Wij willen ons gaan vestigen in Suriname maar willen ons Nederlanderschap behouden. Tevens heb ik een wao uitkering, wie o wie kan ons hierover informeren.
Willem
Wij willen ons gaan vestigen in Suriname maar willen ons Nederlanderschap behouden. Tevens heb ik een wao uitkering, wie o wie kan ons hierover informeren.
Willem
Goedenavond Willem,
Misschien kan je van een regeling gebruik maken dat je voor 3 mnd. daar blijft, (max. visumtermijn toerist) of richt je een bedrijf op en ga je op een businessvisum naar binnen. De KvK van Su is niet zo moeilijk.
Waar in Su ga je naar toe?
Mocht je nog niet in Su geweest zijn, adviseer ik je we om er een behoorlijke periode door te brengen voordat je beslissingen neemt. Het is toch wel anders dan Nederland. Veel dingen gaan wat stroever als hier…
Wij gaan naar Meerzorg nabij Paramaribo.
Goede avond,
Wij willen gaan wonen in of nabij Paramaribo, wij zijn net terug van vakantie en familie bezoek.
Ik ga geen eigen bedrijf opstarten want ik heb een uitkering en dat moet voldoende zijn voor Suri.
Dus ik zoek informatie over het wonen in Suri met het behoudt van ons Nederlanderschap.
Dat het anders is dan in Nederland is ons niet onbekent en na een overdenking van enige jaren willen wij het nu doorzetten.
Gaan jullie wonen in Meerzorg of is het voor een vakantie.
Bedankt voor je reactie.
Groeten Willem
Bedankt Dirk, wij gaan dit door lezen.
Groetjes Willem