Zit ik hier een verhaal te typen, is het weer weg:thumbsdown:
@Beps: Ik heb de nachtdienst gelukkig gehad, ben er weer vanaf. Volgens mij mag jij het weekend weer toch? Nou zal aan je denken hoor, als ik mn warme bedje inkruip
@Trl: Heb nu weekend, ben 4 dagen vrij
@Toos: Dit weekend iddâŠHEERLIJK!!! Heb ik werk dus zijn de nachten prima vol te houden!!!
@ beps, ach vanochtend ging om 6.15 de wekker bij mij en toen âhoefdeâ jij nog niet (dat je wel gaat is een ander verhaal
) maar bankhangen heb ik al gehad, ik ga zo lekker mn bedje in
@ brenniej, ja joh, ff lekker bijkomen, jaartje is weer zo voorbij. lekker toch dat je aan beide kanten van de schuifdeur een thuis hebt!!
@ trl echt de laatste loodjes voor jou he? wanneer is je volgende verloskundige afspraak? ben je er een beetje uit qua kaartjes. is de proefdruk bevallen ? (kan eroverheen gelezen// gemist hebben)
en met mij gaat het elke dag een beetje slechter, maar goed⊠daar hebben we het maar niet over.
@toos: alvast heel veel plezier morgen!
@Hans: Ben het met Roanna eens, je moet doen wat jij denkt wat goed is. Alleen vind ik dat als je met Bloem en Beps niet door 1 deur kan, geen reden hoeft te zijn om je hier terug te trekken. Maar goed dat is mijn mening. Mijn vader zei altijd dat er tussen zwart en wit ook nog grijs zit, misschien iets om over na te denken.
@Beps: Jij kan als het niet druk is toch even je ogen dicht doen? Dan is het nog wel vol te houden. Het is aan de ene kant wel prettig als het druk is, gaan de nachten lekker snel. Alhoewel zoân nacht als gister dan heb ik toch even van heb ik dat. Gelukkig afgelopen nacht iedereen in leven gehouden.
@ toos das ook heel wat waard idd! ![]()
@Bloem: Dat kun je wel zeggen. Het is niet bepaald mn hobby.
@Beps: Van achter je oogleden haha
Beps en BloemâŠstrijdbijl begraven?
En door 1 deur?
We zijn ego die af en toe niet stroken maar vind qua community dat we het niet kunnen maken om ruzie zo te grabbel te gooien;ik bied openlijk mijn excuus aan.
Verwacht dat ook van jullie,dan zijn we weer eenââhappy familyââ
daar ik heb gezegd dat ik niet reageer dusâŠdelete
@Toos: Nee mag nietâŠ(doen het wel hihi)
lekker knorren beps!! ![]()
lijkt me toch wel moeilijk om de hele nacht wakker te blijven, heb er overdag soms al moeite mee op mn werk :biggrin:
@Toos en Bloem: Slaap tegenwoordig onder ALLES door hahahaha
OkeâŠBeps en BloemâŠjulie accepterten dit handgebaar dus niet?
nee hans, jouw excuses betekenen nix voor mij, dit is al de 5e keer dat je dit flikt en de 5e keer excuses maaktâŠ
ik ben er klaar mee, je doet maar wat je wilt. ik hoef niet op jou te reageren en jij niet op mij
dus ik ga gewoon lekker verder waarmee ik de afgelopen 18.283 posts mee bezig was
@Bloem: Eens⊠we hoeven tenslotte niet met iedereen vriendjes te zijnâŠ
het houd ergens op, en soms is dat nuâŠ
Zo nog ff en dan naar huisâŠmeld me weer thuis doeggie
wees voorzichtig op de weg, t kan wel eens glad wezen (hiero in t suyen wel)
ok doe ik