TTT 106 alweer!!!

Jac: dankje!! :dag:
Roanna: wat lief van kokkie!!! :smiley:

Cyn,veel plezier vanavond bij je oma.
Viva,lost ken ik niet,maar heb al wel van meerdere gehoord dat het een goede serie is.
Roanna,morgen lekker in het nieuw en lief van je kokkie dat hij het al gestreken heeft voor je.
Marion,saai dagje dus gehad op kantoor.

En hier ja wat moet ik zeggen,ff weer een fikse:crybaby: gehad,het ene moment gaat het :thumbsup: en het andere moment is het :thumbsdown:.Pijn in de onderrug en onderin me buik.

Zo op t werk, rust wedergekeerd…
En nu…Hahaha RUST hahaha

Trl meisje toch… Rustig aan he de laatste 2 weekjes!!

Zo, eten op en ook al ff samen getruust. Gewoon boerenkool hoor, maar wel lekker.

En nu ook ff rust hier.

@Cynthia: Als je toch naar Oma gaat, even je schoen daar zetten vanavond. Veel plezier!!!

@Linda: Lekker weer om hard te lopen. Kun je je eigen weer lekker opwarmen voor vanavond. :idea:

@Trl: Och meisie toch!!! :kus: En ja … de pijntjes die je nu hebt… hoort er allemaal bij. Sterkte hoor! Ik denk ook aan je!

@Beps: Werkse nog ff. :dag:

JAAAAAAAAA dat ga ik doen!!! Haha nee ik zet mijn schoen niet daar hoor!!

Ik ga achter de pannen…

CIAO en tot morgen!

@Trl: Pijn in je rug en buik, misschien oefenweeen of misschien zit het al wat te rommelen. Kop op meissie, dikke :kus: voor jou
@Cyn: Veel plezier bij oma
@Roanna: Wat lief van kokkie. Morgen gesprek, toch spannend he wat ze met je willen.
@MK: Las iets over dat Cyn pietjes kreeg? Is niet te hopen, luis is erg lastig
@Linda: loop ze vanavond
@Raak: Vast druk druk druk
@Viva: Weer bij paps de boel gedaan, lekker voor de buis met prison break
@Beps: Werk ze
@Marion: Dat is ook niks als je op je werk duimen moet gaan zitten draaien, hopen maar dat er een oplossing voor komt.
Vind dat ik aardig wat onthouden heb, ben het verder even kwijt

@Toos: Ik vind het heel netjes van je, wat jij allemaal kan onthouden. Gaat steeds beter met je. :dag: Morgen lekker naar Ciske he??? Heerlijk een avondje uit! Heb je verdient hoor!

@Cyn
Krijgt Pietjes en gaat bij oma achter de pannen.

@Linda
Je wekelijkse renavond vandaag maar als ik de temperatuur buiten voel zou ik er een sprintavond van maken.

@Roanna
Ik ga voor je duimen morgenmiddag en hoop dat ze een leuke functie voor je hebben binnen het bedrijf. Moet lukken toch?

@Jac
De harde schijf kapot dat je nog niets opslaat :wink: ?

@TRL
Weer een dagje met ups en downs vandaag. Rug- en buikpijn, nog even volhouden … het is zo de 25e :kus:!!!

@Beps
Rust ook uit op het werk vandaag.

@Toos
Natuurlijk komt er een oplossing voor, en vinden ze hem daar niet dan zoek ik hem zelf.
Ennuh … met jou harde schijf is niets mis, je hebt alles prima onthouden!

wat mij betreft een uitstekend idee maar ik ben niet de enige hiero

en dit is het laatste wat ik erover kwijt wil
maar hans, je hebt me gisteravond lopen spammen! ik heb iets van 8 berichten van je, waarin je alleen maar terug stuurt wat ik je gestuurd heb, om te voorkomen dat je mijn verhalen meteen zou deleten heb ik het hier neergezet.
en bovendien je hebt nog steeds niet geantwoord op iedereen zijn vraag? waarom zou je mijn verhalen deleten??? (sowieso waarom de mijne) verhuizen is allicht ook gewoon een optie?

maar goed, ik ben er echt helemaal klaar mee
dit is al de 5x keer dat je naar mij toe iets flikt en later excusses aanbiedt (om over de keren naar andere maar niet te spreken) je hebt je crediet verspeeld. -100, diep in het rood.

mijn mening. de rest moet het zelf weten.

En toen was het stil.
@Hans: Wat bedoel je met het laatste stukje zin? Begrijp ik het nou goed dat wij niet door zouden mogen gaan met TTT omdat jij wat met Bloem en Beps hebt. Mag toch hopen dat ik dat toch niet goed begrepen heb

Hallo allemaal!..

Het heeft me even wat tijd gekost om hier een bericht neer te zetten!
waarom?? nou ja gewoon om de rede dat ik zolang niet ben geweest!..en jullie hier allemaal trouw (bijna) elke dag komen! maar goed!
Heb nu van 2 mensen van hier een bericht gekregen dat ik gewoon weer mee moet babbelen!.. dus dacht ik… ik doe het gewoon!:slight_smile:

De rede is eigenlijk heel simpel, dat ik heel veel met mezelf ben bezig geweest!..
Met turkije Marmaris, en met mijn askim natuurlijk!..

