ik heb net mijn reis naar Gambia geboekt…
Ik ga van 27 april t/m 4 mei naar het Senegambia hotel…
Ik ga alleen en vraag me af of er in die periode meer mensen zijn die in hetzelfde hotel of in de buurt zitten…?
En… of er vrouwen zijn die ook in hun uppie naar Gambia zijn geweest en hoe dat bevallen is…
Ga precies dezelfde week als jou naar Gambia, ook hetzelfde hotel.
Ga ook alleen en ben 34 jaar oud.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik in m’n uppie op vakantie ga, heb er veel zin in!
Wie weet kunnen we samen nog iets ondernemen?
ik heb je ook al een PM gestuurd, maar ben er niet zeker van of deze aangekomen is… vandaar hier ook nog maar even een bericht…
Leuk om te horen dat jij er in dezelfde periode bent…
Ik had eigenlijk de hoop op een reactie al opgegeven…
Ik ben trouwens 35 en kom uit Rotterdam…
Ik heb ook enorm veel zin om te gaan… ben stiekem al aan het aftellen…
Vlieg je ook met Arke-fly vanaf schiphol…?
Laat anders even weten of mijn berich aangekomen is, daarin heb ik je ok mijn prive mail gegeven.
Groetjes Inez
ik had beloofd nog even te laten weten hoe ik het gehad heb…
Nou… allereerst… een week is veel te kort… !!!
Voor mij was dit een bewuste keuze omdat ik voor het eerst alleen naar een onbekend land ging… maar ik had me met gemak 2 of 3 weken geamuseerd.
Gambia is een mooi land, met mooie en vriendelijke mensen.
Het Senegambia Beach hotel is een heel prettig hotl. Heel open en heel veel restaurantjes op loop afstand.
Het alleen reizen is me ook niet tegengevallen… en in een land als Gambia hoef je niet alleen te zijn als je dit niet wil.
Wel ben je natuurlijk een makkelijker aanspreekpunt dan een stelletje… maar dat levert dan ook wel weer leuke gesprekjes en soms leuke uitstapjes op.
Dus voor iedereen die nog twijfelt over wel of niet alleen gaan: gewoon doen !!!
Ik ben inmiddels alweer hard aan het werk om genoeg geld te verdienen voor mijn volgende reis.