Zoek Baan En Info Over Kreta

[COLOR= :lol: hallo mijn naam is femke ik ben een spontane meid van 22 jaar en zoek nog een baan voor de zomer 2004 op kreta wie kan mij meer informatie hierover geven en hoe ik zoiets het beste kan regelen ook in verband met verzekeringen enz…
je kunt ook reageren op dit e-mail adres femkeschreurs@msn.com

groetjes uit limburg

Hoi Femke,

Ik ben ook volgend jaar van plan om in griekenland te gaan werken. Ik heb van diverse mensen gehoord dat dat eigenlijk best moeilijk is.

Ik ben al een tijdje bezich om info te verzamelen. Ben zelf net terug uit Kos, daar heb ik vakantie gehouden en gelijk geprobeert om een slaap en werk plek te vinden. Dit zonder resultaat.

Als jij meer info heb hoor ik dit graag en misschien kunnen we info aan elkaar door spelen.

Groetjes
Marleen

E-mail: marleen_groeneveld@hotmail.com

Ik heb 3 maanden op Kreta gewoond en gewerkt en ik kan je garanderen dat werk vinden heel eenvoudig is. Het is echter wel zeer slecht betaald en vaak tref je een slechte werkgever maar achteraf kan je alleen maar hard lachten om de rare dingen die je meemaakt en ben je weer een ervaring rijker. Ik heb een website bjijgehouden over mijn tijd daar: www.2yearssabbatical.nl. Misschien heb je er wat aan.

Jesse

he jesse

ik heb op je sit gekeken vond het heel leuk.ik wil volgend jaar met een vriendin gaan werken in kreta (hersonissos).maar moeten we ook een werkvergunning of iets anders aanvragen?en hoe zit het met je verzekering als je een half jaar naar het buitenland gaat?
alvast bedankt
gr l

Hoi Jesse, ik ben ook op zoek naar een vakantiebaan in Kreta voor een periode van 3 maanden voor het aankomende seizoen. IK heb je site uitgebreid bekeken vorige keer en het is allemaal heel interessant echt mn complimenten voor je site top!!
Maar vraag me af hoe het zit met je verzekering enzo daar en een appartement ,en uitbetalingen hoor je ook vaak negatieve verhalen over.Ik ben al een tijdje bezig met informatie verzamelen maar kom er niet goed achter hoe dat nou zit hoop dat jij me misschien wat meer kan vertellen hierover alvast bedankt xxx kreta lover :lol: