Hoi!
Ik ben op ziek naar iemand (of meerdere) die een weekje mee zouden willen op vakantie naar Gambia!
Ben hier al een keer geweest voor 2 weken, en wil graag terug, maar niet alleen!
Lijkt het je wat, reageer dan
Groetjes Anne
Hoi!
Ik ben op ziek naar iemand (of meerdere) die een weekje mee zouden willen op vakantie naar Gambia!
Ben hier al een keer geweest voor 2 weken, en wil graag terug, maar niet alleen!
Lijkt het je wat, reageer dan
Groetjes Anne
hoi anne
ik ben van plan om half november (datum kan ik nog niet zeggen maar kan wat verschuiven) alleen naar gambia te gaan maar voor een dag of 15-17>>>
ik ben er nog nooit geweest
mijn vakantie land was thailand maar na een keer of 14 dacht ik
heb ik het er voorlopig gezien
het zou leuk zijn dat ik samen met iemand kon reizen die er wel eens is geweest en mij daar weg wijs maakt
ik zat te denken aan kololi en dan het senegambia hotel
ik weet niet welke plaats jij in gedachten had ?
misschien dat we wat kunnen afspreken :vak02:
grt johan
Pffff naar Gambia als vrouw (alleen of met een andere vrouw)? Veel succes! De mannen zullen niet bij je weg te slaan zijn en dan ook letterlijk als vliegen. Je moet ervan houden…
Ik ben met mijn vriend een week geweest en was prima maar we zaten net buiten het toeristengebied. Daar werd je echt gek van de zwaan-kleef-aan gambianen.
Het lans id best mooi en als je de mensen op een normale afstand van je hebt, zijn ze echt heel aardig en het klimaat is heerlijk. Maar na 1 week had ik het wel gezien daar.
kijk s op www.casacarla.gm misschien iets voor jullie
groetjes
wil je een bezoek aan de noordbank? Mijn vrienden zullen je graag ontvangen…neen geen hotel daar, maar zij zorgen wel dat je kan slapen
www.alpha-hilde-omega.be
ja, is waar Gambia is een mannelijk prostitutieland, maar wees daar wat assertief in, blijf beleefd maar toch kordaat en je vind wel een weg naar de juiste mensen en mannen en dan gaat een wereld open…enfin, ik heb er tal van vrienden en mijn hart ligt er… ondertussen project opgestart…laat maar horen als je wilt vertrekken en informatie zoekt. Ik kan je zo wie zo een leuke gids en taxichauffeur aanbevelen. kijk eens op mijn site www.alpha-hilde-omega.be bij link, daar vind je twee overnachtingsmogelijkheden welke ik kan aanraden. 1 is zeer lokaal, zit je onmiddelijk midden in het leven en het andere is eerder wat afgelegen om even te bekomen…
facebook find your smile again, zoek leden die afrikaans gezind zijn…doorlopende koekjesverkoop alsook 17 september Afrikaanse kookles en 18 september relaxing day (meditati, klankbad enz). Alle opbrengst gaat naar Gambia
Dit is wat ik voorstel: http://www.alpha-hilde-omega.be/lokaal-overnachten-gambia---adama
Je doet mij verwateren, al even in de agenda gekeken en dit zou eigenlijk lukken, maar eventjes mijn hoofd op ontnuchteren en centjes tellen
Hilde
Je kan best met 2 vrouwen naar Gambia gaan, maar neem dan wel een goede gids mee!
Kombo Beach hotel heeft bewaking aan het strand en dichtbij zit gids Simon.
Met hem kan je veilig naar allerlei uithoeken, compound etc. van Gambia.
Google maar eens Simon Tours Gambia en lees zijn gastenboek. Hij heeft humor, is vertrouwd gezelschap en je ziet meer dan dat je met een bus meegaat die eerst alle hotels afgaat om de bus vol te krijgen.
Bovendien steun je de lokale bevolking en het is zelfs goedkoper!
Wij gaan in december voor de 3 keer naar Gambia en zullen Simon weer ontmoeten voor onze excursies.
Tevens wil ik dit keer een tuintje aanleggen bij een compound.
Dit kost weinig, slechts zo’n 70 euro. Daarvoor heb je kippengaas/palen.
Zaad is evt. vanuit Nl mee te nemen.
Ik ben ook erg benieuwd wie dit eerder heeft gedaan?
Simon gaat me helpen om mijn plan verder in werking te zetten en ik heb er alle vertrouwen in dat dit kleinschalige plan gaat lukken.
Het is vooral bedoeld om vrouwen in een compound meer eten te verschaffen en wat over is op de markt te verkopen.
Gr.
Weam
En waarom zou het niet lukken?
Waar is het ergens in Gambia?
In september organiseer ik twee aktiviteiten ten voordele van de projecten in Gambia.
17 kookles
18 relaxing day, we werken allemaal gratis zo kan de volledige pot naar ginds.
Wie weet smelten onze ideeën ooit nog samen
klankschalenconcent, meditatie, massage, aurahealing, workshops enz
www.alpha-hilde-omega.be
nu alles overgeorganizeerd is in europa gaan het geitewollensokkencircus afrika vermoeien met allerlei idiote ideeen waar allang niemand meer in geloofd, lees afrika heeft heel vruchtbaar land waar voedsel op verbouwd kan worden, leer de mensen land bewerken zoals wij in europa, leer de mensen met voedsel omgaan (bewaartechniek ) zodat ook in het droge seizoen er voedsel is.
voor alle duidelijkheid ik exploiteer een kuikenbroederij in gambia, een jaar of drie met als doel geld te verdienen en iets bouwen wat heel blijft
Het gaat zeker lukken.
Wij gaan in december en weer met onze vertrouwde gids:
http://www.westeinder.net/Gambia
Met hem hebben we al afspraken gemaakt voor een nieuw project.
En dat gaat zeker lukken, Simon is zeer begaan met zijn eigen volk.
Nog nooit heeft hij iemand in zijn excursies teleurgesteld!
Hij is geweldig! We kennen hem en zijn gezin al jaren.
Ann
Wat zou de bedoeling zijn?
Ja ik ga terug naar Gambia. Oktober past voor de agenda, maar ik organiseer een kookles en een relaxdag met tal van aktiviteiten op 17 en 18 september. De opbrengst gaat naar het afrikaanse dorp op de noordbank.
Als ik het geld stort eind september, dan hebben ze toch een paar maand nodig om verder te werken. Als ik naar gambia ga wil ik ook de werken opvolgen, dus voorjaar 2012 lijkt voor mij haalbaarder.
http://www.alpha-hilde-omega.be/loka...gambia---adama
Zitten we op de zelfde golflengte, laat maar weten.
Mss lijkt de aktiviteit ten voordele van Gambia je wel wat!
Groeten
Hilde
Ik ga eind november voor 15 dagen naar Gambia en Senegal naar adressen waar ik al eerder ben geweest.
In Gambia ga ik naar Darsilami, een dorpje op de grens met Senegal.
Geen luxe, gewoon meeleven met de plaatselijke bevolking en af en toe een dagje naar Brikama, Serekunda etc.
In Senegal ga ik naar een plek net buiten het dorp Kafountine aan de kust maar absoluut niet toeristisch.
Vooralsnog ga ik alleen maar wellicht is er iemand die belangstelling heeft?
hoi
ik ben een spontane gekke meid die 28 okt. naar gambia/kotu gaat je kan mij optrekken ik ga er ook voor de 2e keer heen en ook alleen ga wat vrienden opzoeken, ik zou zeggen sluit je aan hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik heb geboekt voor 7 december, 15 dagen >>> :zon02: