@Marion:Nou ik weet het niet, ze zitten wel erg vastgeroest hoor. Misschien meer cola drinken, daar krijg je alles los mee:lol:
@Trl: 6 ponder is heel netjes hoor, gelukkig dat alles goed is. Krijg een beetje het gevoel dat je kindje er klaar voor is.
Toos,anders ik wel hoor,vind dat wachten maar niks…En erg last van brandend maagzuur.
@Trl: Heb je daar niks voor? Melk drinken wil wel eens helpen, anders een rennie. Kan geen kwaad
Rennies,zijn niet aan te slepen hier…Maar ja is ook het enige kwaaltje waar ik last van heb,en me onderrug,maar hoort er allemaal bij.
@trl
Ik gebruikte Regla PH, hielp bij mij heel goed.
Bloem…was duidelijk?
Toos…geen kort lontje…
Bloem…zie het leven eens positief in te zien…wordt je mischien zelf beter van…
@Trl: Maalox is misschien een alternatief
@Hans: Kort lontje??? Mis ik wat?
Toos en Mk,met rennies ga ik de laatste loodjes ook wel redden hoor…
Hans,ja volgens mij mis ik ook wat.
Zo ga nog even bankhangen,fijne avond allemaal…
@Trl: Fijne avond en slaap lekker voor straks:kus::dag:
hans je weet geen ene kl**t waar je het over hebt man!! en als je een bericht stuurt, zorg dat dat je iets toevoegt ipv alleen hetzelfde bericht terug te sturen
heb het lef eens om iets wat ik op het forum heb gezet te wissen!! je bent weer echt lekker bezig he?
nogmaals hans, als je eens een bericht terug zou sturen met daarin een bericht van jezelf ipv alleen het bericht dat ik jou gestuurd heb terug te sturen, zou een stuk fijner werken
en je doet maar waar je zin in hebt hans, as always
Zo ik ook nog even hier, we zijn verslaafd aan prisonbreak en hebben nu box 2 in huis om te kijken.
Raak weer een mooie deal gesloten
Tlr…verhoogde bloeddruk…rustig aan dus
Cynnie aan de pizza geweest
Toos onder zeil met zopi en nu een duf hoofd
Beps aan het werk, maar niet met de telefoon
Roanna vanavond gekookt
kinderen opvoeden, ieder doet het op zijn eigen manier want er bestaat nu eenmaal geen gebruiksaanwijzing bij een kind…en je moet het doen op de manier wat jij goed vind…
Ik zeg nu alvast welterusten voor iedereen
@Hans ik heb weer eens een donker bruin vermoeden dat je weer niet erg diplomatiek reageerd…
Reageer niet vanuit emoties… denk eens aan een ander… het draait hier om ‘de bezoeker’ niet om de beheerder…(of moderator!)
En onthoud…Bloem en ik zijn EEN… en dus weten we alles van elkaar…voor een 3de erbij komt… Dus je krijgt ons…of je krijgt er geen…(en ik verwacht dus va nu, geen…)
Want zoals je nu op Bloem reageert…die ken ik te goed!!!
JE KENT HAAR NIET!!! je hebt geen idee wat er in haar leven speelt…
HOE DURF JE TE OORDELEN OF EEN OORDEEL TE VELLEN…
Wordt je beter van: Heeft zij niet nodig, ze is de een-na-beste!!!
Ok ik ga naar bed…ben er weer mee aan…
Goedenavond
Zo, had vanavond dus de dame van de Monut* op bezoek en dat zal nog een hele toer worden, gezien ons medisch verleden en gezien kokkie’s leeftijd, om ons verzekerd te krijgen. Ze zou haar best voor ons doen en dan moet je nog niet eens kijken, wat we dan aan premie kwijt zijn. Maargoed, je moet toch wat.
Verder heb ik net even hier alles bijgelezen, maar wil me er maar buiten houden, omdat ik niet precies weet waar het allemaal om draaid.
Ik kom in ieder geval even weltrusten zeggen en tot morgen maar weer.
Dag allemaal. :dag: :kus: :slapen:
@TRL
De controle bij de verloskundige goed op de verhoogde bloeddruk na dan. Hopelijk is ie donderdag weer wat lager.
@Toos
Goed idee, las toevallig vandaag nog een mailtje over de ‘voordelen’ van cola :lol:
@Viva
Jullie hoeven je voorlopig niet te vervelen de komende tijd met die nieuwe dvd-box in huis. Komt mooi op tijd nu je zo’n lang weekend hebt he?
@Roanna
Jeetje wat een gedoe weer met die verzekering. Hoop dat deze dame wel doet wat ze beloofd en jullie niet zo’n absurd hoge premie hoeven te betalen.
En verder … ook van mijn kant geen commentaar.
Ga het bed maar in voordat ik me morgen weer verslaap, kantoordagje he, en dan piept dat irritante ding wat vroeger dan normaal.
Ik kom nog maar niet naar boven he!!! :lol:
@Marion: Het ligt ook niet aan de dame, maar aan de verzekering. Ons dossier wordt nu eerst bekeken door een arts, die dan een mening geeft en dan krijgen we dat alsnog te horen of we worden aangenomen. Maargoed, ik ga er niet wakker van liggen, ik heb nog wel een paar cente op de bank voor het geval DAT.
Nu ga ik maar. Weltrusten allen. :dag: :kus:
mogguh
ben ik nou zo vroeg of is de rest nu zo laat…?
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia