Ik ben elise en ben 23 jaar oud
Graag zou ik in de periode half eind mei en begin juni 2013 een reis naar gambia willen maken, ik durf dit niet goed alleen.
Wie zou er met mij mee willen voor een leuke zonvakantie en eventueel bezichtigingen.
Ik ben vrij makkelijk in de omgang wil alleen een leuke gezellige vakantie.
Besef wel dat je dan in Gambia juist naar het regenseizoen toegaat en het ook benauwder wordt.
Er zijn dan aardig wat hotels dicht, het is daar off-season. Dus veel rustiger dan het nu is.
Er gaan ook minder vluchten vanuit Nederland in die periode naar Gambia.
Op zich kun je prima alleen naar Gambia, daar moet je niet bang voor zijn, maar zelf zou ik dat niet in mei / juni doen.
Gambia is op zich een prachtig land, maar verwacht niet te veel van bezichtigingen. Het is meer het ‘gewone’ leven en de omgang met de mensen, wat het zo mooi maakt daar.
ik zou een paar maanden eerder gaan in juni kom je onder de muggen en zit je tegen het regen seisoen aan
gambia is prachtig als je van zon houd en tegen armoede kan het is echt arm als je verder kijkt dan het toeristen gedeelte
het eten is goed en het is er niet duur de mensen willen alles voor je doen tegen een kleine vergoeding
als je nog iets wil vragen dat mag altijd veel plezier daar
Hoi Elise, ik ben er onlangs alleen geweest en je kunt het hartstikke goed alleen doen! Hartstikke vriendelijke mensen en erg behulpzaam. je doet veel gemakkelijker contacten op in het land zelf als je alleen reist is mijn ervaring.
Hoi Elise, Ik ben Annemarie en 30 jaar. Ben samen met mijn vriend begin dit jaar naar Gambia geweest en ga nu alleen terug op 21 juni voor 8 dagen. Ook ik ben geadviseerd om in een andere periode te gaan, maar helaas is dat ook voor mij niet mogelijk. Ik weet niet op welke dag jij van plan bent te vertrekken en voor hoelang anders zouden we misschien iets kunnen afspreken. Groetjes Annemarie