TTT 106 alweer!!!

Ik ben er ook,weer slecht geslapen…

Weet niet wat er is gebeurt tussen Hans en Bloem,maar vind het wel vreemd dat Hans hier een reactie neerzet op Bloem,terwijl Bloem hier al een aantal dagen niet geweest was.

Bloem,hoe gaat het nu ,weer wat opgeknapt :kus:
Viva,spannend he prison break,ik zit in seizoen 4 en wacht nu op het vervolg.

En ja kids opvoeden doet iedereen op zijn eigen manier,zo vind ik hoe mijn ene vriendin het doet,niet echt je van het,maar ja als dat hun manier is en wie weet hoe ik het ga doen.

Fijne dag allemaal

trouwens, jullie kunnen je afzijdig houden, maar wat hans nu weer wil doen, vind ik echt niet kunnen.
Hij heeft mij gisteravond enkele PB’s gestuurd met de vraag of hij mijn verhalen kon deleten. Totaal verbaasd heb ik gevraagd wat hij bedoelt. Aangezien Hans nog steeds de functie van PB niet onder de knie heeft, kreeg ik elke keer alleen mijn reply’s terug van hem, zonder dat hijzelf daar iets in gezet heeft. Om toch maar duidelijk te maken dat ik het hier echt niet mee eens ben, heb ik hier op het forum gezet dat ie dat niet moet doen.

Bovendien heeft Hans weer een echte Hans actie uitgehaald door 1 van onze forum regels te overtreden. nl. elkaar respecteren om wie we zijn en elkaar in onze eigen waarde te laten. een opmerking als
"
*Bloem…zie het leven eens positief in te zien…wordt je mischien zelf beter van…" *

raakt kant nog wal en getuigd niet echt van respect voor mijn gevoelens of mij in mijn waarde laten.
Als dit nu de 1e keer zou zijn… maar nee, nu ben ik weer eens de pineut, een andere keer is het weer 1 van jullie.

ik ben er weer eens helemaal klaar mee. Hans vergalt voor mij het plezier om hier op het forum te komen, want alles wat ik zeg of doe heeft meneer wel weer een denigrerende opmerking over.

@marion
Ik heb ook niets in huis verwijderd of zo, ik deel je mening.
Wij hebben vrienden en hun kinderen die hebben werkelijk alles in huis gesloopt en nu kan er volgens mij niets meer kapot. Er was echt een tijd dat je snel de deur op slot wilde doen als je ze aan zag komen.
M. blijft overal vanaf en G. begint net met ontdekken en ja dan moet je er een tijdje achteraan voordat hij door heeft dat hij niet overal aan mag zitten. Nu inderdaad een politieagentje, maar dat is straks ook weer over.

@trl
Bloeddruk verhoogd, gelukkig dat je morgen alweer mag komen. Ze houden je goed in de gaten!

@roanna
Nu iets regelen voor de uitvaartkosten, dat zal idd niet meevallen. Medisch verleden en de leeftijd. Ben benieuwd waar e mee komt.

Ik ben wakker… maar das ook alles…
Het werkt wel zo als Bloem zegt. Het speelt achter de schermen, zoals jullie weten , delen we onze dingen, en zo komt wat haar wordt aangedaan bij mij, en wat mij gebeurt bij haar.
Als het “op de man” gespeeld wordt, zoals gebeurt…dan vergalt het veel…
Ik heb al eens gezegd dat je met 1 woord meer kapot kan maken dan een heel gesprek opbouwd… En dat is hier al zovaak gebeurt…
Ik ben ook behoorlijk klaar ermee…en dit alles vanwege de ‘opbeurende woorden’ nu en in t verleden…

Bloem,bedankt voor je uitleg,snapte al niet wat Hans ineens bedoelde met de reactie hier,maar als hij je dat pbt,had hij ook verder moeten gaan via pb en niet ineens hier wat neerzetten wat niemand snapt.Waarom die verhalen weghalen,volgens mij worden ze ook nog wel gelezen.
En idd we laten iedereen hier in zijn waarde en respecteren elkaar.Ik hoop niet dat je nu weg blijft hier hoor.Maar kan je reactie nu wel begrijpen.:kus:

meer dan dit bedoelde ik niet…Maar om meteen te zeggen: zo dacht ik ook zonder kinderen… nee dat deed behoorlijk zeer, vooral omdat wij het hier vaak mogen ruimen als het ergens anders ‘fout’ gaat… Het zal niet zo bedoeld zijn, maar pijn deed het wel!!!

