TTT 106 alweer!!!

mogguhhhh
@ toos gefeliciteerd met schoonzoon!
@ trl succes met oppassen en de controle
@ brenniej succes met werken! igg zullen de bewoners niet vragen waar je al die tijd was geweest (je werkt toch met dementerenden ook?)

@ van de leg zijn, mijn excusses als mijn principes jullie er ook bij betrekken. Helaas werkt pb niet, en dus moet het hier. Ik heb heerlijk geslapen want voor mij staat er een dikke streep onder. Ik mag Hans niet, hij heeft zijn tegoed verspeelt en dat gevoel is wederzijds. Ik hoef dus niet meer schijnheilig over koetjes en kalfjes te babbelen en te doen alsof er nooit nix gebeurd is.
Dat betekend niet dat jullie hetzelfde moeten voelen of doen. Voor mij is het klaar, ik zet er een dikke streep onder en doe, zoals eerder gezegd, wat ik al 3 jr doe. Posten, meetings regelen etc… altijd goed gegaan, veel lol mee gehad, dus waarom zou dat niet zo door kunnen gaan.
Normaals mijn excusses om de rest hier ook bij te betrekken. Helaas kon het dit keer niet anders.

Goed, allemaal weer werkze vandaag of doen wat je moet doen/ mag doen op jullie vrije dag! ciao adios!

goedemorgen allemaal

Toos gefeliciteerd met je schoonzoon
Bloemmie weer aan het werk, en een dikke streep onder alles…las dat het steeds slechter met je gaat, ik hoop toch dat je weer opknapt, in ieder geval een dikke knuffel
Roanna in het nieuw vandaag, kokkie heeft alles gestreken, wat een schatje is het toch
Beps vandaag vrij, en hubbie helemaal in de 7e hemel met de klepdoos
Brenniej, fijn dat je weer terug bent meissie, al hebben we elkaar af en toe wel gesproken via de hyves.
Mk al aan de shop voor de sint of nog niet
Marion evaluatie volgende week nou vertel gerust wat je dwars zit daarzo…tja en het vogel verhaal van paps, zal het ook niet vergeten hoor
Tlr…vandaag weer aan de oppas en ook weer naar de vk voor de bloeddruk, dikke knuffel meis…en tja pijn in je rug en buik, volgens mij zit het een beetje te werken.
Voor de rest hou ik me overal van buiten, en toen wist ik het niet meer

Goeiemorgen!!

Ik weer online… 2 dagen lekker vrij gehad… Heb bijgelezen, maar geloof niet dat ik daar op wil reageren… Ik bemoei me daar liever niet mee…

Brenniej: Welkom terug!!! En Ankara is zeker niet slecht… mijn “askim” zit daar ook en zegt dat het een stuk slechter kan zijn… Dus hij heeft “geluk” Het zal wel weer wennen zijn voor je hier in het koude NL!!! :kus:

Verder was het bij oma niet zo heel gezellig… Ze was erg opstandig tegen mijn moeder dus we zijn niet zolang geweest. Sinds 1.5 week is er bij haar Alzheimer geconstateerd en dat schijnt er allemaal mee te maken te hebben… Dus dan kun je maar beter wat vroeger naar huis gaan :wink:

Zo nu aan het werk… Dus ik spreek jullie nog!!! :kus:

Ik ben weer wakker!

@Cyn: :kus: Sterkte ook voor mams en paps!

Iedereen er weer (tenminste Marion niet en Toos nog niet) Dus ik ga wakker worden

Goedemorgen…en Roanna nog niet. :dag: :lol:

Maar ben er nu wel.

Goeiemorgen,
Was er al hoor Beps, moest even wat tussendoor doen.
Bedankt voor de felicitaties voor schoonzoon van, zoals dochter dat zegt de “turkse klepsekte”, zal het aan hem overbrengen. Vannacht niet zo goed geslapen, maar das normaal voor mij na een nachtdienst. Moest vanmorgen bloedprikken, dus er weer bijtijds uit. Ik was vorige week al geweest maar kreeg bericht dat ze te weinig afgetapt hadden:drugged:
@Cyn: Jammer dat het bezoek aan oma tegen is gevallen, volgende keer beter misschien
@Trl: Rustig aan vandaag, rommelt het nog in je buik?

@Crazy::dag:, is het goed gegaan met je suikerlevel zondag?

