TTT 106 alweer!!!

@cyn
De Sint alweer langs geweest, er iets nog niets te merken van een recessie in huize E. :smiley:

@roanna
Of volgend jaar met kokkie met asperges steken :lol:

@Beps en Viva: Inderdaad, diezelfde mail heb ik zeker een half jaar geleden ook aleens in mijn mailbox gehad en wordt inderdaad erger gemaakt dan het in werkelijkhied is, maar toch …een opletten met zulke mails.

Nu ga ik.

Mk: precies :wink: Wij hebben nergens last van hoor :wink: Gelukkig niet!!!

Straks maar weer even aan de studie…

Ja eg nie! :finger:…:lol:

Tlr…mooie buik hoor…ongelofelijk he dat daar zo’n klein wondertje in zit, en dat het over een paar dagen gewoon in het piepkleine wiegje ligt…

weet ik veel ik krijg hem binnen, en dacht ach laat ik het hier plaatsen en idd een gewaarschuwd mens telt voor 3…
als ik hem niet doorstuur en jullie krijgen het virus binnen en ik had er vanaf geweten dan had ik mezelf voor mijn kop geslagen…

heb even bij Darfur wat neergezet…

nogmaals iedereen bedankt, en de 64 pakketten gaan zo onderweg…

@viva
Niet te geloven Viva dat je dit voor elkaar hebt gekregen, wat zijn er nog veel goede mensen!

64 pakketen!!! Wow geweldig!!! :thumbsup:

@Viva: Ik heb niet eens iets gedaan… Maar ik hoop dat de kids er veel geluk door ontvangen. Iig weten dat er aan ze gedacht wordt!!!

Viva,over een paar dagen al??? Hoop het…
Mk,wilde eerst geen wiegje,maar aantal mensen zeiden dat het in het begin wel handig zou zijn om het kindje op je kamer te laten slapen,kijk wel hoe lang ik dat vol hou,ook omdat de babykamer aan de andere kant van mijn woning zit.

@trl
Wij hebben ze 4 maanden op onze slaapkamer gehad, ik vond dat wel errug leuk hoor.

Ja lekker naast je bed zetten Tlr…als ze dan gaan huilen ben je dichtbij en kun je hem, maar ik denk haar zo pakken. Ook kunnen ze zich beter warm houden in een wiegje, is toch wat kleiner

Viva,64 pakketten dat zijn er heel wat en heel wat kinderen die er blij van worden,Top van je hoor dat je je zo hebt ingezet.

Mk,4 maanden dat ga ik niet redden denk…Dacht zelf aan hooguit een maandje,maar wie weet.

@trl
Mooie buik hoor!!!

@trl
Ik had ook van te voren niet gedacht dat ze zo lang zouden blijven.
Het is ook heel handig, je moet toch een aantal keer per nacht je warme bed uit. Het is winter en dan is het wel prettig dat je maar een paar stappen hoeft te zetten.
En het is zo leuk om ze dichtbij je te hebben en die lieve geluidjes te horen die ze maken.

Tlr…we stoppen ook nog niet met het inzamelen, in februari willen we nog een zending regelen.
en dan moet iemand anders het stokje overnemen omdat mijn neef in maart weer naar huis komt.
En we hebben zoiets, het is en blijft een druppel op een gloeiende plaat, maar als je niets doet, krijg je ook niets.

Viva,alle beetjes helpen toch en ik hoop dat er iemand anders opsta die het stokje dan van jullie over wil nemen.

Ik ga even naar me werk,collega is jarig dus dat wordt een saucijsje.

Veel plezier TRL!!! Niet te veel eten hoor, daar word je dik van :slight_smile:

Tlr even lekker uitwaaien…en even terug naar de werkplek. veel plezier