Wie woont er in Tetouan?

mijn meiden zijn goed ingeburgerd hoor geen probleem.
ze zitten niet op een sport. hebben ze geen zin en tijd voor. school neemt veel tijd in beslag en sinds een paar weken onze parfumerie.

een voetbalclub zou ik ook niet weten. zal er heus wel zijn want ze hebben ook een voetbalclub van tetouan.

nou ga nu even naar de souk en daarna weer naar de winkel.

Nou tot snel dan.gr Sana

En waar woon jij dan.

Hey Jacqueline,

Sorry voor het late antwoord. Mijn man heeft net uitgelegd waar je woont. En die omgeving ken ik wel. Goed hè weet ik toch wat te vinden hier haha
Wij hebben daar in de buurt een autoverhuurbedrijf zitten. Ik woon in Boujarrah ken je dat?
Ik vind het echt leuk dat je hier al 5 jaar woont. Geeft mij weer een beetje vertrouwen in de toekomst. Had je het in het begin ook moeilijk? En je kinderen? Het lijkt me leuk om eens aftespreken. Ga over 2 weken naar Nederland voor ruim 3 weken met de kindjes. Heerlijk! Kijk er echt naar uit. Jullie hebben een parfumerie?
Gr. Mariska

Hey Sana,
Spannend joh wanneer kom je precies in de zomer? Ben je al druk bezig met het emigreren? Vinden je kinderen het niet moeilijk om alles achter te laten. Mijn kinderen hebben nog geen besef. Al gingen we in IJsland wonen haha. Nou die bruiloft zaal weet ik wel te vinden. Daar achter woont een vriend van mijn man. Heerlijk een huis met een zwembad. Dat doe je goed meid.
Waar woon je nu in Nederland?
Gr. Mariska

Ja zeker spannend.maar waar woon jij in tetouan.ik woon in Amsterdam.
Heb twee kids van 11en7.
Gr. Sana

Als ik daar ben ben je van harte welkom.
Gr. Sana

1 like

moet heel eerlijk zeggen dat wij het niet echt moeilijk hebben gehad.

ja we hebben sinds kort een parfumerie (kleintje) tegenover de islamitische begraafplaats dus denk dat dat een beetje bij jou in de buurt is dan want jij woont dan voorbij de bakkerij ajanef of niet?

Wat leuk daar haal ik altijd mijn spullen van dan lekker broodjes.

Hey Sana,
Ik heb ook in Amsterdam gewoont en als laatste in Almere. Leuk joh een mede Amsterdamse haha
We houden zeker contact en hopelijk spreken we tegen die tijd af. Ik ga zo naar Tanger toe en blijf daar slapen. Dus waarschijnlijk kan ik zondagavond en anders maandag weer ff reageren.
Gr. Maris

Hey Jacqueline,
Ik woon niet vlak bij die bakkertje die je bedoelt, maar als je daar naar boven rijd en dan rechts gaat heb je een lange weg naar beneden en daar bijna aan het eind woon ik. Leuk joh een parfumerie en aangezien ik gek op parfum ben zal ik mijn man ff een tip geven hahah.
Ga zo naar Tanger toe en blijf daar slapen. Ben zondagavond terug.
Gr. Maris

Meiden fijn weekend!
Mariska

Jij ook.gr Sana

Goedemorgen Mariska
Hoe was je weekend.
Ik heb even na gevraagd over de school.de naam is azzomoroda.
Ik zelf weet echt niet waar het is in tetouan.dus als je meer weet zal ik graag wel weten.gr Sana

salaam Sana,

wat is er met die school? daar zitten mijn meiden namelijk op. heb ik even wat gemist in de discussie dat het hier over gaat. hoor het graag.

salaam,

Salima

Salaam.
Nee niks ze vraagt naar scholen in tetouan.
Maar is het wat de school.
Gr. Sana

Hoi Sana,
Thanks! We gaan deze week ff kijken voor een schooltje voor mijn zoontje. Hij is er zo aan toe om met leeftijdgenootjes te spelen en heel belangrijk de taal te leren. Ben jij van Marokkaanse komaf?Dan kan jij me de taal leren hahaha. Het is iniedergeval heerlijk als je meerdere talen beheerst. En hier in Marokko zullen mijn zoontjes meerdere talen leren. Dat vind ik echt een groot voordeel! Wanneer komen jullie naar Marokko en is je huis al klaar? groetjes

Hoi Mariska.
Laat me weten hoe de school is.
Ja ik kan je Marokkaans leren.
Moet mijn kinderen en man ook leren hahaha.mijn man is en half bloedje.
Maar waar woon jij nu in tetouan precies.lijkt me leuk als ik daar ben om af te spreken.naar in ben vrij in mijn doen en laten.hahaha
Gr. Sana

salaam,

ja zoals iedere school in Marokko denk ik. het is wel beter dan de openbare scholen maar je moet er wel bovenop zitten. in het begin werden de meiden ook geslagen etc nou dat gaat bij mij effe niet door he.
hou wel in de gaten dat de priveschool een stuk duurder is dan in Nederland.

salaam

Nee dat is niet waar.het kost 45euro heb het na gevraagd