Baan gezocht in Izmir

Hoi,

Ik ben Gokhan Yaka, ik ben turks/nederlands (heb dubbele nationaliteit). Leeftijd is 26 jaar. Ik ben verloofd met iemand uit Izmir, ik wil haar eigenlijk naar Nederland brengen maar aan de andere kant wil ik zelf het liefst in turkije wonen en werken. Het wonen gedeelte is voor mij te regelen, het is alleen dus het werk gedeelt. Ik zoek een goed baan, liefst met wat zekerheid natuurlijk.

Ik werk nu bij Nederlands grootste vliegtuigmaatschappije als Werkplekbeheer. Ik heb me MBO opleiding opzak, en ik heb wat examen modules van Microsoft afgerond.

Ik denk dat werk in IT in turkije wat moeilijker te vinden is, maar ik zoek dus eigenlijk gewoon werk in Izmir !

Ik hoop snel wat reacties te kunnen lezen hier…

Check www.adecco.com.tr

Hallo,

Ik ben al 9 jaar woonachtig in Turkije waarvan 4,5 jaar in Marmaris en de laatste 4,5 jaar in Istanboel.

Ben nu op zoek naar een baan in Izmir omdat ik graag daar wil gaan vestigen. Is er iemand die mij wegwijs kan maken voor werk in Izmir?

Woning, werkvergunning, nationaliteit is allemaal geen probleem. Het enige waar ik informatie over wil is of iemand mij meer informatie kan geven over Nederlandse bedrijven in Izmir (ABSOLUUT NIET OVER ETB-callcenter) en of andere bedrijven waar ik misschien terrecht kan.

Hoop snel een reactie te ontvangen. Mocht de helpdesk iets willen vermelden dan zou ik dit graag via mijn mail of een via een prive-bericht willen ontvangen als dat mogelijk is.

Mvg Ceylin uit Istanboel.