Ik heb een hele tijd in marmaris doorgebracht, hadden ons huisje daar!..
Woonde er dus eigenlijk gewoon!.. en ik heb echt de tijd van mijn leven gehad!..
Ik ben zo blij dat ik deze ervaring in me zak kan steken!..
En ben van veel dingen zekerder geworden, meer vertrouwen in gekregen!
en het is me duidelijk (waar ik al bang voor was) dat turkije, askim en alles erom heen gewoon bij mij hoort!!!

Ik heb deze hele tijd, zoveel geleerd en zoveel nieuws leren kennen!
zowieso de relatie tussen mij en askim is hierdoor alleen maar veel en veel sterker geworden!
het nodige hadden we al wel meegemaakt maar nu!.. Elke dag werd fijner om bij elkaar te zijn!.. Ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat we elkaar redelijk tot goed hebben leren kennen!.. om te weten dat we echt wel bij elkaar willen zijn! en dat het gewoon een volwaardige relatie is geworden!..

Askim gaat volgende week het leger in!..:frowning:
Hij is geplaatst in Ankara… Is op zich gunstig heb ik gehoord van meerdere mensen maar ja het is altijd maar afwachten hoe het loopt en wat er gaat gebeuren!
het doet pijn nu, na dat zware vervelende afscheid, maar ook hier komen we wel weer doorheen!..

De planning nu is als askim het leger uitkomt, en het is nog steeds zo als het is! ga ik wel vanuit maar ja je weet maar nooit en moet altijd in me achterhoofd houden dat het ook aners kan lopen!.. wil ik voor een hele lange tijd naar turkije vertrekken om daar toch wel een beetje aan de toekomst van ons samen te denken!:slight_smile:

maar genoeg over mij!..hoe is het met jullie!
ben erg benieuwd!.. want ik ben lang niet geweest, maar ik ben jullie echt niet vergeten!..
hoop op positieve reacties!,… maar kan het ook begrijpen als jullie zoiets hebben van Uhhhmmm…??? :slight_smile:

Liefs, Brenda!

en de regels overtreden gaat over jouw reactie naar mij toe hier op TTT waarin je mijn uiting van ‘me niet zo happy voelen’ in de hoek schuift, erop trapt en in de prullebak gooit.

we laten elkaar hier in elkaars waarde. als iemand iets ergs meemaakt, dan is dat erg voor die persoon, hoe futiel dat misschien voor jou ook klinkt.
dat zijn ongeschreven regels die ons maakt tot wie wij zijn, onze community, door jouw uiting naar mij toe, toon je voor mij nogmaals dat jij daarin niet thuishoort

nogmaals mijn mening. ik doe niet meer aan pb naar hans, daarom dus hier

brenniejjjjjjj!! daar ben je weer!!
heerlijk om te lezen dat het allemaal zo goed is uitgepakt… en nu, na zo veel samen te zijn geweest, askim het leger in (hoe lang) en jij weer in NL (neem ik aan?)

lekker geld sparen meid, jullie komen er wel doorheen en dan als askim weer een vrij man is, lekker die toekomst opbouwen!! toppiieee

welkom terug

Heyyy Brenniej, Leuk dat je weer langs komt. Welkom terug hoor. Ben blij voor je dat het allemaal goed gaat

@Marion: Misschien moet ik wel meer de nacht in, wie weet blijft mn harde schijf dan wel werken. Alhoewel ik het gevoel heb dat mn grijze cellen langzaam maar zeker in slaap sukkelen

Brennie,Welkom terug

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,en natuurlijk ben je nog steeds welkom hier…En ik weet zeker dat we er hier met z’n allen voor je zullen zijn als je straks moeilijke momenten heb,we zijn er om je er doorheen te slepen en ik weet uit ervaring dat iedereen daar hier erg goed in is (doen ze bij mij namelijk ook en het geeft je dan echt weer moed)Goed om te lezen dat je een super tijd heb gehad in Turkije,nu weer even in Nederland om euro’s te sparen,lekker zakcentje voor straks.

Bedankt voor het ’ welkom’ :D:D

Ja indd sparen!..kan gelukkig weer terecht bij me oude werk! waar ik morgen weer ga beginnen!!.. pfff gaat die wekker weer om 6 uur!!! grrr! maar ook wel goed om in een normaal ritme te komen!!:smiley: en te sparen voor wat komen gaat!!!..wordt even een jaar doorbijten maar als ik blijf denken aan wat komen gaat! lukt dat wel!!

@ turkijelover: en jij bijna op de uitgerekende datum!..wat spannend allemaal!.. heb alleen jou verhaal daarover gemist, maar op wat ik heb terug gelezen en eruit begrijp heb jij een zware tijd achter de rug… weet niet of het verstandig is dat ik erover begin… maar wil je bij deze nog heel veel sterkte wensen!.. (K)