Wij wonen in Alanya en zijn eigenlijk op zoek naar ervaringen van andere. Wij zijn hier ons bedrijf gestart www.Tra-Travel.com en organiseren actieve vakantiereizen en excursies (wandelen, GPS en Nordic walking in de bergen). We zijn natuurlijk druk bezig met organiseren.
We hebben het prima naar ons zin en wonen leuk. Wat een beetje tegenvalt is dat “zodra ze een blanke zien” ze er direct van uitgaan dat je VEEL geld hebt en dus ook de prijzen aanpassen. We moeten natuurlijk veel regelen en zijn financieel al eens aardig beetgenomen, je kunt er niets aan doen maar soms …
Wij zouden graag eens van andere willen horen hoe hun ervaringen waren met het opbouwen van een bedrijf in Turkije, we kunnen daar altijd van leren.
Ik merk dat dit onderwerp wel erg uit zijn verband wordt getrokken. Alles is goed geregeld en mensen kunnen met een gerust hart boeken. ER ZIJN OOK EERLIJKE MENSEN OP DEZE WERELD. In Nederland hebben wij de nodige verzekeringen afgesloten voor het geval het mis mocht gaan.
Maar nu wil ik dit onderwerp afsluiten, gezien de reacties van Han.
**Hee, ik ben kelly, en wil later echt ongeloofelijk graag wonen en werken in Alanya. Ik ben pas 14, maar ik zoek er al wel informatie over op, zodat ik me al goed voor kan berijden enzo. Ik wil graag als reisleidster gaan werken, of zowieso met toerisme. **