Zoek Je Serieuze Baan Op Kreta?

Wil je werken en wonen op Kreta? Ken je Kreta en heb je er al eens eerder gewerkt? Spreek en schrijf je Duits, Engels, Nederlands en misschien zelfs wel Grieks?

:stuck_out_tongue: Reageer dan op deze advertentie!
:frowning: Denk eraan dat lonen hier veel lager liggen dan in Nederland (ong. 700 Euro per maand is redelijk goed loon)
:smiley: Graag je reactie en met vriendelijke groetjes, Irma

In verband met mijn "pre-fut "volgend jaar wil ik op in 2004 in Kreta
vanaf februari t/m/ juni 2004 werkzaam zijn ( als vrijwilliger- loon voor
kost en inwoning ).

In verband met mijn " pre-fut " volgend jaar ( 2004 ) wil ik vanaf
februari t/m juni op Kreta vrijwilligers werk( loon voor kost en inwoning ) verrichten .
Ik spreek en schrijf vloeiend de moderen talen ( Engels en Duits )
Ik ben voor alle mogelijke activiteiten inzetbaar.

Graag uw reaktie.

lijkt me leuk, maarre wat heb je dan in de aanbieding?

Het gaat om een baan, ongeveer 8 uur per dag, 6 dagen per week (zondags vrij). De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het beantwoorden van emails van onze klanten. Het maken van afspraken voor onze klanten met onze reps voor het bezichtigen van huizen. Het bijhouden van onze Nederlandse en Duitse webside en het bijwerken van veranderingen op onze lijsten (vertalen vanuit het Engels in Nederlands en Duits) met vastgoed te koop op Kreta. Daarnaast ontvang je klanten op ons kantoor, sommige met vragen over vastgoed, sommige komen om gebruik te maken van internet (zomerseizoen). Af en toe ga je mee op “huizentocht”, zodat je de huizen leert kennen. Alleen als je de huizen kent, kun je de juiste afspraken maken met de juiste reps… We hebben ong. 400 huizen te koop op Kreta. Kijk maar even op onze site om alvast een idee te krijgen (huisopkreta.nl). Er is een moederkantoor in Londen, dus de meeste klanten zijn Britten. Op kantoor werk ik met Esther (ook Nederlandse). Esther is 28 en ik ben 32 jaar. We zoeken iemand die doorzet (dus die niet na een maandje werken besluit om terug te gaan…) en niet komt voor het uitgaansleven in Hersonnissos! Je moet echt van het echte Kreta houden, anders vind je het werk niet leuk! Sissi is een rustig plaatsje. Ons kantoor is comfortable en we hebben een mooi uitzicht op zee. We zijn een klein team, dus maken we het kantoor ook zelf schoon. Denk je dat je je hier thuis zou kunnen voelen? Stuur dan een email (met CV) naar irma@huisopkreta.nl!

E dat voor 700, Euro ?

Krijg je dan wel kost en inwoning of gaat dat er nog vanaf.
Lijkt mij anders wel iets meer waard zo`n baan :stuck_out_tongue:

En dat voor 700, Euro ?

Krijg je dan wel kost en inwoning of gaat dat er nog vanaf.
Lijkt mij anders wel iets meer waard zo`n baan :stuck_out_tongue:

700 Euro per maand is op Kreta een goed inkomen! Ter vergelijking:

In een autoverhuurbedrijf werk je van april t/m oktober 7 dagen per week, 10 uur per dag. Voor 700 euro…

Dus hetzelfde geld voor een baan van maar 8 uur per dag en 6 dagen per week is dus eigenlijk heel goed betaald.

Iemand die al eens eerder op Kreta heeft gewerkt zal dit kunnen bevestigen en dit baantje ook kunnen waarderen. Ik ben dus op zoek naar iemand die graag op Kreta wil werken en die hier al woont of gaat wonen.

De baan is inderdaad erg leuk en de werkgever is de vervelendste niet!! Je hebt te maken met mij, een Nederlandse, dus niet met een Griek met Griekse mentaliteit. Grieken zijn qua management nog een beetje van de oude stempel: “de baas is de baas en je moet gewoon doen wat ie zegt. De baas mag ook best tegen je schreeuwen, want hij is toch de baas…”

Wie dacht dat Grieken luie mensen zijn, heeft het verkeerd! Je moet hier dag en nacht werken om rond te kunnen komen. Maar toch kennen we hier niet zo’n stress en overorganised leven zoals in Nederland…het is maar waarvoor je kiest.

:smiley:

:stuck_out_tongue: Hoi allemaal,

Ik heb ondertussen iemand gevonden voor de baan. Ik hoop dat het allemaal doorgaat. Een persoon start per Januarie 2004 en een persoon per 1 april 2004 (parttime). Beide meiden kennen Kreta en spreken Grieks, dus veelbelovend!

Dank jullie wel voor jullie reacties,
Groetjes,
Irma