Wie wil ook naar Austalie en omliggende landen?

Hallo allemaal,

Zoals waarschijnlijk velen van jullie ben ik op een leeftijd dat ik niet weet wat ik wil en tegelijkertijd veel te veel wil… Verder studeren, reizen, vrijwilligerswerk doen, talencursus of toch maar gewoon saai werken en geld verdienen? De afgelopen maanden heb ik me rotgetwijfeld over een vervolgstudie. Toch heb ik nu een beetje besloten dat ik wel graag door Australie wil reizen. Allemaal mensen om mij heen reizen ook naar de andere kant van de wereld en ik krijg helemaal de kriebels als ik hun verhalen lees. En als je weer gaat studeren zit je weer een paar jaar vast. Ik wil alleen niet alleen op reis en in mijn vriendengroep is er op dit moment niet echt iemand die dezelfde behoefte heeft. Ik ben dus op zoek naar een ander meisje die ook graag naar Australie wilt. Ik zou graag in februari of zo willen gaan, nu eerst nog even wat geld verdienen, en dan een maand of vier weg. Concrete plannen heb ik nog niet. Afgelopen zomer ben ik met een groepsreis naar Indonesie geweest, veel te kort door Bali gereisd en leuke mensen in Lombok ontmoet. Naar die eilanden zou ik dus nog een keer terug willen. Dat gaat geloof ik heel gemakkelijk vanaf Australie. Verder wil ik zoveel mogelijk van Australie zien en daar misschien ook een tijdje werken.
Ik zal nog even wat over mezelf vertellen, ik ben 24 jaar, vorig jaar juni ben ik afgestudeerd. Ik heb Journalistiek gedaan. Ik woon in Utrecht, nog steeds in een studentenhuis. Ach ja, lekker goedkoop. Ik ben, anders dan je van een journalist zou verwachten, best rustig. Verder ben ik heel makkelijk, houd ik van low budget vakanties, uitgaan, dansen, winkelen, gezelligheid.
Ik hoop dat er iemand is die zich hier ook in herkent en die het leuk vindt om eventueel met mij een superreis te maken! Spannend!

Groetjes van Danielle

Hoi

Ik ga ook naar australie. Heb je al enig idee wanneer je wil? Ik ga 18 oktober, met een groepsvlucht.
Ik ben trouwens bijna 23

Groetjes Marita

Hoi Marita,

Ik wil pas in 2007 gaan, zodat ik eerst nog wat geld kan verdienen. Je gaat met een groepsvlucht? Wat houdt dat precies in? Ga je dan met meerdere die ook alleen zijn? Hoe lang ga je?

Groetjes van Danielle

Hoi Danielle

Ik ga minstens een half jaar, ligt er een beetje aan hoe het bevalt en of ik nog geld heb :wink:
Met een groepsvlucht ga je inderdaad met een groep mensen die ook alleen zijn of met meerdere.
Ik ga via activity international. Moet je maar eens op de site kijken; www.activityinternational.nl

Groetjes Marita

hoi

ik wil ook graag volgend jaar naar australie
en het liefst niet alleen
ben net terug van een maand china en weet nu helemaal zeker dat ik ook naar australie wil
ben nu 21 jaar en als ik klaar ben met mijn opleiding kan ik weg begin volgend jaar
als je wil kan je me mailen om het er verder erover te hebben

[EMAIL=“esther_den_oudsten@hotmail.com”]esther_den_oudsten@hotmail.com

groetjes esther

Hoi Danielle,

Ik ben ook van plan om begin februari drie maanden te gaan reizen in (en om misschien) Australië. Op dit moment woon en werk ik al in Sydney. Ik werk hier als een au pair bij een Nederlands gezin en het bevalt me hier super goed! :smile: Ik ben hier eind april aangekomen en heb met het gezin afgesproken dat ik negen maanden bij hun zou werken. Januari is dan dus mijn negende maand. Ik ben 23 jaar en zoek ook iemand om samen mee te reizen in februari. Met z’n tweeen is altijd veel leuker en gezelliger dan alleen! :smile:

Groetjes Nienke