TTT 106 alweer!!!

Beps,dat is mooi om te horen toch,ga zo door,gaat vast lukken.

:ninja: :dag::ninja:

@TRL: We moeten begin januarie(Hubbie moet begin januarie haha) terug. Dan hebben we het ‘kunnen laten inzinken’ en gekeken hoe het toepasbaar is. Dan gaan we weer verder praten

Zo komt de logeerpuber, en daarna te werk…tot vanaaf ofzo allen
:dag:

Beps,maar in Thailand moet je het er wel van nemen he.

Marion,:dag:

@tkl: heb je een mail gestuurd!

Hallo meiden ben ik ook al weer,

ik hou me van alle toestanden hierzo buiten, ik heb jou Hans zondag nog gezegd dat je niet persoonlijk moet worden hier op het forum open voor alles en iedereen, dat is het enige wat ik er over kwijt wil

Bloemmie jou verhalen, lees ik altijd met heel veel plezier, dus lijkt me ook dat ze gewoon kunnen blijven staan, waarom moet alles hier weggehaald en opgeruimd worden, er staat wel meer onzin hier op het forum waarvan ik denk wat moet je er mee.
Beps aan de afvalrace…succes voor jullie
Tlr…ja spannend, ik vind het helemaal geweldig prisonbreak, ik zit ook volop in lost is ook zo goed, daar wacht ik op seizoen 5.
zo ik weer naar paps geweest, nu hier even aan de was, en de strijk.

Zo, het zit er weer op voor deze week. Volgende week, zoals afgesproken, het evaluatiegesprek … hoe bevalt mijn nieuwe werkplek. En na 3 weken kan ik er niet veel meer over zeggen dan dat ik me er verveel. Ik heb nog geen echte vaste taken en er ligt gewoon te weinig werk naar mijn zin. Ben meer het type van stapels wegwerken en nu moet ik in slakkengang mijn taken doen om de uren vol te krijgen.

@Roanna
Morgen in het nieuw naar het werk!

@Cyn
Vriendschappelijke gesprekjes met askim, fijn toch dat je er voor hem wil/kan zijn!

@Filiz
Kijkt uit naar januari, zeker weten dat er hier in holland ook mensen hard aan het aftellen zijn.

@Beps
Samen met hubs aan het lijnen. Valt niet mee in het begin maar samen komen jullie er wel.

@Viva
Paps ook weer happy nu zijn huis weer aan kant is. Nu je over je vader schrijft moet ik meteen aan je verhaal over de (dure) vogel denken. Was zo grappig hoe je dat vertelde.

Zo ik kom ook weer ff langs… Vandaag even lekker niks gedaan!!! Morgen, vrijdag en zaterdag weer werken… :slight_smile:

Niet veel gekletst… dus niet veel bij te lezen/te reageren

@Cyn
Lekker toch zo’n dagje luieren!

HEERLIJK!!! :smiley: straks nog even koken… en dan vanavond nog even naar Oma…

@cyn: veel plezier bij oma vanavond!

Linda dankje!!! Sorry dat ik niks terug zei op msn… maar ging net ff naar de Blokker…

@cyn
En heb je pietjes gekregen??

@linda
Was je vandaag vrij?
Wordt het al drukker i.v.m. Sinterklaas?

@cyn: geeft niet

@mk: ja wordt langzaam wel drukker, ja ben vrij vandaag vaste vrije dag

MK: haha ik krijg altijd pietjes :wink: mams werkt daar he…haha…

ikke over uurtje weer trainen, hopelijk gaat t beter dan volgende week

Goedenmiddag.

@Marion: Ja, helemaal in het nieuw morgen en nu maar hopen dat ik daar dan nog een tijdje in mag lopen. Zoals ik al verteld had, hebben we morgenmiddag dat werkoverleg en als er voor mij niks bij zit… ben ik wel move.

Tis bij sommigen toch ook alles of niks he, wat werken betreft. De een moet z’n eigen de benen onder de kont vandaan rennen en ander komt op kantoor en weet niet wat hij/zij eens zal gaan doen. :lol: Vreemd hoor!

O ja, en mijn kokkie had al mijn kleding al voor me gestreken toen ik naar het werk was. Lief he! :wub:

@Beps: Goede adviezen gekregen. Nu nog even bezien of het gaat lukken, maar zo saamjes komen jullie daar ook wel uit, denk ik.

@Viva: Ook weer even de rotzooi van die “rot” vogel opgeruimd. :lol:

@Linda en Cynthia: Lekker een vrije dag. :dag:

Bloem en Beps: grote knuffel vanuit deze kant. Verder niets…hou me maar afzijdig zeker omdat ik ook niet zovaak op WW zit dan de andere. Verder van alles weer gelezen maar ben echt een zeef sla niks op! Iedereen een fijne avond O ja cyn veel plezier bij je oma Groetjes

Oh, wacht even… even MK116 nog :dag: