een te gaan. Het was een drukke nacht, begin van de nacht iemand overleden, bewoners die het niet nuttig vonden om in bed te blijven en moest ook mn eigen werk nog doen. Ben tot 6 uur continue bezig geweest, niet erg, dan is er ook geen tijd om in slaap te sukkelen… Nu echt versleten, kan mn ogen haast niet openhouden. O ja kreeg vannacht nog een opbeurend bericht, we krijgen geen kerstpakket, het kan er niet af. Schandalig en lekker demotiverend.
@Trl: Een dikke :kus: voor jou om de dag weer door te komen
@Roanna: Bedankt voor je smsjes:kus:, dacht ik toch dat je je nieuwe bril op had. Toch gezien dat er wat anders op je neus stond:drugged:
Ik ga mn mandje opzoeken, heb mn zopi op en volgens dochter klets ik met een dubbele tong, dus tijd om te gaan knorren.
Dusss voor degene die moeten werken, werk ze en anders een fijne dag. Tot ergens vanmiddag :dag: