Laatste reaktie op Hans mijnerzijds:
Hans, je hebt geen idee hoe HARD je uit de hoek komt. Je kwetst mensen zo diep, dat het van 100 hoog af op iemand springen minder hard aankomt. Zoals ik al zei: met 1 zin maak je meer stuk dan 1000 excuses kunnen goedmaken!!
Net als Bloem ben ik er klaar mee…(ga niet meer door met bloem, ik kies voor beps…nee dat werkt niet) er komen maar weinig mensen tussen ons!!
DUS…ook bij mij ist klaar. Heb al eerder gezegd dat het steeds zwaarder wordt te vergeven…het is nu dus klaar…
BRENNIEJJJJJJJJJJJJJ
Welkom!!!
Ben op mn werk meld me weer oke
Welkom terug schat. Zal niet thuis zeggen, das ergens anders ![]()
Dank je Brennie,ja zeker een zware tijd achter de rug en nog steeds.Maar zoals ze hier steeds zeggen krijg er straks wat moois voor terug en dat geloof ik ook wel,maar ook dan zal het nog zwaar worden,maar kan hier gelukkig altijd me verhaal kwijt en dat lucht op hoor.
Wat fijn dat je bij je oude werk kan beginnen heb je in ieder geval weer wat om handen en afleiding,gaan de dagen misschien ook wat sneller,alhoewel het natuurlijk niet snel genoeg kan gaan.6 uur de wekker dat zal wel weer wennen zijn ja,maar tis voor een goed doel.
@ beppie: dankjewellll!!.. hahah en indd thuis is ergens anders!![]()
maar aan de ene kant voel ik me hier ook wel weer toch wel een heel klein beetje thuis!
zo smaakte een boterham met kaas, en een lekker glas melk… me toch wel goed!
zo voelde mijn bedje, met een tv aan het voeteneind en afstandbediening in me handen met me hoofd in het kussen toch ook wel heel erg goed! hahaha…gewoon even stiekem hoor!
die luxe van hier kan ik toch wel extra van genieten nu!![]()
@Hans: Niet meer welkom is onzin. Misschien is het verstandig om voor je iets neerzet eerst te bedenken hoe je dat gaat doen, voordat je er erg in hebt trap je misschien onbedoeld iemand op zn ziel. En iedere week je excuses aanbieden of zeggen dat je hier niet meer langs komt wordt ook een beetje vervelend zowel voor jezelf als voor ons.
@Brenniej: Morgen weer naar je oude werk, terug de zorg in? Zal wel even niet meevallen, maar het gaat je vast lukken
@ turkijelover: jaaa dat begrijp ik!, maar op een 1 of andere manier zal het echt allemaal wel vanzelf gaan lopen!.. en ik denk als je dat kleintje in je armen hebt! je er wel anders tegenaan kijkt! en tuurlijk zal het ook een hoop moeilijke momenten en herhinneringen naar boven brengen!.. maar blijf denken, het komt goed!!!
hihih en je mamsie!!! hahahah
ik zou alleen wel zeggen, probeer de rust te pakken (neem aan dat je weer thuis woont en dat was je destijds (feb?) zo zwaar gevallen… pak de rust, volg de regels, maar stel ook je eigen grenzen!
en voor de rest lekker genieten, vriendinnen, stappen, bios, sinterklaar, boterham met pindakaas en alles bij de hand!! t komt goed!!
ik ga lekker bankhangen
@ toos; jaa in de zorg weer… zal wel weer ff wennen zijn!.. maar ja vergeten hoe je iemand moet wassen, of iets zal je wel nooit vergeten denk ik!
maar indd wennen… maar ook wel weer fijn… even in ritme komen weer…en vooral afleiding!..
maar werd daar weer met open armen ontvangen en kon gelijk starten!.. heeel fijn dus!..
en jij werkt ook nog steeds in de zorg??
@ bloem: jaaa ik woon weer bij me ouders… ja ach ik moet het ermee doen,… ik kan nu niks anders… het is voor een jaartje en maar gewoon het beste van maken!.. komt wel goed!..
het is nu ook wel fijn om bij paps en mams te zijn!.. en niet alleen…
En ja paps en mams waar meer dan gelukkig toen ze me op schiphol die deuren uit zagen lopen terwijl ik helemaal verdrietig turkije achter me had gelaten!.. hehe!
lekker bankhangen!.. heerlijk ga ik straks ook doen! hoop dat er nog een leuk filmpje komt!
Bloem,lekker op de bank hangen,hoe gaat het nu met je,weer wat bijgekomen van afgelopen weekend?
Ohhhh jullie gaan bankhangen…en ik zit hier hard te werken hahahaha!!!
Verschil moet er wezen Beps
:finger: :lol:
Nou Beps, valt volgens mij wel mee met hard werken vandaag. Heb er zomaar een idee van dat je het niet zo druk hebt
@Bloem: Bankhang ze enne niet je koppie laten hangen he:kus:
Toos,jij weekend of mag je vanacht weer.
Zo, ben er even niet (kreeg koffievisite) en het is hier weer raak. :paranoid:
@Brenniej: Ook namens mij weer van harte welkom terug en klinkt weer zo heerlijk en bekend als jij aan het babbelen bent. Lijkt net, of je nooit bent weggeweest. Las, dat je een mooie tijd hebt gehad met je askim en nu weer even hier bent, om te boel weer op orde te krijgen qua financien. Mooi meid! ![]()
Dames,succes met TTT en evt.toekomstige meetings…ik trek me ervan terug en zal ook niet meer op dit subforum verschijnen…reden is dat ik met 2 personen niet door 1 deur kan…mede omdat ze zaken’‘opblazen’'die het niet waard zijn,ook niet na uitleg van mijn kant.
De meeting was geweldig afgelopen zondag…bedankt daarvoor…2 personen verzieken het voor mij om jullie wederom te ontmoeten in de toekomst…ik ga terug naar het niveau Forumbeheerder.
Jullie Beheerder,Hans.
@Toos: Nog aan de crock vandaag???
@Hans: Doe wat je goed dunkt, maar ik wil toch wel even zeggen, dat ik het heel fijn vond toch kennis met je gemaakt te hebben. Je viel mij in het eggie… reuze mee en je had het afgelopen zondag goed voor elkaar voor ons. Mag ook wel gezegt worden.
De troubles die je met anderen hebt, hou ik me liever buiten. Ik wil met iedereen door die deur kunnen gaan en daar hoor jij net zo goed bij, maar het is nu niet anders. Het ga je goed en laat toch af en toe eens wat van je zien, danwel horen. Jammer dat het zo is gegaan.