@bloem
Pfff wat een toestand weer.
Wij krijgen alleen een enkele opmerking mee en dan is het moeilijk om te reageren als je niet precies weet wat er speelt.
Mijn mening:
Waarom zouden de verhalen verwijderd moeten worden, ze staan toch niemand in de weg?
Heel wat mensen hebben ervan genoten en nog steeds denk ik.
En het positief denken… daar wordt een ziek mens toch niet beter van. Ik denk niet dat de darmen zich laten sturen.

Goede morgen …
Ben er, maar ook meteen weer weg, mijn bakkie is bijna leeg namelijk. Op naar kantoor … tot straks!

@beps
Die opmerking was uiteraard niet bedoeld om iemand pijn te doen en als dat wel het geval is, dan spijt dat me.

@MK: :kus:

@beps
En ook eentje voor jou :kus:

Goedemorgen all.

Ik ben er ook al hoor. :idea:

Ik heb eerst weer even bijgelezen… en alles weer opgelost door bepaalde misverstanden, lees ik net. Mooi zo.

Ik vandaag weer naar de andere lokatie en meiden… raad eens…??? Vandaag voor het laatst in de oude zwarte outfit en vanaf morgen in het nieuw. De kleuren zijn dan cremekleurig bloesje, ecru siletje, zwarte broek en donkerbruine sloof. Moet vanavond nog wel even alles uit de verpakking halen en strijken.

Ga nu even badderen… maar eerst TRL even :kus: voor vandaag weer.

Meiden voor jullie allen :kus: en lief zijn voor elkaar hoor!!!. Mogen jullie vanavond allemaal je schoentje zetten. Oke?

:dag: Laterssssss

Goeiemorgen…

Ik hou me even een beetje afzijdig…

TRL: Wat je vraag over “Askim” betreft… we hebben wel nog steeds contact en ik merk aan hem dat hij het nodig heeft zijn verhalen over zijn diensttijd kwijt te kunnen… maar het is niet meer dan een vriendschappelijk gesprek… Hij vroeg ook of ik volgend jaar wilde komen zodat we kunnen praten… maar ik heb hem gezegd dat ik waarschijnlijk niet kom… Nou ja we zien het allemaal wel…

Verder voor iedereen :kus:

ja meiden, ik ben hier verder doorgegaan, omdat PB-en met hans niet werkt en ik toch wel erg graag wilde zeggen (en zeker weten dat het doorkwam bij hans) dat hij mijn verhalen niet moet deleten.

Ik krijg idd nog vaak pb-tjes dat mensen t leuk vonden te lezen, dus snap dr nix van, maar goed…

allemaal een fijne dag en werk ze! of geniet van de vrije tijd!

Bloem jij ook!!! :dag:

goede morgen…ben ik ook weer ns…
schaam me diep dat ik jullie zo verwaarloos…!!

ik heb wel bijgelezen…teminste…n gedeelte van gistere en van vanmorgen :wink:

sluit me voor het gemak bij de andere updates aan…

iedereen een fijne dag gewenst…!! (K)

Cyn,vrienden blijven is toch ook heel mooi,wou dat dat bij mij ook zo kon zijn…

Filiz,hoe gaat het daar?

@trl…thanx…hier nog steeds alles goed…maar kijk ook erg uit naar 4 jan…toch fijn om iedereen weer ff te zien…:smiley:

Filiz,dat lijkt me ook,is toch heel anders dan en kan je weer lekker bijpraten,jammer dat je askim niet mee kan komen.

Zo ik ben er ook weer!!

Afvallen: We eten bijna alles goed, porties kunnen iets anders, meer zuivel. We gaan stap voor stap. En extra bewegen. Nu gaan we opletten wat we eten, en kijken hoe we het gaan toepassen. Verder doen we het goed…

Pffff nu op naar mn werk zo(van 15 t/m 22 uur)