Wonen en werken in Izmir

hallo allemaal

mijn naam is Deniz,ben een jonge meid van 23.
ik woon al van af mijn 8ste leeftijd in nederland, ik ga ieder jaar op vakantie naar turkije. ik ben nog niet in izmir geweest maar ik wil graag daar gaan wonen en werken. ik moet alleen nog een beetje lef en hulp van mensen hebben.
ik heb me studie sociaal pedagogiesche werk bijna afgerond en wil in izmir gaan werken in een kre$ of iets. als dat niet zou kunnen kan ik ook ander werk gaan doen daar. ik spreek ook goed turks,

het enige wat ik wil weten is weet er iemand hoeveel er verdiend kan worden met dit werk? en of ik daarmee wel een huisje kan huren of iets?

ik heb wel mensen daar die ik ken. die me mischien ook kunnen helpen , maar als er hier iemand is die me hierover informatie kan geven of helpen ,zou ik het heel erg op prijs stellen.

ik verwacht reacties!
groetjes
Deniz,

Hoi,

Ik kan je helaas geen advies geven over dit soort werk, maar als je contacten in Izmir hebt, zou ik als ik jou was eens vragen of zij voor je kunnen informeren. Of je probeert internationale scholen. Die zijn altijd op zoek naar mensen die vreemde talen spreken natuurlijk.
zie link: http://www.international.mef.k12.tr/izmir/index.asp?cid=47

Ze hebben er een kleuter en basisschool.

Heb je hier wat aan? Ik hoop het wel. En zo niet, heel veel succes met het vinden van de juiste baan. Het gaat je vast lukken.

Groetjes,

Süheyla