Nog meer mensen in Izmir..

Hallo,
Zoals mijn subject al zegt; ik weet het niet meer… Ik ben een hbo student (Aviation studies) nu is het zo dat ik niet meer weet wat ik wil. In januari heb ik mijn 1e jaar afgerond en wil eigenlijk een korte stop nemen. Want ik merk gewoon dat ik mijn motivatie niet meer heb om voor school te gaan werken in Nederland. Ik merk ook telkens als ik in Turkije op vakantie ben veel gelukkiger ben dan hier. Ik heb dit altijd al overwogen, altijd heb ik het uitgesteld. Nu ben ik onderhand al 21 en weet nu zeker dat ik terug wil naar Turkije.
Nou wil ik eerst een start maken om voor een half jaar naar Turkije te gaan en als het me echt bevalt om dan volledig pas over te stappen. En als het me niet bevalt heb ik een goede motivatie voor volgend jaar om weer een fresh start te maken met mijn 2e jaar van mijn opleiding.

Kunnen jullie mij misschien advies geven wat nou het beste is qua wonen, ikzelf dacht aan Izmir, meer met het idee dat Istanbul een te grote stad is en dat dat misschien net iets te moeilijk zal worden in 1 keer en ook dat Izmir voor een dame wat makkelijker te overleven is dan Istanbul, maar dat zijn meer vooroordelen die ik heb.
En natuurlijk ook het werken, het liefst wil ik voor een Nederlandse bedrijf gaan werken die gevestigd is in Turkije. Ik heb me hier wel op verdiept alleen vond ik het lastig te achterhalen hoe ik dan de sollicitaties moest doen.

Als er Nederlandse families zijn in de buurt van Izmir die zijn of haar kinderen of zichzelf Turks bijles nodig hebben kunnen ook bij mij terecht. Ik ben een HBO student en geef graag bijles en natuurlijk ook nog is in het Turks als dat nodig is. Dat geld ook voor wiskunde scheikunde biologie etc.
Omdat ik dus in eerste instantie voor maar een half jaar wil vertrekken naar Turkije is mijn vraag ook of ik dan mijn zorgverzekering en al mijn andere papieren ook moet omzetten naar die van Turkije.