Suriname

Heey,

Ik heb vorig jaar reeds 3 maanden stage gelopen in Suriname en het is me er super goed bevallen. Ik zou deze zomer graag teruggaan voor enkele weken en zoek nog een reisgenoot. Liefst in de maand juli/augustus.

groetjes,
Mieke

Hee Mieke,

Ik ga volgende zomer ook (weer) naar Suriname om vrienden te bezoeken en ook wat vrijwilligerswerk te doen.
Omdat ik daar zo weer mijn leventje kan oppakken, ben ik verder niet opzoek naar een reisgenoot, maar misschien is het wel leuk om wat dingen te ondernemen.
Ik hoor het wel!

Groetjes Marijke

Heey,

Ja, dat zou leuk zijn. Ik zou er graag enkele trips doen, als je daar zin in hebt! Welke weet ik nog niet zeker. Ik ben al reeds op Isadou, Brownberg en Matapica geweest.

groetjes, mieke

Hoi Mieke en Marijke!

Vanaf januari tot midden mei 2013 ga ik voor het eerst naar Suriname. Mieke waar heb je 3 maanden stage gelopen? En hoe waren die tripjes Mieke waar je al bent geweest?
Als jullie toevallig eerder gaan, kan je het me laten weten om misschien eens samen uitstapjes te maken.

Groetjes Ginger

Heeey,

Ga je ook op stage in Su? Ik ben leerkracht kleuteronderwijs en heb dus stage gedaan in een kleuterschool. In een schooltje in nieuw - amsterdam. Ik kan helaas dus ook niet vroeger vertrekken, als leekracht kan je geen verlof nemen natuurlijk. De trips die ik gedaan heb, waren super! Matapica is een strand waar zeeschilpadden naartoe trekken om hun eieren te leggen, super om te zien! Verder brownberg, zoals je al leest een berg :slight_smile: . Je kan er wandelen in de natuur, naar een waterval wandelen. Ook echt prachtig om te zien, net zoals de weg naar brownsberg! Wij hadden een kleine stop gehouden aan het brokopondomeer, ook echt super om te zien. En Isadou had onze leerkracht geregeld; een eilandje in het binnenland. Je slaapt en leeft in houten hutjes, bezoekt dorpjes van in het binnenland, … . Als je nog iets moet weten, laat maar weten!

groetjes,
mieke

Hee,

Eerder gaan gaat helaas niet, ik ben druk aan het studeren =)
Veel plezier in Suriname!

Greetzz