TTT 106 alweer!!!

cyn : sorry hoor, had niet echt bijgelezen. Doe ik morgen dus wel ! :kus:

Oh ja, voorlopige vluchturen :

heen 05u55 uit Brussel en terug 22u50. Lekker hè ???

Zijn wel voorlopige uren natuurlijk. :wub:

Lieve Dames,

Zo mag ik njullie wel nu wel noemen he?

Op andere subforums is het: Beste lezers…maar hier niet…en Dames met een Hoofdletter uit respect.

Even een interne mededeling…heb gemaild met Jeroen met de wens voor een apart subforum TTT.

Deed hem het volgende voorstel;we hebben een subforum wat voor geen meter loopt,nl.Hoe was jouw vakantie in Turkije.

Dubbel op lijkt mij ivm.Ervaringen in badplaatsen/hotels.

Stelde voor om dat subforum om te dopen in TTT,3 paginas zal ik dan moeten overhevelen naar Ervaringen;geen probleem voor mij…

Het reiscafe komt dan toe aan’‘vrije onderwerpen’'die niet staan in desbetreffende subforums…

Ik hou jullie op de hoogte…

Hans.

@Kaylo::dag:
@Cyn::dag::dag:

Vanmorgen boodschappen gedaan voor vanavond, ze liggen hier in een deuk. Aardappelblokjes, kipstukjes in oosterse saus en spinazie a la boursin

Hans: We horen het wel!!! Succes!!

Toos: klinkt goed hoor!! Waar ik verslaafd aan ben : gegrilde kippenblokjes en dan aan het einde een scheut kikkoman-sojasaus erbij… Jammie!!! Heerlijk!!!

Mijn pizza was ook lekker hoor!! Beetje pikant maar met een blikje cola ging dat prima :smiley:

hoi
ben er wel maar ben niet echt in de stemming voor lekker meebabbelen
heb een paar flinke klappen gehad dit weekend en nu net telefoontje met de belastingdienst er nog eens overheen
nee gaat prima hiero hoor :paranoid: zucht…
ciao

Bloem: rustig aan meis!!:kus:

Bloemmie :kus:

Hier echt rustig!!

@Toos
Aan het wakker worden met de nodige koppen cappu! Knappe combinatie, eet smakelijk :smiley:

@Cyn
Schiet ook al lekker op voor askim dan.

@Kaylo
Is weer in haar nopjes achter de potten

@Hans
Ben benieuwd, en je hebt gelijk. Onder ervaringen wordt niet echt veel gereageerd.

@Bloem
:kus:

heb wel bijgelezen maar niets opgeslagen dat is erg he. Beetje dom misschien.
@cyn: april dat is zo inzicht
@Toos: kerstpakketten?!?!? raar hoor dat kunnen ze toch wel doen? Op mijn werk was ook eerst het idee van hoger hand om geen kerstpakketten te doen. De OR heeft gezegd iedereen heeft zijn beste beentje voor gezet en dit is het minste wat je kunt doen voor je personeel?
Dus de kerstpakketten zijn nu uitgezocht. Zelfs de bond heeft het gezegd want die zijn ook uitgenodigd.

En verder… ik weet het echt niet!
Ben op Vkantieiswer ben ik alles referenties aan het lezen voor evt een nieuw vakantieadres.

Groetjes en iedereen een fijne avond!

Marion…de volgende meeting probeer ik tegen een’‘koud’'prijsje er een hotel-overnachting in de buurt te regelen…

Maar dan wel op een zaterdag zodat iedereen op zondag weer terug kan…hebben we wel live music…

als we optijd een datum bedenken dan ben ik ervoor in! Groet

Roos…de rozen staan nog?

Ik ben druk, met allerlei dingen…neit met bellen haha

Meld me morgen wel

@Hans: Ja de rozen staan er nog mooi bij hoor, zou wel zonde zijn als ze na 2 dagen hun koppie zouden laten hangen

@Jac
Wat zijn de plannen voor de volgende vakantie? Weer Turkije of een ander land?

@Hans
Dat is helemaal gezellig met live muziek. Kunnen de liefhebbers buikdansen. Maar hopen dat ik zo lang weg mag blijven dan :smiley:

@Beps
Een film aan het kijken of aan het gamen?

@Toos
Heb je het gelezen? Ga je heupen maar vast trainen:paranoid:

@Marion: Ik heb het zeker gelezen, hoe lang heb ik om mn heupen te laten ontroesten:lol:

@Toos
Wat dacht je van een maandje of 2-3. Tenminste, dacht dat er iets gezegd is over begin volgend jaar. Maar weet het niet zeker. Ga je dat redden denk je :lol:?

Bloem,:kus: dacht al dat het niet zo lekker ging :kus:
Cyn,heb je weer contact met je askim dan?
Roanna,dat zegt mijn mams ook altijd kleine kinderen kleine zorgen,grote kinderen,gorte zorgen.
Raak,pb me je email adres even dat gaat wat makkelijker.

Net thuis van het oppassen,kids waren druk,maar gingen gelukkig makkelijk naar bed.
Bij de verloskundige geweest,bloeddruk was verhoogd,donderdagmiddag even terug komen.Voor de rest was alles ok,kindje ligt er al goed voor,en was al weer verder ingedaald.Ze denken een 6.5 ponder dus dat is netjes.