TTT 106 alweer!!!

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Goede morgen …
Zitten we weer … lekker bakkie, beschuitje en niets te vertellen eigenlijk.

@Raak
Zouden we eigenlijk wel doen he. Maar ja, dan kom je toch ergens weer wat tegen wat je niet gelezen hebt :lol:

@MK
Was Beps en TRL voor vandaag

@Beps
Ga je lekker even de nieuwe klepdoos van hubs uittesten. Of is dat nog verboden terrein voor je?

@Viva
Dat is een ramp … op dinsdag al weekend … maar niet heus.

@Toos: Truste… Gelukkig bezig geweest, en verder maar even verstand op oneindig!!! Komt wel goed Schatje(met een glasje vruchtensap)

@TRL: :kus:

En toen, toen geloof ik dat ik nog een uurtje ga knorren haha

Toos,weltrusten,drukke nacht gehad,houdt je wel wakker.
Beps,vandaag nog rustig aan en dan vanavond er weer tegenaan.Je hubs de klepdoos al helemaal op orde?
Viva,lekker zulke korte weken.Hoe gaat het met Zussie?

Hier slecht geslapen,bijna hele nacht wakker gelegen,last van onderin de rug en veel naar de wc,vanavond maar weer later naar bed kijken of dat beter gaat.

Allemaal een fijne dag.

@Toos
Actieve bewoners vannacht, je zou zeggen dat ze oud en wijs genoeg zijn om te weten dat ze in bed moeten blijven he ;)? In ieder geval de 1e nacht goed doorgekomen. Truste voor nu :slapen:

@Beps
Gaat nog ff plat

@TRL
Op en neer naar de wc vannacht. Echt de laatste loodjes. Dikke :kus:

Is nog niet cker dat ik plat ga hoor…

Toos truste, en ja idd lekker motiverend geen kerstpakket, je wel de schompes lopen maar een aardigheidje kan er niet meer af…lekker dan.

Tlr…last van de rug, en een abbonnement op het toilet…(ikke wil ook foto’s van buikje zien hoor) je kunt ze versturen via mijn hyves…

Beps nog een tukkie doen

Marion aan de beschuit, tja alleen daar kom je je bed voor uit toch als we nu toch met reklame’s gaan gooien…

Goeiemorgen!! :dag:

TRL: een rotnacht gehad… :kus: nog even doorzetten meis!!!

Ehm… verder ben nog niet echt wakker…
Mams had gister een mp3 in haar schoen dus nu mag ik even Jan Smit en Nick&Simon erop zetten… :biggrin:

Hoofdpijn gaat een stuk beter… dus ben wel blij!!!

:dag: :kus:

Viva,ze komen eraan…

Cyn,de Sint weet jullie huisje wel te vinden he,nu je mams weer lekker verwend…

TRL: haha ja erg zijn wij hoor!!! Kopen altijd van alles voor elkaar… haha… Maar goed mag weleens toch :wink:

@TRL: Last onderin de rug, veel plassen…dat zijn wel van die voortekenen hoor… Hoe ist met harde buiken??

Tlr…thnx…

meiden even een waarschuwing…

***Serieuze Waarschuwing!!! van KASSA van de VARA

Hallo iedereen,***

NEEM HET VOLGENDE ZEER SERIEUS !!

*Stuur deze waarschuwing z.s.m. door aan al je familie, vrienden en contacten !!

Wees de komende dagen zeer alert op mailen met bijlage getiteld: ‘Postcard From Hallmark’, ongeacht van wie je deze ontvangt. Het bevat een virus dat een Postcard Image opent, dat de hele harde (C) schijf van je computer aantast. Dit virus kan ontvangen worden van iemand die jouw email adres in zijn / haar contactlijst heeft staan. Daarom is het absoluut noodzakelijk dat je deze mail naar al je contacten stuurt.

Het is beter deze mail 25 keer te ontvangen dan het virus te ontvangen en deze te activeren.

Als je een mail ontvangt genaamd Postcard, ook wanneer dit van een bekende komt, open het niet maar neem direct maatregelen. Dit is het meest schadelijke virus ooit, zo is door CNN bekend gemaakt. Dit virus is door Microsoft gekwalificeerd als het meest vernietigende virus ooit. Het virus is gisteren door McAfee ontdekt en er bestaat momenteel helaas nog geen reparatie mogelijkheid voor. Dit virus vernietigd de nulsector van je harde schijf, het deel waar de meest wezenlijke informatie wordt opgeslagen.

