Eind mei alleen naar Gambia

Hoi allemaal,

Ik ga over drie week (eind mei 2013) alleen voor een maandje naar Gambia en dan vlieg ik door naar ghana. Ik vroeg me af of er andere mensen zijn die in mei, juni in Gambia zitten misschien ook wel alleen?!

Marleen

Ik ben er! Je kan me altijd even contacteren als je in The Gambia bent.
Hoewel het seizoen ten einde is zijn er toch nog heel veel dingen die we blijven organiseren.
Vooral als je in contact wil komen met de lokale bevolking.
Alvast veel reisplezier.
Peter

Ik had er graag nog willen zijn, maar ben dan helaas alweer een paar weken terug in Nederland en aan het werk :frown:

Veel plezier gewenst in ieder geval! Wat ga je in Ghana doen?

Hoi, Ik kom 21 juni naar Gambia weet niet of je er dan nog bent? Gr. Annemarie

Hoi,

Ik ga 5 weken werken als vrijwilliger op een charity school en daarna nog wat rondreizen in Ghana. Heb je nog wat tips voor me voor in Gambia?

Groetjes

• Updated - - -

Hoi, ik ben er dan nog 3 dagen! Ga je ook alleen? Misschien dat ik je tips kan doorgeven:) Groetjes

Hoi Marleen,

Weet niet of je laatste berichtje voor mij was bedoeld maar ja ik ga ook alleen. Ik ben in januari samen met mijn vriend geweest en hebben daar een paar jongens (gids en taxichauffeurs) leren kennen. Ik ga terug om te kijken of ik hun kan helpen met hun werk. Helaas was het voor mij niet mogelijk om eerder te gaan en is het voor mij vriend niet mogelijk om mee te gaan omdat hij waarschijnlijk geen vrij kan krijgen van zijn werk. Mocht dit wel lukken dan kan hij altijd nog bijboeken. Maar vooralsnog ziet het er naar uit dat ik alleen ga. Als mijn plannen lukken en ik mijn bezoek in juni positief afrond willen wij eind van het jaar samen terug gaan om het e.e.a. verder uit te werken. Wat ga je precies doen op die Charity school? En is dat in Gambia of Ghana? Maar tips zijn altijd welkom dus als je ze wilt mailen graag! Alvast bedankt! Groetjes, Annemarie