Weekje naar Gambia, wie gaat er mee?

Hoi!

Ik ben op ziek naar iemand (of meerdere) die een weekje (of 10 dagen) mee zouden willen op vakantie naar Gambia!
Ben hier al een keer geweest voor 2 weken, en wil graag terug, maar niet alleen!

Lijkt het je wat, reageer dan :slight_smile:

Groetjes Anne

Hallo Anne,

Een weekje Gambia is een leuk idee.

Wanneer zou je willen gaan, en ben je echt een avontuurlijke reizigster of hou je meer van aan het water liggen en savond’s flink stappen?

Groetjes ailene

Hoi Ailene,

Ik ben van allebei wat haha…

Ben er in 2009 geweest voor 2 weken vrijwilligerswerk/lekker genieten van alles… Heb nog niet echt een idee hoe ik dat nu wil gaan doen…
Zoals het ernu uit ziet ga ik het liefst tussen november en maart…

Heb jij al een idee of een plan wanneer je zou willen?
Misschien kun je wat over jezelf vertellen?

Groetjes anne

Oke, helaas ligt de vakantie periode bij mij tussen eind juli/eind augustus.

Succes verder!

Groetjes Ailene

Dag Anne,

Ik ga 10 november voor 3 weken naar Gambia en/of Zuid-Senegal. Dit wordt mijn 4e keer in Gambia, ben grote fan. Als je geinteresseerd bent, laat het me dan even weten.
Groeten, Wil

Hoi, ik heb het plan om in februari / maart weer naar Gambia te gaan en zou ook liever niet alleen willen. Het wordt mijn achtste keer.
Ik heb me al wel wat georiënteerd qua prijzen en dan zou maart het beste uitkomen, dan is het net allemaal wat goedkoper.
Zelf help ik een gezin, maar ken meer mensen in Gambia en moet dus ook zeker dan wat dingen doen, maar daarnaast is er ook zeker tijd om te relaxen en / of jouw dingen te doen.
Ik weet niet of dit te laat is en wat je precies wilt, maar zelf zou ik ook graag willen dat ik niet alleen naar Gambia hoef te gaan, maar met z’n tweeën.
Gaan doe ik zeker, want ik mis mijn vrienden veel te veel en ze zijn me veel te dierbaar.

Groetjes,

Welke leeftijdsklasse zoek je?

Hoi, op zich maakt dat niet zoveel uit.
Zelf ben ik net 50, maar voel me jonger.
De laatste keer ben ik met iemand van 28 geweest, twee keren met iemand van eind in de dertig en twee keer met iemand, die ouder is dan ik ben.
Ik ben me alleen nu wel meer aan het oriënteren, want er moet wel binnenkort geboekt worden, anders ben ik te laat.
Ik zie dat je niet ver bij mij vandaan komt.
Mocht er echt belangstelling zijn, stuur me dan desnoods een privébericht, dan hoeft het niet via het forum allemaal en ook omdat ik echt binnenkort wil / moet boeken.
Groetjes.