Gambia

Ik ben een vrouw, begin 50, en ben van plan om in november 2013 naar Gambia te gaan voor ongeveer twee weken. Ik zoek nog een reisgenote die met mij mee wil.

Zit je echt vast aan deze periode?
Ik wil in maart weer gaan en heb nog geen reisgenootje.
Nu ken ik genoeg mensen in Gambia, maar samen is altijd gezelliger en goedkoper.
Wees er wel bij met boeken, de stoelen vliegen weg op het moment en voor sommige data zijn lang niet alle stoelen meer beschikbaar. En dan heb ik het over maart, dus dat zal zeker ook voor november gelden.

Ik zoek nog iemand voor september oktober evt november maar daar gaat niet mijn voorkeur naar uit

Ik vind maart te laat eigenlijk, ik ben nog niet op vakantie geweest, vandaar.

Waar gaat je voorkeur dan wel naar uit?

Het liefst zou ik in september gaan, dit is natuurlijk erg kort dag vandaar dat ik oktober en november ook open houd als mogelijkheid. Ik ben al 2 keer eerder in Gambia geweest super land, vandaar dat ik ook terug wil, mijn vriend heeft echter niet genoeg vrije dagen meer voor dit jaar vandaar dat ik met iemand samen wil gaan, alleen durf ik het toch niet echt goed aan.
Ik kan je alles vertellen over het land en je dingen laten zien.

@ lighthouse wellicht wil ik volgt jaar ook weer heen, dus wie weet laten we contact houden?

Danielle, ik ga voor de negende keer en als alles goed gaat, dan wil ik dolgraag blijven gaan.
Alleen lukt prima hoor, ik ben nu zelf drie keer alleen geweest en kom ook dan nog tijd te kort.
Meestal ga ik in maart, zelf vind ik dat de fijnste periode, ook al is november ook wel een goede tijd. September vind ik nog vrij benauwd.
Ik ken een gezin met elf kinderen nu al meer dan zeven jaar en als ik in Gambia ben, probeer ik hen te helpen met allerlei dingen, maar daarnaast probeer ik ook zeker tijd voor mezelf te houden. Ik ga wel naar het gezin toe, maar de kids komen ook wel naar het hotel of ik ga met de oudsten wat doen. De oudste twee leren nu voor leerkracht en dan ga ik ook naar school om te helpen of zelf les te geven.
Contact is prima hoor, want als je alleen gaat, betaal je altijd meer voor een hotelkamer en daar baal ik best wel van.

Danielle,

September is volgens mij niet meer haalbaar. Ik heb gehoord dat november ook al moeilijk wordt en het is daarom nog maar afwachten of er stoelen vrij zijn. Als je open staat voor november dan zouden we eens nader contact moeten hebben. Telefonisch of via Skype.