zoals jij het uitlegt dan zit ik bij de rotonde met aan je rechterhand 2 benzinestations maar weet niet waar er sportwinkels zitten dan of zit ik nu helemaal verkeert.
Huh? Nee je zit verkeerd hahaha ik weet niet waar jij beland bent hahaha als je bij Marjane wegrijd dan bij die rotonde gelijk linksaf en dan alsmaar rechtdoor en dan kom je dus nog 3 rotondes tegen. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
maar daar zit ik ook. als je marjane uitrijdt linksaf dan ga je rechtdoor heb je de eerste dan ga je verder heb je een 2e dan kom je langs macdonalds en dan heb je de 3de
Nee nee je zit verkeerd. Je bent ergens afgeslagen haahha.Oké ken je überhaupt FAR er zit in die straat ook een kliniek. En 2 nieuw geopende sportwinkels.
oh wacht even dan ga je richting ajanef bedoel je dat? ga nu slapen want was een vermoeiende dat. lees morgen je antwoord wel.
? Naam ken ik niet. Weltrusten!
dat is die bakker die daar bij de rotonde zit. als je naar beneden gaat bij de rotonde woon ik en volgens mij als je naar boven gaat bij de rotonde woon jij en dan kom je aan je linkerhand een bakkerij tegen die ajanef heet.
trouwens misschien heb ik wel wat leuks voor je maar dan moet je me maar even prive mailen. mijn emailadres staat hier al in de topic.
Hoi.hoe gaat het daar.
Hier gaat het lekker.
Erg koud hoor.laat me weten wat je privé mailadres is.
Gr. Sana
asalamu alaykum beste zusters,
Wij zijn van plan om ook te emigreren naar Tetouan, ik weet nog niet precies hoe en wat en wanneer maar wel op korte termijn inshaallah.
Hoe is tetouan, hebben jullie een beetje jullie draai kunnen vinden? En ik vroeg mij af of iemand weet of er ook een nlse callcenter gevestigd is in tetouan en wat jullie of jullie mannen voor de kost doen in marokko, dati s nog een beetje ons dilemma.
Inshalah hoor ik van jullie, liefs shahidah
aleikoem salaam Shahidah,
wij hebben al aardig onze draai gevonden, maar wij wonen hier al haast weer 6 jaar.
weet wel dat er een callcenter is dat vanuit huis werkt. dus als je een internetverbinding en computer hebt kan je vanuit huis je tijd indelen. je moet wel op cursus in tanger voor 2 weken geloof ik maar dan kan je alles vanuit huis doen. zou het zelf ook gaan doen maar sinds kort hebben wij een parfumerie/drogisterij geopend dus ben daar druk mee.
mijn man werkt nog steeds in nl en komt om de maand naar marokko. begrijp dat dat een dilemma is dat is voor de meesten van ons een dilemma. er zijn veel vrouwen vanuit nl hiergekomen maar inderdaad zonder man.
salaam,
Salima
Salaam Shahida,
Ik woon nu net 1 jaar in Tetouan. Je heb zo zijn voor en nadelen om hier te wonen. En je moet het de tijd geven om te wennen. Ik heb best wel last van heimwee, maar ben hier ook nog maar zo kort. En voor ieder is het persoonlijk natuurlijk. Heb je kinderen en wat zijn jullie ideeën om te gaan doen? Wij hebben een autoverhuurbedrijf en een bouwbedrijf. Beheerst jij of je man de taal want dat is echt een pre als je wat wilt beginnen. De mentaliteit hier is heel anders dan Nederland. Maar daar gaan jullie zelf wel achter komen, wil niet te negatief zijn,maar het is niet allemaal rozengeur en maneschijn. Verder moet je er gewoon wat van maken met je gezin. Dat is het voornaamste. Ik beheers de taal dus helemaal niet en dat is echt een grote minpunt. Dus die moet ik snel gaan leren, maar het is zo moeilijk.
Nou Shahida ik hoor snel van je?
Groetjes Mariska
Mashallah 6jr al dat je er woont, ben je van marokkaanse komaf? Dat callcenter vanuit huis zou altijd nog een optie kunnen zijn, hebj e daar meer informatie of contactgegevens over toevallig?
Superleuk dat jullie zelf iets begonnen zijn mashaallah ! Mijn man wil vooral voor de kinderen emigreren naar tetouan omdat ie weet dat daar ook goede islamitsche scholen zitten. Ik ben zelf nooit in tetouan geweest dus weet niet heo het daar is.
Ja mijn man zal dan ook op en neer moeten pendelen tussen marokko en nederland, hebben jullie je huis aangehouden in nederland of opgezegd? Vind het zo moeilijk allemaal. ghair insha allah barakallahoefieki voor je berichtje, wasalam x shahida
waalaikoem salam Mariska,
Mashallah een jaartje dat je daar nu woont en al aardig gewend ! Ja het is het beste om zelf wat te beginnen idd, maar wat draait nou goed in marokko?? Mijn man beheerst de taal alhamdoelilah goed, ik helemaal niet ik ben nederlandse dus zal vanaf het begin moeten beginnen. Ik weet dat de mentaliteit in marokko heel anders is en zie het ook niet allemaal als rozegeur en maneschijn, vind het allemaal zo moeilijk en weet niet waar te beginnen maar inshaallah komt het goed. Ik moet er nu vandoor, doe later nog een berichtje wasalam
wij zijn inderdaad ook voor de kinderen hier naartoe gegaan.
wij hebben niks meer in nl. mijn man heeft weer een kamer bij zijn ouders in antwerpen maar hij is weinig thuis ivm zijn werk.
ik ben van nederlandse origine.
mail me anders even prive dan geef ik je de gegevens over dat call center door.
mijn emailadres is jacqueline.akhal@gmail.com
Oh dat is wel fijn dat ie gewoon een kamer bij zijn ouders heeft masha Allah dan heeft ie niet de kosten van een heel huis er nog bij.
Ik heb je gemaild, barakallahoefieki, wasalam
probeer je terug te mailen maar de mail komt retour. is er iets met jouw mail?
oh dat is vreemd, nee er is niks met mijn mail voor zover ik weet haha.stuur het anders in een privebericht via de site als dat gaat. dank je
als jij me kan zeggen hoe dat moet zover ik weet kan dat niet.
Op mijn naam klikken en dan krijg je verschillende opties, dan kies je een privebericht sturen, hoop dat het lukt. x
Salaam aylikoum,
heeeey damessss hoe is het met jullie? K ga ook binnenkort vergoed terug naar Marokko(Tetouan) inchAllah…Mijn man woont er al.
En ben echt op zoek naar Nederlandse meiden/vrouwen die er ook wonen. En wie het ook leuk lijkt om contact te hebben met andere sprekende Nlse meiden. xx