Leuk een eigen zaak! Wat voor zaak heb je?
Mijn gewone mailadres kan je gebruiken deze is Herman@gaid.aero
Hoor van je
Leuk een eigen zaak! Wat voor zaak heb je?
Mijn gewone mailadres kan je gebruiken deze is Herman@gaid.aero
Hoor van je
Goedemorgen,
Ik ben nu ongeveer 1 maand terug in Nederland na 3 maanden Turkije. Het is me super goed bevallen (uiteindelijk toch bij me vriend en zijn familie in huis). Ik blijf Izmir een geweldige stad vinden, en het gaat me nooit vervelen. Helaas heeft me vriend meteen nadat ik naar huis ben gegaan een punt achter onze relatie gezet (geloof ik dan, heb die sukkel al een maand niet gesproken).
Ik heb erg de drang om uit Nederland te vertrekken. Ik heb op internet een vacature gevonden voor de ETB-Group in Turkije (ook Izmir). Dit is een callcenter dat belt naar NL huishoudens. Is dit bij iemand bekend?
Is het moeilijk om voor een goede betaalbare prijs onderdak te vinden in Izmir? En van hoeveel salaris per maand moet je ongeveer uitgaan?
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Liefs
die call center dıe je bedoeld ıs ın cankaya…![]()
Het call center is in Izmir, Ankara, Denizli en 2 in Istanbul.
Maar de volgende vraag… is het veilig daar alleen voor een meisje van 22. Ik geloof het toch niet zo… ondanks ik daar wel mensen heb leren kennen.
Het is zeer veılig,er werken paar vrıendınnen van mıj dıe ook uıt nederland ıs gekomen ın het call center
Je kan me toevoegen als je wilt, als je meer vragen hebt over het call center ın İzmir…
[EMAIL=“gkn--@hotmail.com”]gkn–@hotmail.com ![]()
Fijne dag verder…
Hey Herman werk je nog steeds in Izmir zou graag willen weten wat voor bedrijf enz. Ik ga namelijk over 2 mdn na Izmir om te wonen en heb ook werk nodig ![]()
Zou je me wat info kunnen geven a.u.b
groetjes Guldane
Slm Gokhan,
Heb je gelezen dat je een eigen zaak in Izmir heb, beni alsana ise ![]()
Ik ga over 2 mnd in Izmir wonen en ben op zoek naar werk.
Callcenter is dat wat neem aan dat het Nederlands is en wat verdient het, hoop dat je me wat info kunt geven.
Groetjes Guldane.
Hehheh Tabi Güldane, Seni müdüre Yapalım…![]()
Waar in izmir ga je woonen??
Hoi,
wij (ik, mijn Nederlandse man en 3 kinderen van 7, 9, en 11) wonen sinds kort in Izmir. Ik ben benieuwd of er meer Nederlanders zijn in Izmir.
Groetjes,
Aylin
Beste forummers,
Dit jaar ben ik naar Turkije verhuisd, Bodrum om precies te zijn.
Ik ben op zoek naar een baan in Izmir, waar ik dus ook wil gaan wonen.
De stad trekt mij heel erg aan, het is een soort van mix tussen Bodrum en Istanbul, druk, maar niet te chaotisch. Ook zou ik natuurlijk ook mensen willen leren kennen die in Izmir zijn gevestigd. Ik ben een Nederlandse met een Turkse achtergrond, dus beheers de beide talen.
Groetjes,
Sinem
Hoi allemaal,
Ik verhuis eind januari naar Izmir samen met mijn vriend en ik vroeg me af of er nog meer Nederlandse meiden in Izmir wonen! We hebben twee maandjes in Istanbul gewoond maar hebben toch besloten om naar Izmir te gaan. Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met anderen!
Ook als iemand nog tips heeft om wat bij te verdienen in Izmir (bijvoorbeeld horeca, oppassen bij een Nederlands gezin of Nederlandse/Engelse les geven), die berichtjes zijn ook van harte welkom! Ik ben zelf eind oktober afgestuurd op de Hogeschool van Amsterdam, Media, Informatie en Communicatie (met als richting Redactie & Mediaproductie en afstudeerrichting social media) en verzorg momenteel de social media, website, online content voor een Nederlands bedrijf, maar dit is een parttime besteding.
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Yasmin
hallo iedereen,
Ik vertrek volgende week naar Izmir ( karsiyaka) zijn er nog gezellige Nederlanders in de buurt, ik ben van plan om hier te gaan wonen alleen is het zo moeilijk om werk te vinden. ik zou het leuk vinden om meer nederlanders te leren kennen, om toch zo nu en dan lekker in het nederlands te kunnen denken en praten.
groetjes marjan
Hoi Marjan.
Zelf ben ik ook niet zo lang geleden verhuisd naar İzmir. Indien je nog werk zoekt kan ik je wel helpen. Je spreekt er Nederlands, krijgt een bovengemiddelde koon + provisie en daarnaast wordt je gezondheidsverzekering ook betaald. Indien je meer wilt weten of een keertje gewoon langs wilt komen laat het me dan weten. Je kunt mailen naar [EMAIL=“e.gezginci@eromcc.com”]e.gezginci@eromcc.com
Groet, Sinem
Hi Sabine, ik ben een nederlandse vrouw en woon al 4 jaar met mijn zoon in Izmir…maar per 1 july gaat mijn zoon terug naar nederland en ik vertrek dan naar Alanya! Dus wil je me een keer ontmoeten , reageer dan snel, kunnen we samen afspreken! Lijkt me heel gezellig!
Groet Guda
Hallo,
Wij zijn nu sinds een maand uit Nederland en wonen in Balcova, Izmir.
Wij zijn een gezin met 2 jongens van 7jr en 3jr.
Mijn vrouw komt uit Izmir, maar in duitsland geboren en geleefd.
Ik kom normaal uit Suriname, maar in Nederland opgegroeid.
Via deze weg zoeken wij contact met Nederlanders hier, om ervaringen uit te wisselen, elkaar helpen en wie weet een leuke vriendschap op te bouwen.
Zijn nog op zoek naar een leuke baan en een leuke woning!..
Ik hoor het graag,
Mvg,
TyJay en Fam.:dag:
Hoi,
Yasmin wonen jullie nog in Izmir?
Wij zijn een gezin met 2 jongens van 7jr en 3jr. en wonen in Balcova, Izmir.
Laat wat van jullie horen…
greetz,
Jerry en Fam.
Hoi,
wij wonen ook in Izmir (nu een jaar) met 3 kids (8, 10 en 12). Wij wonen in Bornova. Mijn man is Nederlander en ik Turkse.
groetjes,
Aylin (mobiel : 0530-3705049)
Hoi Aylin,
Leuk zeg, bedankt voor de snelle reactie.
telnr. van mijn vrouw, Pelin: 5533458407.
Ze is nu onze zoon van school halen.
Greetz
Jerry
Callassist is opzoek naar meer medewerk(st)ers voor de vestigingen Ankara. Karaman. Kayseri, Konya, Izmir en Antalya.
wij zijn een jong transparant bedrijf en ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland.
spreek je vlaams of nederlands en heb je een lekkere vlotte babbel dan zijn wij op zoek naar jou!!
Wij vragen: