TTT 106 alweer!!!

ikke ga slapen truste en tot morgen

@Bloem: Slaap lekker:slapen::dag:

Bloem en Beps…duidelijk dan…geen meeting waar we elkaar zullen treffen…geen forumbeheerder erbij dus…

Dames,bedankt voor de afgelopen zondag…het was me een genoegen met jullie…ben wel benieuwd waar jullie het gaan organiseren.

Jullie Forumbeheerder,

Hans,

ik ga ook me bedje opzoeken!..
En wachten op de wekker die morgenochtend om 6 uur ga horen!..
Pffff vreselijke gedachte… maar eerst maar lekker de ogen dichtdoen!

Askim heeft net gebeld dus dat moet goedkomen!

ik vind het weer gezellig dat ik hier ben!..

tot morgen weer!!!
Dikkke kus voor iedereen!!

@brenniej: welkom terug

Brennie,wij vinden het ook weer gezellig.En succes morgen.
Bloem,weltrusten.
Beps,wel thuis.
Toos,lekker weekend voor je,ff bijkomen.
Hans,wat is dat voor een opmerking,waar wij het gaan organiseren,er zijn al meerder meetings geweest dus dat zal vast wel gaan lukken.En als er 2 dames zijn die geen zin meer hebben in excuses van jouw dat is dan hun goed recht.

Ik ga ook me bedje opzoeken en hopen dat ik een beetje kan slapen,morgen weer oppassen en voor extra controle naar de verloskundige ivm me bloeddruk

Ik kom ook even alvast weltrusten zeggen.

Was een beetje van de leg door al die berichten hier. Maargoed, waait wel weer over. Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dan mensen ruzie hebben, zeg maar.

Weltrusten iedereen en tot morgen weer. :kus: Iedereen.

@Toos: Mocht ik je niet meer spreken… heel veel plezier morgen bij Ciske. :dag:

Ikke is thuis

Sorry als we mensen van de leg hebben gehad/gemaakt maar na bepaalde kwetsingen en aanvallen ben ik dat ook soms dagen. Gewoon omdat je je zo gekwetst en aangevallen voelt. En dan steeds weer vergeven werkt gewoon op een moment niet meer… Zo zit het bij mij in elkaar… Vergeven is niet gelijk aan vergeten. Het is makkelijk gezegd, maar zwaar gedaan. En als je al tig keer probeert te vergeven, en er wordt weer tegen jou of mensen om wie je (veel) geeft geschopt…
Goed afgesloten hoofdstuk voor mij ook ik ga door met wat ik al 12400 posten doe!!!

Nu lekker slapen, morgen vrij en dan 2 nachtdiensten dus…
TOt morgen

@Beps: Heb je ook wel weer gelijk in. Laten we dus allen maar verder gaan waar we gebleven waren.

Geniet van je vrije dag morgen… Is hubs zijn “dingetje” nu helemaal in orde?

Nou ik weet het niet Roanna…heb Hubs niet veel gesproken meer vanmiddag hij heeft nachtdienst!!!
Maar hij is er zooo blij mee…en ik dus ook eigenlijk…niets leukers als je mannetje dat zo blij is toch

@Toos: moet jij niet naar bed???

Nou dat zal ik je vertellen Beps… eigenlijk wel. Schoonzoon kwam aanwaaien, hij is morgen jarig. Kan dochter hem als eerste feliciteren snappie. Zit nog naar een film te kijken, alleen heb geen idee waar het eigenlijk over gaat

@Beps: Ik heb even wat gemist, waar is hub blij mee behalve zn klepdoos en jou?

Tja nog even over vanavond. Ik vind het jammer dat dit gebeurd is, ben er ook een beetje van de leg van. Maar goed het zij zo. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuwe start.
Ik ga toch ook mn mandje opzoeken, mn luikjes zakken langzaam dicht.
Dusss welterusten en tot morgen maar weer

@Toos: Zn klepdoos dus hahahaha!!!
En ik zal dan ook nog ff blijven hangen om j edochter te feliciteren niet waar…terug over 20 min haha

@toos: heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met je schoonzoon!

Ikke lees weer verkeerd…niet dochter maar schoonzoon ohhh is ook te laat…sorry!!!

@Toos haar schoonzoon: Fijne verjaardag, gefeliciteerd!!! En maak er een topdag van!!!

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
08/11 Kaylo

Toos,gefeliciteerd met je schoonzoon,en veel plezier vanavond bij Ciske.
Beps,lekker een vrije dag vandaag,nog wat leuks op de planning?
Roanna,vandaag in het nieuw,zal wel ff wennen zijn.
Brennie,nogmaals succes vandaag.

Allen een fijne dag