Ik wil gaan wonen en werken in Suriname. (Tips)

Hallo,

Ben net terug van vankantie. En ik verlang ernaar om weer terug te gaan. Maar niet meer voor vakantie, wil daar gaan wonen.
Wie kan mij helpen of tips geven wat ik allemaal zou moeten weten of kunnen doen om terug te gaan naar mijn geboorteland.
Ik woon nu hier maar mijn gedachten zijn elkedag in suriname.
Dus graag tips of ervaring hierover.

hoi Mila,
ik denk dat als je opstaat en gaat slapen met Suriname in je gedachten dan moet je echt concrete stappen gaan ondernemen.
Ik heb hetzelfde, ik heb daar in 1996/1997 stage gelopen. Ik ben nu nog steeds bezig met Suriname. ik wil nu eindelijk de knoop doorhakken, mijn plan is om in 2007 voor een paar maanden te gaan.
Huisvesting heb ik al, ik ben nu een baan aan het zoeken.
Een tip is om te bedenken in welke sector je wilt werken en dan op het net bedrijven/organisaties te zoeken en ze rechtstreeks te benaderen.
je mag me mailen als je verder wilt brainstorman: langkous99@hotmail.com

Hallo,

ik heb op de forum je andwoordt gelezen.Het zit al een lange tijd te kriebelen om wat voor Suriname te betekenen. En natuurlijk oud worden in mijn eigen geboorteland. Mijn kids zijn groot en mijn taak zit erop.Daarom wil ik stap maken en gaan werken en wonen daar.Ik ben sociaal pedagogisch werker met psychiatrische verslaalden. Ik doe het met volle overtuiging en met de nodige respect. Ik hoop dat je mij kan helpen aan een mail contact om verder met mijn droom te kunnen komen.

Alvast bedankt
Saida_imamdi@hotmail.com

Hoi,

pardon!! mijn email is ; saida_imamdi@hotmail.com

Dag Mila,

Via volgende link vind je heel wat nuttige informatie
Vriendelijke groeten,
Dirk

(R)EMIGRATIE HANDBOEK VOOR SURINAME
http://remigratieboeksuriname.nl/