Tips werk en huisvesting voor langer verblijf op Kreta

Hallo,

Ik zou graag in maart of april voor langere tijd (min. half jaar), naar Kreta gaan. Ik ben dus op zoek naar zowel werk als een onderkomen voor min. 6 maanden. Mijn voorkeur gaat uit naar omgeving Rhytmeno, maar ergens anders is ook goed. Wie kan mij goede tips geven wat betreft werk en studio/appartement?

Ik heb een masters in rechten en werk nu tijdelijk als directieassistente en office-manager. Ik spreek vloeiend nederlands en engels, en ook redelijk goed frans en duits. Daarnaast ben ik al een aantal jaren salsadanseres en geef ik ook les en heb ik dansprojecten geleid en als gastvrouw gefungeerd op eigen georganiseerde dansdagen. Ik heb in het verleden al in Amerika gewoond en daar o.a ook gewerkt als counselor in zomerkampen. Hopelijk zijn dit dingen die nij wat verder op weg helpen :-).

Alvast bedankt allemaal!

Groetjes Heidy

Wat voor werk zoek je? April is een goede tijd om te gaan, en werk te zoeken aangezien het toeristenseizoen dan begint.
Kijk eens op www.kreta.startpagina.nl daar is een link naar diverse vacactures op Kreta, alhoewel men hier meestal via locale kranten de advertenties plaatst of je krijgt een baantje via mond-op-mond reclame. Ook www.explorecrete.com geeft nuttige info voor het vinden van werk. Veel succes

Hi Kriti,

Dank je wel voor de tips, ik ben al hard op zoek :-). Het maakt voor mij eerlijk gezegd niet uit waar ik kom te werken, animatie lijkt me wel leuk. Ik kan wel wat verantwoordelijkere banen ook hebben, maar ik wil vnl. eerst een hele leuke tijd hebben met een leuke baan en dan kijk ik wel weer verder…

Groetjes Heidy

Ga jij ook naar Griekenland dit jaar?

groetjes

Hoi Heidy
Als ik jou was zou ik even kijken onder het kopje Kos of Corfu. Daar had iemand het over dat ze werkte bij KidsWorld dit zit volgens mij ook in de buurt van Rethimno. Ze had ook een emailadres. gr eef

Hoi Eef,

Thanx voor je bericht! Ik ga er straks naar kijken!

Groetjes Heidy

Hay ben nieuw hier op het forum maar wil even mensen bedanken heb hier heel veel site gevonden waar ik mij kon aanmelden voor animatie werk hoop dat er uit een iets komt.

Groetjes Daphne