Ik ben nieuw hier en heb eerst eens even rondgekeken of ik wat informatie kon vinden over werk in Izmir. Ben eigenlijk al lange tijd bezig om via internet wat te vinden en tot dusver alleen ervaringen gelezen van mensen die werken bij een duits call center. Verder heb ik een vacature gevonden bij de binnenkort te openen Hunkemöller in Izmir, waar ik helaas al te laat voor was. En that’s it. Ik lees heel veel over Istanbul en ook weleens over Ankara. Er moet toch meer zijn! Ik ga binnenkort emigreren. Ik ben stewardess geweest en in die periode kwam ik er iedere maand om bij mijn man te zijn. Ik ken Izmir inmiddels aardig goed en wil er graag werken om lekker bezig te zijn. Het gaat nl niet om de verdiensten. Zijn er mensen die misschien een baan hebben bij een nederlands bedrijf, ik noem maar wat, bv een transportbedrijf, reisorganisaties, callcenters enz enz.
Alvast bedankt voor de reacties.
Mijn ouders komen ook oorspronkelijk uit Izmir. Maar we wonen in nl. Ik kom er vaak, en wil er binnenkort (binnen nu en een jaar) een bedrijfje gaan beginnen!Ik kan helaas nog niet veel zeggen over wat en hoe ivm afspraken die ik heb. maar mocht je ervoor openstaan of zoek je nog werk dan zou ik je hulp kunnen gebruiken.Graag hoor ik van je . gr
Ayca
Wat leuk!! Allereerst ben ik erg blij dat ik een reactie heb ontvangen en ben erg benieuwd naar het bedrijfje wat je van plan bent op te zetten in Izmir. Ik zal het met geduld afwachten en ik sta er zeker open voor dus wanneer je me meer kan vertellen, hoor ik graag van je. Je kan me hierover natuurlijk ook mailen. Mijn emailadres is [EMAIL=“s-atar@hotmail.com”]s-atar@hotmail.com.
Jij bent snel zeg met reageren! Dank je wel. Ik ben nu in Nederland ja. Ons huis staat te koop en mijn man is bezig met het opzetten van de nieuwe zaak. Zodra ons huis is verkocht gaat hij als eerst en ik volg nadat alles daar rond is. hopelijk duurt het niet erg lang meer. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat jij wilt opzetten. misschien moeten we inderdaad maar eens bellen met elkaar en daarna ook eens afspreken. Ik woon in Schiedam. Waar in Nederland woon jij? Mag ik degeen zijn die jou belt? Of houden we nog even contact met de mail of via deze site? Een hoop vragen sorry…
Ik ben idd snel met reageren, zit bijna heel de dag achter het net ivm mijn huidige werk. Ik woon en werk in Rotterdam, dus we zijn bijna buren;)
Momenteel ben ik bezig met het opzetten van mijn eigen reisbureau, over een maand zal dit rond zijn. Ik zal je mijn email adres geven, dan kan je contact nemen wanneer je tijd hebt.En kan ik je mijn mob. nr geven. Mijn [EMAIL=“emailadres=aycabilic@hotmail.com”]emailadres=aycabilic@hotmail.com
Zo te horen heb je het ook druk, mijn zaakje in Turkije heeft opzicht geen super haast, maar zou eerder je mening willen horen en/of met je willen brainstormen.
Stuur me ff een mailtje das makkelijker, dan kan ik je mijn mobiel doormailen, kunnen we misschien wat afspreken.
Mijn vriend en ik zijn van plan om eind dit jaar te verhuizen naar izmir.
Momenteel werk ik bij een bank in Nederland als adviseur en wil hooguit eind dit jaar verhuizen naar izmir.
Ik weet nog niet wat ik precies wil doen kwa werk.
Maar ik wil niet fulltime gaan werken…
Mijn vriend is al voor 80% verhuisd met zijn zaak…
Dat loopt goed. (gelukkig)
Ik ben de arbeidsmarkt voor me zelf aan 't oriënteren…
Dus als er nog leuke tips zijn kwa werk hoor ik 't graag.
Ik denk aan een parttime baan voor 2-3 dagen…
Ook zal ik jullie op de hoogte houden als ik wat tegenkom.
Zo hoorde ik laatst dat Agis een callcenter gaat beginnen in izmir…
Dus als er mensen zijn die interesse hebben voor callcenter werk? Neem dan actie richting Agis zou ik zeggen!
Zo na lange tijd eindelijk eens erg positief nieuws gelezen. Wij zouden vorig jaar al emigreren naar Izmir, maar de verkoop van mijn huis duurde nogal lang. Het gaat nu na de zomer gebeuren. Informeren bij Agis ga ik dan ook zeer zeker doen. Ik wilde alleen vragen of je zeker weet dat ze een callcenter in Izmir gaan beginnen? Ik vind het geweldig goed nieuws. Bedankt!!!
Ja, ik heb verder niet geinformeerd over hoe of wat…
Mijn keuze valt niet voor een callcenter… of misschien wel, maar dan als leidinggevende ofzo…
Ik wil niet voor 500-600 euro de hele dag bellen terwijl ik meer in mijn mars heb! Maar natuurlijk heb ik ook nog de tijd om uitgebreid te zoeken… Dat is mijn voordeel.
En trouwens op internet kan je al heel veel lezen of vinden over werken in izmir, ga gewoon google’n zou ik zeggen…
Ik heb ondertussen zelf gebeld met Agis Turkije, maar heb niemand hierover kunnen spreken. Ik heb via Agis NL een naam doorgekregen en die heb ik 2 keer niet kunnen bereiken. Ze hebben mijn nummer genoteerd, maar ben helaas niet teruggebeld. Wat google’n betreft: heb ik gedaan. Ik heb bijna niks gevonden, op callcentra na. En dan heb ik het over HCN en ETB in andere plaatsen. Ach , ik laat het zitten. Mijn vriendinnen in Turkije zeggen allemaal dat dat wel goedkomt wanneer ik daar eenmaal ben. Mijn vriendin die in 4 jaar in Izmir heeft gewoond en nu weer terug is, zei ook dat wanneer je er eenmaal bent het vinden van een baan echt niet zo moeilijk moet zijn als je een paar vreemde talen kent. Dus ik ga me hier geen zorgen meer om maken. IK wil bovendien het 1e jaar niet werken. Eerst even goed acclimatiseren. Heb een dochtertje van 2,5 jaar. Samen wennen aan de omgeving. Izmir is een geweldig leuke stad, wie weet wil ik straks helemaal niet werken, omdat er bijna altijd wel wat te doen is…Hahaha…