Wij zoeken voor het seizoen 2008 (Mei t/m September) een enthousiaste medewerkster.
Jou verantwoordelijkheden zijn het verhuren van auto’s en appartementen, het verkopen van bus - & bootexcursies en duik-cursussen,het corresponderen met bedrijfspartners, transfers begeleiden van en naar de luchthaven, etc.
Ben jij spontaan en flexibel , en enthousiast over kreta,… lees dan nu even verder!
**Wij bieden: **
[ul]
[li]Goede werksfeer in een klein team[/li][li]Salaris naar grieks tarief[/li][li]Ziektekosten-verzekering[/li][li]48 urige werk-week[/li][li]1 1/2 dagen vrij per week[/li][li]Vliegticket[/ul][/li]**Wat verwachten wij van jou: **
[ul]
[li]Rijbewijs met min. 2 jaar ervaring.[/li][li]Zelfstandig kunnen werken[/li][li]Kennis van Kreta is een pre[/li][li]Verkoop - talent[/li][li]Ongebonden[/li][li]Talen: Engels, Nederlands + min 1 extra taal[/ul][/li]**Volgende eigenschappen hebben onze voorkeur : **
[ul]
[li]Ervaring als reisleidster of reisburomedewerkster.[/li][li]Buitenland-ervaring[/li][*]Talen : Frans, Duits, Italiaans[/ul]Indien jij denkt dat deze uitdagende job bij je past stuur ons dan een motivatie met CV en recente foto aan [EMAIL=“Judith@kritinet.com”]Judith@kritinet.com of [EMAIL=“Max@kritinet.com”]Max@kritinet.com
Om maar gelijk aan alle speculaties een einde te maken, het salaris wat wij betalen is rond de 1200 euro. Daarnaast vergoeden wij vliegtickets, heen en terug, en staat er kostenloos een auto ter beschikking. Daarnaast alle verzekeringen betaald, dat is hier namelijk verplicht, vandaar “volgens grieks tarief”. behalve dat heeft diegene die voor ons komt werken, ook nog eens zaterdag en zondag vrij, dus niets te klagen, maar ja jullie zullen allemaal wel veeeeel betere banen hebben in Nederland??? Henny 43 is blijkbaar een kenner wat betreft Griekenland, en ja er zijn genoeg werkgevers waar je veel minder verdient, maar Henny loopt een beetje veel te hard van stapel om iedere werkgever maar over een kam te scheren!! En van Noon ben ik benieuwd hoe ze er bij komt dat ons salaris zo weinig zou zijn, immers ondanks alle goede kwalificaties (zoals ze zelf beweerd) heeft ze niet de moeite genomen eens naar het salaris te informeren, vreemd! Overgens kunnen jullie je allemaal de moeite besparen want we hebben inmiddels iemand aangenomen. Voor Henny en Noon geldt; droom maar lekker verder !
Dat is een mooi bericht en 't valt mij inderdaad 100% mee. Ik neem mijn woorden terug en was te voorbarig. Fijn voor jullie dat jullie al iemand gevonden hebben. Ik had mijn mening overigens gebaseerd op de ervaringen van vrienden die daar geboren en getogen zijn en dus heel slecht betaald krijgen.
Ik stelde de vraag, waarom zo weinig betalen omdat ik al een hele tijd op zoek ben naar een baan i n het buitenland.
Na ontelbare malen geinformeerd te hebben bij ontelbare vacatures en steeds hele lage salarissen te horen te hebben gekregen.
Ja dan kan het wel gebeuren dat ik hier aanneem, als er staat vermeld, salaris naar Grieks tarief, dat ik denk dat dit laag is.
Maar 1200 zou naar mijn tevredenheid zijn
Maar ja, zo is het leven, informeer ik 1 keer niet, betalen ze een keer redelijk
Hoi Noon, ik kan me jouw reactie ook goed voorstellen hoor, als er staat salaris naar Grieks tarief. In dit geval klopte dat dus niet. Jammer dat deze baan aan jouw neus voorbij is gegaan. Succes verder.