Stuur deze mail door naar iedereen die je kent. Wanneer je dat doet, kan wellicht grote schade aan vele computers worden voorkomen.

Alvast bedankt voor je medewerking.*

Ook te lezen bij KASSA van de VARA.

http://kassa.vara.nl/portal?scr=cons_question&qid=416541&cat=608

Viva: :thumbsup: goed dat je het neerzet!!! Thanks! :kus:

Die is al redelijk bekend trouwens Viva…En… Volgens onze ICT is het niet helemaal correct is, zelfs als een Hoax bekend staat…

Ik zou die link eens bekijken en dan: NIETS erover terug te vinden!!!

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 3

Viva,heb ze naar je email adres gestuurd die op je hyves staat.
Cyn,moet kunnen he,elkaar een keer verwennen.
Beps,harde buiken valt volgens mij nog wel mee.

@trl
Mooie wieg hoor, is weg erg lief hoor zo’n klein hoopje mens en een wiegje. Ik vond het erg jammer als ze er weer te groot voor werden.
De laatste weken is het slapen echt een drama, nu niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk.
Enne ik wil ook je buik wel zien als het mag.

@toos
Geen kerstpakket dit jaar. Ik ook niet, maar dat heb ik zelf afgezegd. Wij krijgen wel een pakket, maar al jaren valt het tegen. Het cadeau dat erin zit dat gebruik ik niet en de andere dingen zijn het net niet. Ik heb nu gevraagd of ze mijn bedrag aan bijvoorbeeld Unicef willen overmaken.

@viva
Nog maar een paar dagen werken tot het eind van het jaar, moet je nog dagen opmaken??
Lekker vooruitzicht hoor!

@beps
Misschien nog ff lekker terug in bed, ik zou het doen!

@bloem
Nog helemaal kapot van het schaatsweekend waarschijnlijk.

@roanna
Spannend voor de toekomst van het werk deze week.

Goedemorgen all.

@Beps: Ik vond dat een goed idee van jou eigenlijk. Zo’n kaartlezerstandaard op de hometrainer en laat hubs maar trappen voor de stroomvoorziening van de klepdoos. :lol: Kan jij mss ook nog eens op die fiets gaan en intussen toch met ons kleppen.
Nee hoor geintje!! Ik weet, dat hij het voor zijn gezondheid en kracht van de beenspieren moet doen en wens hem daar veel stertke mee.

Mijn kokkie doet het hoofdzakelijk om een beetje in conditie te blijven, per slot van rekening heeft hij wel een jongere vrouw, die hij ook bij moet houden. :stuck_out_tongue:

@Viva: Doe mijn ook zulk werk. Heerlijk zeg vanmiddag alweer weekend.

@Marion: Ook alweer van de partij!!! Altijd samen met Beps even de boel hier opstarten he! Jij ook :kus: he!!! Weet wel waarvoor!

@TRL: Dat zijn inderdaad de laatste voorteken, dat het nu niet meer te lang op zich zal laten wachten. Bedankt voor je mooie foto’s, maar had je als het goed is, al bedankt in een persoonlijk mailtje. Voor vandaag weer…:kus:

@Toos: Je zal alwel liggen snurken, maar die patient dus toch overleden vannacht!!! Nog druk gehad ook nog daarmee, maarja net wat je zelf al zei, de tijd gaat zo wel snel. Ennehhhhh…geen kerstpakket? Moet toch ook niet gekker worden. :mad: Gisteren op tv lieten ze nog zien, dat zowel het bedrijfsleven en de mensen het pakket erbij vinden horen. En in de zorg dan waarschijnlijk niet? Schandalig!!!

@Cynthia: Weer een beetje opgeknapt gelukkig. Zo, jou moeder boft maar weer met de sint. Een MP3 speler in de schoen. Toe maar! :biggrin:

Zo, ik ga nu ff badderen en mss tot laters wel weer. :dag:

Iedereen een fijne dag verder. :kus:

@MK::dag: Leuk dat je ook weer wat vaker meekletst. :dag: Wat je zegt, maar we zien het wel, anders ga ik nu maar eens echt met pensioen… alhoewel… moet er niet aan denken de hele dag thuis te moeten zitten, maar ik wacht het wel af.