Mijn werkdag zit er weer bijna op, een prettige avond allemaal en tot later.
@raak
Vooraf betalen, je kunt bij een nw klant idd beter het zekere voor het onzekere nemen.
Mijn werkdag zit er weer bijna op, een prettige avond allemaal en tot later.
@raak
Vooraf betalen, je kunt bij een nw klant idd beter het zekere voor het onzekere nemen.
Goedenmiddag.
Ik ook alweer een poosje thuis Na het werk even schapjes wezen doen. Heb het een en ander weer bijgelezen hier.
Och, wat betreft kinderen opvoeden… ik deed daar ook nooit zo moeilijk over. Ik heb nooit wat voor ze weg gezet van tafel of uit de vensterbank ofzo, maar wat MK doet om G. dan maar met een oude afstandsbediening te laten spelen, zou ik ook zo opgelost hebben. Als hij dan wel die van ons zou pakken, zou ik wel zeggen… die is van Papa en die is van jou. No problem.
Moet er wel bij zeggen, ik had tamelijk lieve kids toen ze klein waren. Liever dan nu :lol: Ze zeggen weleens kleine kinderen, kleine zorgen en grote kinderen, grote zorgen… nou dat klopt hier deels wel. Maargoed, ze zijn verder gezond en op hun manier gelukkig met hun leven, dus wat wil ik nog meer?
Krijg vanavond iemand van de Monu*a op bezoek om het een en ander door te nemen. Doordat die andere verzekering niets uitkeert, zijn we dus momenteel ook niet verzekerd ergens voor, dus moet het nog even proberen uit te zingen, tot dat weer in orde is. :biggrin: Hi, hi. Tja en anders… spaargeld aanspreken, maar dat bewaar ik liever voor de vakantie voor volgend jaar!
Ga zo even het eten opzetten. Kookaardappelen, spinazie a la creme en kipfiletje en …luchtig bananentoetje.
O ja. Viva…mooi werk van je. Je bent een kanjer hoor! ![]()
Enneh Raak… natuurlijk is bij opa en oma alles heel anders… :lol: Daar mag (bijna) alles.
@Beps
Ik heb nooit iets ouds gegeven ter vervanging zeg maar. Ik voelde me net een politieagent, had (bijna) de hele dag mijn vinger omhoog, foei dat mag niet. J had zijn vinger al omhoog als ie me aan zag komen maar toch naar de knopjes van tv of stereo, de bloemvaas, de lichtschakelaar of idd de afstandsbediening. Maar hij moest het maar leren vond ik en uiteindelijk lukt dat ook. Veel vrienden zetten toendertijd al het breekbare spul zolang weg, de tv ging achter een deurtje evenals de stereotoren. Lekker gemakkelijk voor thuis. Maar gingen ze met die kleintjes ergens op bezoek dan konden ze daar de hele tijd achter aan. Want ze moeten toch leren waar ze af moeten blijven. En DAT wilde ik dus niet.
@MK
Jij bent waarschijnlijk consequenter in andere dingen waar ik weer soepeler in ben. Het klopt idd dat je meer toegeeft als ze er zijn dan dat je eerder in gedachten had. En iedereen heeft zijn eigen ideeen over opvoeden en dat is ook goed.
@Raak
Leuk … een nieuwe klant erbij! Misschien nog eens ooit een zakenreisje die kant op?
@Cyn
Nog een poosje Remie en gaat aan de pizza! Heeft zo ook zijn voordelen toch?
Jawel… Heb een pizza pepperoni… Lekker heet!!! ![]()
@Roanna
Heeft kokkie een snipperdag? Hier vanavond champignonsoep, speklapje, aardappelen, sla en vanilleyoghurt.
Marion: ook lekker!!! ![]()
Meiden…
Nisan = april??
toch?
@Marion: Nou, als we Hollands eten dan kook ik meestal wel, maar als we rijst/Indisch eten dan kookt hij en dat is vaker.
Ik zie Bloem trouwens ook al een tijdje niet meer. Is zeker druk met alles op de sites te krijgen. Ga straks maar eens even daar ergens een kijkje nemen.
@Cynthia: Mmmm… ook lekker die pizza van jou.
@Beps: Werkse weer even hoor!
@Raak: Waarschijnlijk toch nog goed zaken kunnen doen?
Ja … nisan is april.
Ook lekker, alleen eten we hier geen varkenvlees, maar de rest… mmmm heerlijk hoor!
:dag:
@Roanna
Wij eten ook zelden varkensvlees. J is zo gek op speklapjes en ze waren in de reklame dus … kan het wel een keer he.
@Cyn: Hahahaha oke, ik snap m!!! hiahiahia We zullen het beleven!!!
We zien het wel houd me op de hoogte…
Pfffff rustiggggggg maar wel lekker!!!
Goeiemorgen/middag,
Ik ben ook weer boven water. Ging er vanmorgen om iets van half 9 in en was om 11 uur weer klaar wakker. Vandaag niet zo’n punt van gemaakt, heb uurtje later nog maar een halve zopi genomen en daarna tot 5 uur geslapen. Dus al met al goed geslapen, wel een beetje duf nu.
Heb nog niet bijgelezen, doe ik straks wel na de nodige bakken cappu
Beps: uiteraard!!! Met de kerst al geloof ik ![]()
Natuurlijk. Als hij dat lekker vind.
Ik eet ook wel een knakworstje hoor, maar kokkie beslist niet maar dat heeft in zijn geval ook met geloof te maken.
Verder maken wij ons er ook niet druk om hoor.
Ik ga eten. Jullie ook allemaal eetze zo.
Nisan is ook een automerk. Oh nee, is Nissan. :lol: :lol: Hadden wij eerder altijd.
@Toos: Morge :dag:
Toos: :dag: lekker geslapen?? ![]()
En Haziran = juni, en dan dan mogen WIJ !!!:vak02:
Hihi!!!
:dag:Toos : geniet van je bakje !!!
Kaylo:haha het gaat er niet om wanneer ik ga hoor
Het gaat erom wanneer “askim” klaar is met zijn leger…
En nu terug achter de kookpotten. Ventje komt zo thuis, dus zal wel honger hebben !
Tot morgen iedereen !!!