Reisgenoot gezocht, werken in Suriname

Hoi allemaal!
Ik ben opzoek naar een gezellig(e) vrouwelijke reisgenoot(jes) die het zien zitten om voor langere tijd in Suriname te gaan wonen/ werken.
Daar alleen wonen vind ik te gevaarlijk en niet gezellig, vandaar dan ik opzoek ben!
Heb je interesse? Reageer maar!

Fleur

Hai Fleur,

Ik lees net je oproep en ben heel benieuwd wanneer je wilt vertrekken en wat je plan is qua werk… Ik ben zeer benieuwd naar Suriname. Ik heb nooit over nagedacht om daar te gaan wonen/werken maar jouw plan trok mijn aandacht dus vandaar dat ik er graag meer van wil weten.

groetjes,

Maaike

Hoi Maaike!

Wat leuk dat mijn plan je aandacht trok.
Mijn planning is mijn diploma halen voor de zomer en na de zomer rond oktober/ november naar Suriname te vertrekken. Het is daar dan de droge tijd, dus het beste seizoen om erheen te gaan. Vooraf wil ik in Nederland een baan regelen in de zorg en onderdak. Ga jij nog naar school of werk je al? En heb je al eventuele plannen?

Groetjes fleur

Hai Fleur,

Klinkt goed! Erg leuk alleen doe ik zelf een deeltijd opleiding en als het meezit na zomervakantie afstuderen… Verder heb ik een super leuke job maar deze staat op dit moment wat op de tocht i.v.m. bezuinigingen dus iig voor mijn job hoef ik het niet te laten haha… Ik zou graag eerst daar eens op vakantie willen aangezien ik er nog nooit geweest ben. Mijn plan voor komende zomer is om met een vriendin samen richting Azië te gaan… Ben je zelf wel al in Suriname geweest?? En zo ja, waar?? Wat heeft je doen besluiten om daar te willen wonen/ werken eigenlijk?

groetjes,

Maaike