Gezocht reisgenoot voor Gambia in 2013

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die samen met mij naar Gambia wil in 2013 voor 7 tot 14 dagen. Bijvoorkeur omgeving kololi.

Ik ben al tweemaal eerder naar Gambia geweest maar durf nog niet alleen te gaan. De reden dat ik weer heen wil gaan is om de mensen die ik daar heb ontmoet weer te zien.

Ik ben een gezellige jonge dame van 28 jaar, hou van zon en strand maar ook van uitstapjes/ excursies. Ik sta ook open voor vrijwilligerswerk echter heb ik gehoord dat dat vrij lastig is in Gambia.

Ben jij van plan naar Gambia te Gaan dit jaar? Dan lees ik je actie graag…

Helemaal niemand?

Hey Danielle

Ik zou ook graag naar Gambia willen voor 1 of 2 weekjes maar dan in de december in de kerstvakantie…
Heb vakantie van 21 dec tot 5 jan…
Ben er zelf nog nooit geweest en zocht ook al ff een reisgenoot…
Ik ben zelf 23 jaar en kom uit brabant in de buurt van de efteling,ben een gezellige en spontane en jongeman en je plan staat me wel aan…

Hoor graag pb van je…

is het met de auto of het vliegtuig dat je wil gaan ??
ik plan in oktober met de auto te gaan en einde deze maand ga ik met vliegtuig , heb een huis gehuurd voor 1 jaar in kololi

Vrijwilligerswerk is prima te doen in Gambia, maar je moet wel de goede kanalen weten.
Zelf ben ik al verschillende keren alleen naar Gambia geweest. De eerste keer vond ik het ook best eng, maar nu bevalt het me eigenlijk prima. Je hebt toch altijd daar wel mensen om je heen en als je weet hoe je met de bevolking moet / kunt omgaan, dan is er niks aan de hand.
Gewoon opletten, maar dat moet je overal!

Wanneer wil je naar Gambia toe eind december heb ik een week vrij en lijkt me ook eens mooi om oud en nieuw ergens anders te vieren!

Ik wil met het vlieg gaan.

Eind december krijg ik helaas geen vrij omdat het meerendeel van mijn collegas al vrij is.

Hoi!

ben je ondertussen al geweest?

groetjes anne

Nee, nog steeds niemand kunnen vinden.

Wil je nog steeds er heen? En wat zijn precies je plannen?