Toos: hahahaha ik moet zo lachen “turkse klepsekte” mijn mams noemt het ook altijde de sekte haha…

@Toos: O ja natuurlijk…van harte gefeliciteerd met je schoonzoon namens een van de sekteleden. :lol:

Jij ook zo slecht geslapen? Ik ook!!! Ben er om half 3 uitgegaan om nog een Zopi te pakken en toen heb ik toch nog een paar uurtjes kunnen pitten. Maar kan niet zegen, dat ik er nu fris en fruitig bijzit. Maarja, zal in de loop van de dag wel weer goed komen.

@Cynthia: Dat is inderdaad jammer dat het bezoek aan Oma tegenviel. Hopenlijk was een een tijdelijke bui. Maarja, als het een begin van die ziekte is… zal het wel vaker gebeuren en zullen jullie daar mss toch een beetje rekening mee moeten houden. Het beste ermee hoor.

@TRL:Hopenlijk ook goede berichten straks bij de VLK. :kus:Voor vandaag weer.

@Beps: Lekker genieten van je vrije dag en miss mag jij dan vandaag ook wel een keer op zijn “dingetje”. :lol:

@Roanna: Jij had vandaag toch een gesprek? Of heb ik dat nou weer niet goed onthouden? Ik heb geen zopi meer genomen, had al 2 dagen chemisch geslapen

@toos en cyn
Een sekte, wat praten ze onaardig over ons :wink:

@toos
Gefeliciteerd met je schoonzoon.

@roanna
Spannend straks!

@beps
Vrij vandaag, maar je moet alvast voorslapen neem ik aan.

@viva
Ik heb het meeste al in huis, nog een paar kleine dingetjes en dan ben ik klaar.

@trl
Succes bij de verloskundige, ik hoop dat de bloeddruk weer gezakt is.

@brenniej
Welkom terug, gezellig dat je er weer bent.

@cyn
Oma opstandig, maar nu tegen je moeder, is weer eens iets anders dan tegen jou.
Oma gaat dementeren, dat wordt nog een heel proces voor jullie, sterkte ermee.

Mk+Roanna: ja we zijn wel een beetje voorbereid al door informatieboekjes e.d. maar toch… Het is vrij lastig om er mee om te gaan… :frowning:

Ja, we hebben vanmiddag een operationeel werkoverleg. Wat wil zeggen, dat we over de vernieuwingen gaan praten die ons te wachten staan en wat een ieders zijn/haar taak hierin gaat worden. Dus ben zelf ook zeer benieuwd waar ze mij willen/zullen plaatsen. Het begint om 15.15 uur dus blijf gewoon een hapje mee eten op het werk en dan… we zien het wel. Zoals ik al eerder zei, als er niks geschiks voor mij bij is… ben ik zo move. Maarja, laten we het gesprek maar eerst even afwachten, want is het niet alleen voor mij spannend, maar ook voor al mijn andere collega’s.

Ik ga ladies en heer. Tot laters. Zal wel vanavond worden. :wink:

Dat is zeker. Daarom ook jullie veel sterkte en wijsheid ermee. :kus:

@Roanna: Succes vandaag!!
@MK: Voor jou een leuke tijd die klaasperiode, kadootjes kopen, spanning op de gezichten of ze wat in de schoen hebben

@toos
Ja leuke tijd hoor, M. vindt het helemaal geweldig.
Ze is nu aan het knutselen, dat kan dan zaterdag in haar schoen.

@Cyn: Google maar eens ofzo. Er is echt teveel te vinden, en ik geloof nog steeds dat je je niet genoeg kan voorbereiden op alles dat komt :kus: nog een keertje

@MK: Dementie en Alzheimer is nogal een verschil hoor! En dementie zijn ze vergeetachtig enzo, alzheimer is er een totale persoonsverandering op komst!! En ohhh das zo moeilijk!!!
Mijn schoonvader was 64 toen hij overleed(nog eenverschil, met dementie kan je 100 worden, aan alzheimer ga je dood) en de alzheimer was in een ver gevorderd stadium en dat was veels te jong.
Morgen ga ik voorslapen, dan moet ik pas de nacht in!

@Roanna: Sterkte, ik hoor het vanaaf wel, ben idd thuis dus…

@Toos: :wink: Komt allemaal wel goed…

En nu… nu niets eigelijk haha

Oh ja

@TRL: alles komt wel goed :kus:

Oh ja die komt ook, de Hoge Hoed… Heb ik heel weinig mee, omdat ik ze nooit in die leeftijd gehad heb. Dus alleen met de nichtjes, en dat was leuk!!!(en duur ;)) Nu doen we aan kerst tegenwoordig!

Beps: er is een MRI ook gemaakt en het hersenweefsel is meer afgenomen dan wat normaal is… We zien het allemaal wel hoe het gaat lopen… Geen idee… :frowning: