TTT 106 alweer!!!

@tkl: ben ook wel benieuwd naar je buik!

Hoi Linda, vandaag een rustig dagje?

@MK
Even bijlezen vanaf kantoor, gelijk heb je als je er de kans voor hebt

@Roanna
Je bent een schat :kus:

@Cyn
Jullie zijn wel heel erg lief geweest dat jullie zulke dikke kadootjes in de schoen krijgen.

@Viva
64 pakketten voor Darfur, je bent een kanjer!!!

@TRL
Is fijn hoor, de baby dichtbij je, vooral als de babykamer aan de andere kant van het huis is.

@mk: vanmorgen lekker uitgeslapen, zo de kleren aandoen en dan werken tot 21 uur

Toos : druk geweest in de nacht, nu heerlijk aan het slapen. Helaas geen kerstpakket meid, anders kunnen ze natuurlijk de bonussen niet meer betalen he:mad:
Beps : vanmorgen vroeg niet gepost, nu wel weer goed gemaakt he, vanaaf weer werken
Linda : kwam ook nog ff vlug langs
Marion : ja ik heb schijnbaar ook alleen 's nachts tijd om alles bij te lezen:lol:
Roanna : is denk ik al weer weg : maar toch een heel fijne dag hoor
Viva : heeft over een uurtje al weekend, wat moet je met al die vrije tijd:hihi:
MK : is nu rustiger zeker en heeft weer tijd om mee te kletsen
Cyn : hoofdpijn gelukkig weg en nu mams mooi cadeau gehad, alleen beetje hulp van jou daarbij nodig, lief hoor
Trl : hou deze signalen in de gaten : pijn in onderrug, moe gevoel in bovenbenen : het komt er echt aan hoor meis. Wil graag ook de foto’s zien, zet maar op de hyves als je tijd hebt hoor en wiegje in je kamer geeft zo’n heerlijk veilig gevoel

Hihi Hubbie weer thuis…tenminste hij is hier, maar zit met zn lapklap op de bank en is niet aanspreekbaar. Tot nu toe alleen uitgepakt, basis geinstaleerd, en nu gaat t werk beginnen!!!
Morgen heeft hij ook bijna de hele dag, en dan nachtdienst, en dus donderdag ook de hele middag en avond(en dan ben ik ook lekker thuis!!!)

@beps
Je hebt meteen geen kind meer aan hem.

@raak
Het is op kantoor nu rustiger en dan heb ik inderdaad wat tijd om mee te kletsen.

@linda
Ik was in de war, ik dacht dat het woensdag was, maar vandaag dus weer late dienst.

@Raak
Nog steeds druk op de zaak of valt het mee nu?

@Beps
Het zijn net kinderen he, geef ze een nieuw speeltje en je hebt er de hele dag geen last van.

@MK
Hoe is het met G? Loopt ie nu of vond ie het kruipen toch prettiger?

Marion : nu wat rustiger, heb zo om 14.00 een afspraak met een Congolees om te exporteren naar Congo. Nou denk ik zelf dat ze daar wel wat anders aan hun hoofd hebben als poetsen, maar we zullen wel zien he
MK : ik heb ook vaak op de zaak meer tijd als thuis om mee te kletsen
Beps : nou, jij hebt voorlopig je puntendoos weer vol he

@raak
Succes dan maar.

@marion
Hij loopt alweer een paar weken, het gaat nu steeds beter en snelle. Hij heeft de smaak te pakken! Hij heeft ook door dat hij zelf kastjes open kan maken en de lichtschakelaars zijn geweldig. En ook de afstandsbediening van de tv… hij heeft nu een oude zonder batterijen gekregen.

@Raak
Wel apart toch? Een keer wat anders dan een fransman of een duitser. Zou ie gewoon in pak komen of in zo’n traditioneel gewaad?

@MK
O jee, zit ie in die periode. Vermoeiend want je blijft aan het corrigeren, maar ook ontzettend leuk om te zien hoe vindingrijk ze zijn om toch weer bij die schakelaar of die afstandsbediening te komen.

MK: Dat is een zware periode…alleen… ik zou m geen oude afstandsbediening gegeven hebben. Het mag wel of het mag niet…het mag niet wel met een oude… Maar goed, ik ben ook ‘te streng’ denk ik wel eens(al zeggen de pubers dat dat juist prettig is, ze weten altijd waar ze aan toe zijn…) Ik ga iig de strijd aan, want beter een paar maanden de strijd dan onduidelijkheden

@Raak: Benieuwd… haha… weer een vreemd land om afspraken mee te maken!!!

@beps
Zo dacht ik ook toen ik ze nog niet had.
Maar nu ze er wel zijn, blijkt dat je toch iets meer toegeeft dan je eerst van plan was.
Sommige dingen zijn ook wel een beetje eigen belang. Nu neem je hem 's morgens in bed en dan is hij erg zoet met de afstandsbediening. Kun je toch weer iets langer blijven liggen.

Vergeet niet dat ik ze wel heb… Regelmatig… het mag bij ons of het mag niet!!
Het is ook geen verwijt, maar bij ons is het gewoon zo. Zo was t thuis, zo ist bij mn zus. Nu even pijn, maar 15 jaar lol ervan…

Zo eten op, schone kleertjes aan, en dan… (helaas) werken

Marion : hij had gewoon keurig pak aan en stroppie om.
Nu alles doorgesproken en hij wil echt serieus kopen, heb wel voor de zekerheid gezegd dat hij vooraf dient te betalen:hihi:
Beps : werkse voor zometeen
MK : is leuke maar vermoeiende tijd he, weet er alles van, had er 3 in 21 maanden en ik wilde ook wel streng zijn…ben nu als oma nog minder streng, maar dat mag he

Zo ik weer klaar met huiswerk… Ben nog tot 21 uur alleen… :frowning: mams heeft een extra koopavond en paps is ook werken… Dus straks maar even een pizzaatje in de oven… Jammie :tongue:

Zo op t werk… Veel mensen hopelijk weer rustig haha

x

@Cyn: ik snap gladde niet???

Pb… is net zo makkelijk :wink: