wat kost 45 euro? een priveschool in Marokko? ja dat betaal je inderdaad per maand en niet per schooljaar.
ik betaal voor de meiden per persoon aan het begin van het schooljaar 500 dh verzekering, plus alle schoolboeken, schriften etc wat ze nodig hebben rond de 700 dh en dan per maand 500 dh. dus wie jou heeft verteld dat het 45 euro is? er is geen enkele priveschool voor dat bedrag te vinden.
jij zegt tegen mij nee dat is niet waar het is 45 euro. dacht dat je bedoelde voor het hele schooljaar want dat kost de school in nl dus dat is hier wel veel duurder.
je hebt verschillende prijzen voor privescholen en dan kan het er ook nog aan liggen welke klas want hoe hoger hoe duurder.
Geen idee wie dat zijn, waar wonen die dan?
Het was leuk bij de Marjane ben helemaal kapot. Ja 2 kleintjes en zwanger. Maar ik klaag niet hoor!
Hoe was jou dag?
Gr. Maris
Ook daar waar jij woont.in de klein stege.
Ja mijn dag was druk van als gedaan.
Komt je man uit tetouan.ik kom zelf uit tetouan.mijn man is half bloed.
Bevalt het leven jou daar.
Nee ik woon niet in een steeg hoor! Maar aan een hoofdstraat. Boujarrah is groot hoor! Nou als we elkaar ontmoeten dan zullen we elkaars huis wel zien toch? Mijn man komt ook uit Tetouan, maar is erg verkaast haha. En de mentaliteit hier is niet zo als in Nederland. Waar je erg aan moet wennen. Het is hier wennen voor mij! Mis mijn ouders voornamelijk, nu helemaal dat ik zwanger ben. Maar ja ga over 2 weken lekker ruim 3 weken naar Nederland. ff iedereen weer zien. ben jij in tetouan geboren? En je man is half marokkans/half Nederlands? En spreekt hij de taal?
Nee ik ben daar niet geboren mijn moeder wel.mijn man de verstaat het wel. Maar spreekt het niet zo goed.maar het lijkt me erg leuk om af te spreken als ik daar ben je bent van harte welkom.ik heb er echt zin in om daar te gaan wonen.maar heb jullie een eigen zaak of werkt je man daar.
We hebben samen met een vriend een autoverhuurbedrijf en een bouwbedrijf. Mijn man en zijn compagnon verkopen appartementen. En jullie wat gaan jullie hier doen. Leuk dat je er zin in heb en we gaan zeker afspreken. Ik werk iniedergeval niet. Ben druk met de kindjes en het huishouden. Heb 17 jaar gewerkt en vind het heerlijk om nu lekker voor mijn kinderen te zorgen.
En eerst de taal leren natuurlijk en dan in de toekomst als de kinderen naar school gaan misschien dat ik dan zelf wat wil ondernemen.
kan je niet uitleggen waar het ongeveer is. weet wel dat er bij de school van de meiden zeg maar aan de achterkant daarvan aan de grote weg een autoverhuurbedrijf zit en de eigenaar rijdt in een auto met nl kenteken. tenminste nog niet zo lang geleden. was volgens mij een groenige 4x4
Nee dat is niet ons bedrijf. Als je van Marjane afkomt en je gaat bij de rotonde linksaf dan krijg je daarna nog 3 rotondes die ga je rechtdoor dus richting jou. En dan bij de laatste rotonde is het aan je linkerhand er zijn ook 2 sportwinkels daar. Weet je het nu ik ken de straten ook niet. Hahaha